Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet suhteista jossa nainen on vanhempi?

Vierailija
03.01.2024 |

Meitä kerran ihmeteltiin baarissa. Nuorehko mies tuli kysymään ett anteeksi, oletteko pari? Kun vastasimme olevamme naimisissa, mies kysyi miten voitte olla naimisissa kun nainen on 10-15 vuotta vanhempi. Onko se tosiaan niin tavatonta?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset kehuvat kuinka naiset ovat miehiä nuorekkaampia.

Sitten naiset peukuttavat.

Aika hauskaa.

Ei kait se naisten vika ole. Kiva, kun sulla on hauskaa.

Vierailija
22/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua. Se on entistä yleisempää nykyään ja sitä on omassakin suvussani. Isäni on nuorempi äitiäni. Poikani vanhemman naisen kanssa naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut Ensitreffit Alttarilla ohjelmas kun Riia oli Aleksii vanhempi.

Onko siinä sitten kaikki suhteet missä mies on vanhempi toimineet?

Vierailija
24/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat vaikka vanhan akan kyöpelinvuorelta. Normaali mies ajaa nuorta vohlaa. Toki nainen voi olla hyödyllinen vanhempanakin esim keittiössä ja pyykkituvalla, mutta sänkyhommat täytyy pitää erillään.

Vierailija
25/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut Ensitreffit Alttarilla ohjelmas kun Riia oli Aleksii vanhempi.

Ajatteletko, että ikäerosta johtuen Riialle ei lopulta kelvannut? 

Kyllä nuorempi mies voi olla iästään huolimatta kypsä.

Vierailija
26/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan naisella hiipuu seksihalut keski-iässä.

Miehen kannattaa ottaa nuorempi.

Vierailija
27/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat vaikka vanhan akan kyöpelinvuorelta. Normaali mies ajaa nuorta vohlaa. Toki nainen voi olla hyödyllinen vanhempanakin esim keittiössä ja pyykkituvalla, mutta sänkyhommat täytyy pitää erillään.

Sinä olet kyllä poikkeuksellisen epätoivoinen mies.

Vierailija
28/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tyylillään

Vierailija
29/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteva ikäeron suunta kun miehet raihnaistuu ja kuolee nuorempina.

Vierailija
30/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4 vuotta vanhempi kuin mieheni. Yhdessä ollaan oltu 27 vuotta. Jos ei toimisi, olisin laittanut kantapäät vastakkain aikoja sitten.

Vierailija
31/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempaa naisia ei pysty laittamaan paksuksi, joten sinänsä vähän outo valinta nuorelle miehelle.

Totta, mies oli 31 ja minä 41 kun aloimme seurustella. Onneksi minulla oli lapsi edellisestä suhteesta n iin mies pääsi perhe-elämän makuun kuitenkin. Olen kysynyt olisiko hän halunnut lapsia niin sanoo että kaikkea ei voi saada, mieluummin hyvä parfisuhde ilman lapsia kuin huono parisuhde lapsien kanssa. ap.

Vierailija
32/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii. Mies on välillä lapsellinen.

Se ei yllätä.

Vierailija
33/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Oman kokemukseni mukaan nuoremmista miehistä on enemmän kiinnostuneita ne naiset joiden seksihalut eivät ole hiipuneet mihinkään.

Vierailija
34/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v ja miesystävä 50v ja olen nuorekkaampi kuin hän ja rypyttömämpi.Geenit kylläkin hyvät minulla.Ihanaa on.

🙌 Me naiset osataan hoitaa ihoamme 😌

Vierailija
35/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 4v vanhempi ja nyt on paikat kuivana.... itsellä on vielä seksuaalisia tarpeita ja haluja mutta vaimosta ei ole seksiin. Ei suostu liukkista käyttämään kun on muka ihan kunnossa vielä.

Ehkä vaihdan nuorempaan

T: setämies

Vierailija
36/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että vahnempi nainen olisi jotenkin epäaktiivisempi. Olin nelikumppinen kun aloimme seurustellla, ja tosi aktiivinen seksuaaliseti ja sellaisena aion pysyä. Olen nyt 51.

Vierailija
37/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempaa naisia ei pysty laittamaan paksuksi, joten sinänsä vähän outo valinta nuorelle miehelle.

Totta, mies oli 31 ja minä 41 kun aloimme seurustella. Onneksi minulla oli lapsi edellisestä suhteesta n iin mies pääsi perhe-elämän makuun kuitenkin. Olen kysynyt olisiko hän halunnut lapsia niin sanoo että kaikkea ei voi saada, mieluummin hyvä parfisuhde ilman lapsia kuin huono parisuhde lapsien kanssa. ap.

No varmasti pullaristo-aisurille kaikki käy.

Vierailija
38/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku max kolme neljä vuotta vanhempi vielä menee, kymmenen olis aika outoo, äitini on isää neljä vuotta vanhempi, näyttävät samanikäisiltä tai äiti on kyllä näyttänyt aina hieman ikäistään nuoremmalta, meillä niin päin , että mies on yksitoista vuotta vanhempi, yleisempää varmaan näin päin

Vierailija
39/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole hiipuneet. Olen nyt 51. ap.

Vierailija
40/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ollut useankin kerran ollut suhde itseäni muutaman vuoden vanhempaan naiseen. parikymppisenä oli suhde kymmenen vuotta vanhempaan leskeen. Naimisissakin on oltu vanhemman naisen kanssa.

Nyt olen puolestaan suhteessa huomattavasti nuoremman naisen kanssa. Enpä tiedä, omasta mielestäni ikä ei ole merkitsevä minulle mutta nykyinen puolisoni kertoi olleensa aina kiinnostunut vanhemmista miehistä. Sopiihan se minulle. 

Saulihan se mallia näyttää, enpä tiedä olisinko enää valmis hankkimaan jälkikasvua mutta hankkihan se Saulikin vanhoilla päivillään. Että minulle on ihan sama kuka on kenekin kanssa. Se on jokaisen oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi