Kertokaa rehellisesti että voiko ihan tavallinen mies saada kauniin naisen kumppaniksi?
Tavallinen mies eli 5/10 ulkonäkö ja palkka keskitasoa. Voiko sellanen mies saada naista jonka taso on vähintään 8/10 eli kaunista naista?
Kommentit (125)
Tottakai, jos sinulla on hyvät käytös ja elämäntavat. Olet uskollinen. Ja et juokse koko ajan suhteesta toiseen. Pidät huolta itsestäsi.
Voi, jos olet älykäs alisuoriutuja. Mutta ryhdistäytyä pitäisi.
Voi. Koko homma saattaa joskus lähteä ihan siitä mitä siellä korvien välistä löytyy.
Voi saada. Itse en tiedä, mitään mistään tasoista, mutta puolisoni on kaunein nainen, jonka tiedän, ja minä olen ihan tavallinen mies. Hän on myös koulutettu ja hyvässä työssä.
M43
Ja kerro ensin tarkasti , mitä tasot 5/10 ja 8/10 tarkkaanottaen ovat!
Voi saada. Luonne, arvomaailma ja mielenkiinnonkohteet vaikuttavat parinvalinnassa paljon.
voi jos on varakas ja aivot kunnossa.
ne on tärkeimmät.
Moni kakku päältä kaunis. Onko ulkonäkö sinulle tärkein asia kumppanissa? Moni ihminen on kaunis tai komea eri tavoin sisäisesti sekä ulkoisesti ja harvoin jos koskaan pelkkä ulkonäkö tekee ihmisestä hyvän kumppanin.
Miksi ei kelpaa tavalliselle tavallinen?
Vierailija kirjoitti:
Voi saada. Luonne, arvomaailma ja mielenkiinnonkohteet vaikuttavat parinvalinnassa paljon.
Niin mutta ap:lla ulkonäkö. Hän haluaa katsella kaunotarta, nainen taas joutuu katsomaan häntä.
Mikäli omaa jyhkeän lerssin, niin kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kelpaa tavalliselle tavallinen?
Koska tavalliset naiset on rumia,lihavia ja epänaisellisia...?
puhutko siitä että nainen olisi kaikkien mielestä kaunis ja semmonen nostaa miehen arvoa samalla.
vai vain sinusta kaunis ?
Rypyt tulee 30 - 40 vuoden iässä joten nuori täytyisi löytää jos kauneinta etsin pöytääsi
Tuskin. Ei kukaan nainen halua kumppaninsa katselu esineeksi, vaan naiset vaativat kumppaniltaan muita arvoja.
Miksi tavalliselle miehelle kuuluisi kaunis nainen? Miehet on nykyään niin nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Voi saada. Itse en tiedä, mitään mistään tasoista, mutta puolisoni on kaunein nainen, jonka tiedän, ja minä olen ihan tavallinen mies. Hän on myös koulutettu ja hyvässä työssä.
M43
Kauneuden näkeminen on tunnetila. Rakastavaiset näkevät vain kauneutta ja vihaajat toisistaan rumuutta.
Minun isäni 78v tuossa kerran tokaisi äidilleni, että"kylläpä olet mennyt vanhan näköiseksi!"
Eikö lähemmäs 80v jo saisi olla rauhassa ulkonäköpaineilta, onko naisen tehtävä miellyttää miestä loppuun asti. Isäni ei itsekään ole mikään komistus.
Kaikki miehet on paskaa! Enemmän tai vähemmän. Ulkonäkökeskeisiä sikoja
Ap:n kaltaiset todistavat että valtaosa miehistä rakastuu naisen ulkonäköön ja kaikki muu on toissijaista. Onko ihme että moni nainen jää vapaaehtoisesti sinkuksi tajuttuaan että pyyteetöntä rakkautta on miehiltä turha odottaa, putkiaivo ei sellaiseen kykene.
Ei kiinnosta olla miehelle pelkkä reikä ja ilmainen kotipiika jonka pitäisi pysyä ikuisesti hoikkana, kauniina ja rypyttömänä
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni 78v tuossa kerran tokaisi äidilleni, että"kylläpä olet mennyt vanhan näköiseksi!"
Eikö lähemmäs 80v jo saisi olla rauhassa ulkonäköpaineilta, onko naisen tehtävä miellyttää miestä loppuun asti. Isäni ei itsekään ole mikään komistus.
Kaikki miehet on paskaa! Enemmän tai vähemmän. Ulkonäkökeskeisiä sikoja
Kai haukuit persläven jos olit paikalla.
Miksi?