Noniin, saanko sormia ristiin palstalaisiltä, aion nimittäin kokeilla käynnistyykö auto!
Kaupassa pitäis käydä. Itse veikkaan, että ei käynnisty, koska akku on jo aiemmin tuntunut huonolta.
Kommentit (14)
Mulla ei käynnistynyt ulkona oleva dieselpaku. Ehkä sit ensviikolla, tai kun kelit lämpiää.
Niinpä... Jos käynnistyy, niin pitää käydä naapuripaikkakunnalla kaupassa.
Mikset hankkinut ajoissa uutta akkua?
Hahhaa, lähtihän se käyntiin! Kiitos kuuluu tietysti teille! Ap
Ilmoitus: kaupassa käyty, mutta kilometrejä tuli niin vähän, että huomenna ei enää kyllä lähde käyntiin kun ei millään varmana ehtinyt ladata akkua tarpeeks
Vierailija kirjoitti:
Samaa mä pelkään kun kohta pitäisi lähteä töistä. Jos käynnistyy, niin pitää ajaa pitempi reitti kotiin. Pakko saada akkua ladattua
Mulla käynnistyi myös ja piti kaikkki mahdolliset kiertoreitit ajella kotiin. Alle 20 minuutin työmatkaan kulutin melkein tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Herralle! 🙏
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus: kaupassa käyty, mutta kilometrejä tuli niin vähän, että huomenna ei enää kyllä lähde käyntiin kun ei millään varmana ehtinyt ladata akkua tarpeeks
No hyvänen aika, mene nyt ajamaan isompi rundi hyvillä kierroksilla!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joulun ihme! Muutaman päivän myöhässä mutta silti, ilmiselvä joulun ihme!
Samaa mä pelkään kun kohta pitäisi lähteä töistä. Jos käynnistyy, niin pitää ajaa pitempi reitti kotiin. Pakko saada akkua ladattua