Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet suhteista jossa nainen on vanhempi?

Vierailija
03.01.2024 |

Meitä kerran ihmeteltiin baarissa. Nuorehko mies tuli kysymään ett anteeksi, oletteko pari? Kun vastasimme olevamme naimisissa, mies kysyi miten voitte olla naimisissa kun nainen on 10-15 vuotta vanhempi. Onko se tosiaan niin tavatonta?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku max kolme neljä vuotta vanhempi vielä menee, kymmenen olis aika outoo, äitini on isää neljä vuotta vanhempi, näyttävät samanikäisiltä tai äiti on kyllä näyttänyt aina hieman ikäistään nuoremmalta, meillä niin päin , että mies on yksitoista vuotta vanhempi, yleisempää varmaan näin päin

Meillä ikäeroa 10 vuotta. ap

Vierailija
42/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hyväksikäyttää nuorta miestä ja miehen parhaat vuodet menee hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällainen asia edes muille kuuluu? Kyseessä on tällaisen parin oma asia. Jos pariskunta on itse suhteeseensa tyytyväinen, niin sittenhän kaikki on hyvin! 

Vierailija
44/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on pedofiili.

Vierailija
45/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat vaikka vanhan akan kyöpelinvuorelta. Normaali mies ajaa nuorta vohlaa. Toki nainen voi olla hyödyllinen vanhempanakin esim keittiössä ja pyykkituvalla, mutta sänkyhommat täytyy pitää erillään.

No ei... kommentoin jo tuossa aiemmin. Minulle on useampikin minua vanhempi nainen ja omanikin sanoneet että he ovat halunneet tai haluavat nimenomaan hyväkuntoisen nuoremman miehen. Ja ovat aktiivisia makuuhuoneen puolella. Samoin nykyinen huomattavasti nuorempi puolisoni sanoo että on halunnut kypsemmän miehen niin kauan kuin muistaa.

Vierailija
46/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 16v poika ja opettajani oli 39v nainen. Siis ihan luokanopettajani oli kyseessä. Se oli kahden kesän mittainen kevyt suhde. 

Vierailija
47/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan naisella hiipuu seksihalut keski-iässä.

Miehen kannattaa ottaa nuorempi.

Minun kokemukseni mukaan ne hiipuu sen miehen itsensä takia. Joko miehen ulkonäkö tai tavat, tai sekä ulkonäkö että tavat, ei kauheasti enää saa innostumaan.

Halut tallella N56🤩

Vierailija
48/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on pedofiili.

Ei kai tässä tarkoitettu suhdetta alaikäisiin. 

Vierailija
49/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 16v poika ja opettajani oli 39v nainen. Siis ihan luokanopettajani oli kyseessä. Se oli kahden kesän mittainen kevyt suhde. 

Nyt ei ollut kysymys laittomista suhteista.

Vierailija
50/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tyylillään jookos

Vierailija
51/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen hyväksikäyttää nuorta miestä ja miehen parhaat vuodet menee hukkaan.

Nää on kyllä aina hyviä. Kuka käyttää ja ketä. Jokaisenhan se pitää ihan itse tietää mitä tahtoo. Jos ei halua olla vanhemman naisen kanssa niin ei ole pakko. Jos haluaa niin se on ok. Tai niin no, moni taitaa puhua ja purkaa omia kokemuksiaan. Niin minäkin ja on vain hyviä kokemuksia eri ikäisten kanssa.

Vierailija
52/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan ne hiipuu sen miehen itsensä takia. Joko miehen ulkonäkö tai tavat, tai sekä ulkonäkö että tavat, ei kauheasti enää saa innostumaan.

Halut tallella N56🤩

Olet varmasti ihana ruusu. :D

Vierailija
53/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nainen voi nykyään valita. Nuorempi mies on hyvä valinta silloin, jos nainen ylläpitää itseään ja hyvinvointiaan runsaalla seksielämällä. Vanhenevat miehet ei vaan jaksa olla seksuaalisesti aktiivisia vanhenevien naisten kanssa. Valitettavaa, mutta totta.

Silloin on kaksi vaihtoehtoa. Ideaali olisi löytää täydellinen viriili nuorempi mies pysyvmpään suhteeseen. Ikäero voi olla suurikin.Tällainen ei kuitenkaan useinkaan ole mahdollista. Hyvät ja sopivat partnerit on aina vähissä. Nuori mies saattaa ensin innostua hyvästä seksistä, mutta sitten tulevat mukaan ajatukset perheestä tai aletaan vieroksua, jos miehen pitäisi mennä kaveripiirin kokoontumisiin vanhemman naisen kanssa. Tällaiseenkin häpeään olen törmännyt.

