Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa rehellisesti että voiko ihan tavallinen mies saada kauniin naisen kumppaniksi?

Vierailija
03.01.2024 |

Tavallinen mies eli 5/10 ulkonäkö ja palkka keskitasoa. Voiko sellanen mies saada naista jonka taso on vähintään 8/10 eli kaunista naista?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? 

Vierailija
2/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos sinulla on hyvät käytös ja elämäntavat. Olet uskollinen. Ja et juokse koko ajan suhteesta toiseen. Pidät huolta itsestäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos olet älykäs alisuoriutuja. Mutta ryhdistäytyä pitäisi.

Vierailija
4/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Koko homma saattaa joskus lähteä ihan siitä mitä siellä korvien välistä löytyy.

Vierailija
5/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada. Itse en tiedä, mitään mistään tasoista, mutta puolisoni on kaunein nainen, jonka tiedän, ja minä olen ihan tavallinen mies. Hän on myös koulutettu ja hyvässä työssä.

M43

Vierailija
6/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro ensin tarkasti , mitä tasot 5/10 ja 8/10 tarkkaanottaen ovat!

Vierailija
7/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada. Luonne, arvomaailma ja mielenkiinnonkohteet vaikuttavat parinvalinnassa paljon.

Vierailija
8/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jos on varakas ja aivot kunnossa.

ne on tärkeimmät.

Vierailija
9/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis. Onko ulkonäkö sinulle tärkein asia kumppanissa? Moni ihminen on kaunis tai komea eri tavoin sisäisesti sekä ulkoisesti ja harvoin jos koskaan pelkkä ulkonäkö tekee ihmisestä hyvän kumppanin. 

Vierailija
10/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kelpaa tavalliselle tavallinen?

Vierailija
11/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada. Luonne, arvomaailma ja mielenkiinnonkohteet vaikuttavat parinvalinnassa paljon.

Niin mutta ap:lla ulkonäkö. Hän haluaa katsella kaunotarta, nainen taas joutuu katsomaan häntä.

Vierailija
12/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli omaa jyhkeän lerssin, niin kyllä voi.

Vierailija
13/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kelpaa tavalliselle tavallinen?

Koska tavalliset naiset on rumia,lihavia ja epänaisellisia...?

Vierailija
14/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutko siitä että nainen olisi kaikkien mielestä kaunis ja semmonen nostaa miehen arvoa samalla.

vai vain sinusta kaunis ?

Rypyt tulee 30 - 40 vuoden iässä joten nuori täytyisi löytää jos kauneinta etsin pöytääsi

Vierailija
15/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ei kukaan nainen halua kumppaninsa katselu esineeksi, vaan naiset vaativat kumppaniltaan muita arvoja. 

Vierailija
16/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tavalliselle miehelle kuuluisi kaunis nainen? Miehet on nykyään niin nirsoja

Vierailija
17/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada. Itse en tiedä, mitään mistään tasoista, mutta puolisoni on kaunein nainen, jonka tiedän, ja minä olen ihan tavallinen mies. Hän on myös koulutettu ja hyvässä työssä.

M43

Kauneuden näkeminen on tunnetila. Rakastavaiset näkevät vain kauneutta ja vihaajat  toisistaan rumuutta. 

Vierailija
18/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni 78v tuossa kerran tokaisi äidilleni, että"kylläpä olet mennyt vanhan näköiseksi!"

Eikö lähemmäs 80v jo saisi olla rauhassa ulkonäköpaineilta, onko naisen tehtävä miellyttää miestä loppuun asti. Isäni ei itsekään ole mikään komistus.

Kaikki miehet on paskaa! Enemmän tai vähemmän. Ulkonäkökeskeisiä sikoja

Vierailija
19/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset todistavat että valtaosa miehistä rakastuu naisen ulkonäköön ja kaikki muu on toissijaista. Onko ihme että moni nainen jää vapaaehtoisesti sinkuksi tajuttuaan että pyyteetöntä rakkautta on miehiltä turha odottaa, putkiaivo ei sellaiseen kykene.

Ei kiinnosta olla miehelle pelkkä reikä ja ilmainen kotipiika jonka pitäisi pysyä ikuisesti hoikkana, kauniina ja rypyttömänä

Vierailija
20/125 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni 78v tuossa kerran tokaisi äidilleni, että"kylläpä olet mennyt vanhan näköiseksi!"

Eikö lähemmäs 80v jo saisi olla rauhassa ulkonäköpaineilta, onko naisen tehtävä miellyttää miestä loppuun asti. Isäni ei itsekään ole mikään komistus.

Kaikki miehet on paskaa! Enemmän tai vähemmän. Ulkonäkökeskeisiä sikoja

Kai haukuit persläven jos olit paikalla.