G: Oletko katsonut peilillä, miltä alapääsi näyttää?
Kommentit (13)
vaan kun ei ole valokuvamuistia, niin paha sanoa näyttääkö erilaiselta:D
Ei se minusta nätti ole, mutta toisaalta, mitä väliä :D ei se ihailtavaksi ole tarkoitettukaan.
Enkä juuri muutenkaan, sen verran vilkassut että tiedän tuon olevan kamala värkki
Tosin, kyllä mullakin oli synnytyksen jälkeen piiiitkä tauko, ennenkuin uskalsin katsoa.
oli kuin olisi pallo ollut jalkojen välis, niin turvoksis paikat, mieli teki katsoa mutta en kertakaikkiaan uskltanut...
mulle ainakin höylällä taiteillessa peili on vaan haitaksi. Vetelen sitten väärään suuntaan... Tarpeeksi hyvin näkee ilman peiliäkin, " etukautta"
Pidä veetis, minä haluan pitää ihon:D
Ei sovi herkkäihoiselle atoopikolle. Muuten vahaisin karvani, mutta nykyinen lääkitys kieltää.
Enkä muuten ole koskaan sheivatessa tehnyt yhtään haavaa, mutta jos tekisin, niin sitten peilin kanssa kikkaillessa... Eikä mulla ole mitään ongelmaa pildeäni katella :D
*se höylääjä joka ei peilejä käytä.
Mutta ton viimesen perätilasynnytyksen jäljiltä ei kyllä ole kiva näky. Huhheli hei.
Onhan se jotekin paljon avonaisempi, ja häpyhuulet reippaasti nyt suurempana roikkuvat. Muuten ihan " naisen pimppa" .
synnytyksestä 4kk
Heti synnytyksen jälkeen kotona, toki muutenkin :)
Näyttää ihan normaalilta. Samoin myös heti synnytyksen jälkeenkin, vaikka muutama tikki ommeltiinki (liekö sisällä, sillä en nähnyt niitä).
mutta muuten kyllä.