Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on vesilasku mittarin mukaan kerrostalossa?

Vierailija
04.01.2024 |

Tuli eka lukemalasku puolen vuoden ajalta 120e eli 20e/kk. Käyn joka päivä suihkussa, mun aikuiset lapset käy kyläilemässä, miesvieraitakin käy ja lisäksi minulla on akvaario, johon vaihdan vettä 100 litraa viikossa.

Mietin vaan miten paljon jotkut lotraa kun tällä mun käytöllä lasku ei ole tuon kummoisempi

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vesilasku noin 25€/kk. Käyn suihkussa 2-3x vk, ei ole tiskikonetta. Ei muita ihmisiä koskaan, ei lemmikkejä. Pyykkikone pyörii keskimäärin 2-3x vk. Kuuma ja kylmä vesi samanhintaista eli noin 5€ kuutio. Ihmettelen miten noin paljon menee, mittari ei pyöri eli ei vuotoja. Suihkussa kyllä menee 20 minuuttia kerrallaan. Onko tuo veden hinta kallis?

Mä pelkään mun vedentasauslaskua kun muutan pois kun minullakin 25€/kk kiinteä. Käyn suihkussa 1-2 minuuttia joka päivä, Pesen pyykkiä 2-3 krt viikossa myöskin mutta tiskaan päivittäin n. 5 minuuttia.

Onko kyseessä vesiennakko vai kiinteä maksu? Jos asunnossa on mittari, niin kiinteä maksu on laiton. 

Vuokran yhteydessä 25e

Vierailija
22/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu 3 henkeä ja pyykkikone sekä tiskari käytössä. Vesimaksu on kuukausittain ja tasataan puolivuosittain. Mittarit tulivat seiniin vuosi sitten ja kahdesti saatu isot palautukset. En tiedä miten hirveästi pitäisi lotrata joutuakseen maksamaan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin. Vesilasku 50e/kk. Kuuma vesi 11e/m3, kylmä 8e/m3. Vesi on tässä taloyhtiössä hiton kallis.

Vierailija
24/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vesilasku noin 25€/kk. Käyn suihkussa 2-3x vk, ei ole tiskikonetta. Ei muita ihmisiä koskaan, ei lemmikkejä. Pyykkikone pyörii keskimäärin 2-3x vk. Kuuma ja kylmä vesi samanhintaista eli noin 5€ kuutio. Ihmettelen miten noin paljon menee, mittari ei pyöri eli ei vuotoja. Suihkussa kyllä menee 20 minuuttia kerrallaan. Onko tuo veden hinta kallis?

Mä pelkään mun vedentasauslaskua kun muutan pois kun minullakin 25€/kk kiinteä. Käyn suihkussa 1-2 minuuttia joka päivä, Pesen pyykkiä 2-3 krt viikossa myöskin mutta tiskaan päivittäin n. 5 minuuttia.

Onko kyseessä vesiennakko vai kiinteä maksu? Jos asunnossa on mittari, niin kiinteä maksu on laiton. 

Vuokran yhteydessä 25e

Onko kyseessä vesiennakko vai kiinteä vesimaksu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän