Uros Koirien omistajat!!
Minulla ei ole koskaan ennen ollut uros koiraa. Nyt minulla on ollut kaksi kuukautta 3vuotias rescue uros koira. Aiemmin on mennyt hyvin ilman yhtään mitään mutta nyt noin viikon ajan tämä uros pissii sisälle ihan kokoajan! 😭 Sohvan, lattiat jokapuolella, seinät ja kaiken. Tiesin että voi merkkailla mutta miten nyt yhtäkkiä näin paljon? Olen vain siivonnut pissit huomaamattomasti ilman minkäänlaista reaktiota pois. Mikään ei ole muuttunut mistä voisi johtua. Onko vain kotiutunut nyt? Kastrointiin varattu aika mutta se on vasta ensikuussa. Loppuuko merkkailu kastrointiin vai voiko tapa jäädä kun on jo "niin vanha".
Antakaa apuja ja vinkkejä, olen tosi väsynyt siivoamaan pissiä ihan kokoajan.
Kommentit (26)
Eikö edes otsikkoa voisi kirjoittaa oikein?
Koiraa voi myös kieltää kusemasta huoneelle. Jos huomaat, että suunnittelee merkata yritä ehtiä kieltämään sitä ja vie vie sitten käymään ulkona.
Uroksilla harvinaisempaa mutta meillä uroksella oli pissatulehdus kun lirautteli mm. sohvankulmaan.
Vierailija kirjoitti:
Uroksilla harvinaisempaa mutta meillä uroksella oli pissatulehdus kun lirautteli mm. sohvankulmaan.
Tämä ei pissaillut sisälle muuten ikinä, vaikka naapurin narttujen juoksut haittas lopulta niin että piti kastroida, eturauhanenkin laajeni.
Vierailija kirjoitti:
Kissa on mukava lemmikki, se ei kuseksi mihin sattuu vaan aina omaan vessaan tai ulos.
Ei muuten pidä paikkansa. Löytökissoista osa pissii muualle.
Hän! Haista nyt viŧŧu.