Keksikää mulle joku terve sääntö siitä miten syön joululahjasuklaat ettei aina menisi ahmimiseksi
Sain taas niin paljon suklaata monesta paikasta ja paljon oon jo ahminutkin sitä. Iltaisin alkaa aina tehdä mieli suklaata vaikka olisin syönyt oikeaa ruokaa hyvin ja vaikka olisin muuten täynnä niin syön silti suklaata.
Kommentit (34)
Syö kaikki kerralla pois. Todennäköisesti tulee niin paha olo, ettei kaipaa suklaata vähään aikaan, mutta jos ei tule pahaa oloa, niin suklaata ei jokatapauksessa enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pureskele konvehtia ja sylje koko konvehtimömmö talouspaperiin ja heitä roskiin. On noloa ja piiloteltavaa, mutta toimii. Olen laihtunut ja saanut pidettyä painon tietyissä lukemissa kun en ikäänkuin syö herkkuja. Lisäksi olen alkanut vakituisesti toteuttaa tiettyjä terveellisiä elämäntapoja ja ruokailutottumuksia.
Tämä on tosi pahaksi hampaille! En suosittele :( pilasin nuorena syömishäiriöisenä hampaani näin, lukekaa asiasta, englanniksi tavalle annettu nimi chew/spit
Tarvitsen kaikki alapeukut. Yritän päästä tavasta eroon, mutta en ole vielä keksinyt millä korvaan tuon nolon tavan. Mielenkiintoista, että tämä ilmiö tunnetaan. Tutustun asiaan!
Semmmonen helppo keino kuin itsehillintä.
Kerralla syöminen on kai vaarattomampaa kuin jatkuvasti naposteleminen. Jos vetäiset kaiken kerralla voi olla ettet halua vähään aikaan kuulla edes puhuttavan suklaasta.
No heitä ne nyt, hyvä ihminen, roskiin!! Jos jotain sai ilmaiseksi/halvalla, ei se tarkoita, että se pitää ahtaa leipälävestä sisään.
Hanki 20-30 euron suklaarasioita, joissa konvehdit ovat niin hyviä, että muutamasta tulee kylläiseksi.
Nämä kymmenen kertaa halvemmat ovat tyypillisesti mössöä, jota pitää ottaa lisää ja lisää, kun ei vaan tullut riittävän hyvä mieli edellisestä konvehdista.
Syöt vaan ihan estoitta niitä pois, sillähän niistä päästään ja sitten kun ei enää ole suklaata niin ei ole kiusaustakaan.
Mulla on sellainen sääntö, että olen informoinut kaikki mahdolliset lahjoittajat siitä, että eivät osta minulle suklaata, koska heitän ne suoraan roskikseen.
Ainastaan yhden paketin jouduin heittämään.
Mä olen sanonu että ei saa ostaa suklaataa tai muutakaan karkkia. Ostan ite joulusuklaani ja salmiakkini. Hyvin yksinkertaista. Ja jos joku ostaa niin annan herkut eteenpäin, vaikka naapurille.. Pitää se itsekuri aikuiselta löytyä herkkujenki suhteen.. Yksi pieni suklaapatukka vaatii 40min rankkaa juoksua.. Ajatelkaapa sitä.
Eikö täällä ollut ketju ettei se paino voi nousta yön aikana kun ei mitään tule mistään. Eli syö vaikka kerralla, punnitset illalla ja aamulla painat kuitenkin vähemmän, eikö se niin mene...
Vierailija kirjoitti:
Biojätteeseen tai antaa naapurille loput suklaat.
Ei näkynyt ketään naapuria niin viskasin pyykkituvan roskikseen. Lakasin vielä lattiat ja töhnät niitten päälle. Varmuuden vuoksi 🤭
Syö kaikki pois niin loppuu se itsensä piiskaaminen. Samat kalorit siinä on vaikka syö heti tai pitkin viikkoa/ kuukausia. Mä olen jo vetässy kaikki pois ja paluu arkeen. Vasta olen ollut 2 pvää ilman suklaata, eikä ole tehnyt mieli kun ei ole kaapissa kiusana.
Normaali älyäis pitää päänsä kiinni, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Ohis