Toinen vaihtoehto naiselle on lähteä puumalinjalle, jossa nuori partneri vaihtuu useasti. Olen todennut, että se on virkistävää niin henkisesti kuin fyysisesti. Kaikille se ei kuitenkaan sovi. Piirit on pienet ja silloin pitää olla valmis kestämään huhut ja puheet.

Onhan tämä kuitenkin aivan toista kuin ennen vanhaan, jolloin naisen piti roikkua saman miehen mukana loppuun asti vaikka elämästä olisi jo hävinnyt kaikki rakkaus, ilo ja odotus. 

Vierailija
54/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halut tallella N56🤩

Miten sinä "metsästät"?

Vierailija
55/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nainen voi nykyään valita. Nuorempi mies on hyvä valinta silloin, jos nainen ylläpitää itseään ja hyvinvointiaan runsaalla seksielämällä. Vanhenevat miehet ei vaan jaksa olla seksuaalisesti aktiivisia vanhenevien naisten kanssa. Valitettavaa, mutta totta.

Silloin on kaksi vaihtoehtoa. Ideaali olisi löytää täydellinen viriili nuorempi mies pysyvmpään suhteeseen. Ikäero voi olla suurikin.Tällainen ei kuitenkaan useinkaan ole mahdollista. Hyvät ja sopivat partnerit on aina vähissä. Nuori mies saattaa ensin innostua hyvästä seksistä, mutta sitten tulevat mukaan ajatukset perheestä tai aletaan vieroksua, jos miehen pitäisi mennä kaveripiirin kokoontumisiin vanhemman naisen kanssa. Tällaiseenkin häpeään olen törmännyt.

Toinen vaihtoehto naiselle on lähteä puumalinjalle, jossa nuori partneri vaihtuu useasti. Olen todennut, että se on virkistävää niin henkisesti kuin fyysisesti. Kaikille se ei kuitenkaan sovi. Piirit on pie

Onhan tämä kuitenkin aivan toista kuin ennen vanhaan, jolloin naisen piti roikkua saman miehen mukana loppuun asti vaikka elämästä olisi jo hävinnyt kaikki rakkaus, ilo ja odotus.

Tämä. Ihan pahaa tekee kun näkee naisia, jotka ovat menettäneet elämänhalunsa ja odottavat vain lopun tulemista rutiineihin juuttuneena.

Vierailija
56/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miestäni 8v vanhempi. Nyt 9 yhdessäolovuoden jälkeen ikäero ei ole mitään, mutta kyllä ihmiset katsovat alta kulmain kun heille paljastuu, että aloittaessamme seurustelun mies oli 20v lapseton opiskelija ja minä 28v eronnut kahden lapsen yh.

Ei kai tuo ikäero niin paha ole, mutta surullista, että miehesi tyytyi naiseen, jolla on lapsia. Se, että on jo tuossa iässä yh kertoo kaiken olennaisen, kakaroita pitää alkaa puskea jo nuorena ihan minkä vaan vastaantulijan kanssa. Eikö olisi kivempi sinullekin, että kun kerran löysit lopulta miehen, johon pystyit sitoutumaan, ettei nurkissa pyöri menneisyyden virhehankintoja? 

Vierailija
57/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halut tallella N56🤩

Minä taas olen 45-vuotias nainen eikä mitään haluja ole ollut enää viiteen vuoteen vaikkei miehessä vikaa olekaan. Mies haluaisi vaikka joka päivä, vaikka täyttää jo 50.

Vierailija
58/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halut tallella N56🤩

Minä taas olen 45-vuotias nainen eikä mitään haluja ole ollut enää viiteen vuoteen vaikkei miehessä vikaa olekaan. Mies haluaisi vaikka joka päivä, vaikka täyttää jo 50.

No tuossa on kyse ihan muusta kuin iän mukana tulleesta haluttomuudesta.

Vierailija
59/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut ihmettelyä ikäeron suhteen, tai ainakaan sitä ei ole mun tai kumppanin kuullen arvosteltu. Liitossa nainen on 11 vuotta vanhempi.

Vierailija
60/76 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miestäni 8v vanhempi. Nyt 9 yhdessäolovuoden jälkeen ikäero ei ole mitään, mutta kyllä ihmiset katsovat alta kulmain kun heille paljastuu, että aloittaessamme seurustelun mies oli 20v lapseton opiskelija ja minä 28v eronnut kahden lapsen yh.

Ei kai tuo ikäero niin paha ole, mutta surullista, että miehesi tyytyi naiseen, jolla on lapsia. Se, että on jo tuossa iässä yh kertoo kaiken olennaisen, kakaroita pitää alkaa puskea jo nuorena ihan minkä vaan vastaantulijan kanssa. Eikö olisi kivempi sinullekin, että kun kerran löysit lopulta miehen, johon pystyit sitoutumaan, ettei nurkissa pyöri menneisyyden virhehankintoja? 

Nyt ollaan viisauden lähteillä. Jos vähän valehdellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä