Homoseksuaalien poikien äidit - Miten sopeuduitte asiaan?
Poika 15v "pudotti pommin" eilen illalla. En ole saanut sen jälkeen nukutuksi ja miettinyt vaan kaikkea, että mitäs tästä eteenpäin ja miten elämä tästä muuttuu ja mihin tämä vaikuttaa jne. Miten olette muut käsitelleet, kun poika on kertonut vastaavan uutisen?
Kommentit (89)
Homoseksuaalisuus on niin marginaalista, joten kannattaa kysyä niistä pikkupiireistä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävintä ainakin itselleni oli se, että kun poika tuli kaapista, hän jotenkin antoi itselleen samalla täyden luvan käyttäytyä jotenkin provosoivalla tavalla. Osa sukulaisista koki sen ahdistavana, enkä itsekään pitänyt siitä että kauppareissustakin saatettiin tehtiin draamaa typerillä tavoilla. Näistäkin asioista olisi uskallettava puhua. Samoin siitä että holtiton seksielämä on terveysriski ja tällaiseen liittyy usein runsas päihteidenkäyttö. Poikani miesystävä oli lääkäri ja hän oli hyvin pahasti huumelääkekoukussa. Päälle alkoholi ja muut. Hyvin erikoista on että selvisi töistään.
Mielenterveysongelmat ovat homoilla hyvin yleisiä, varmasti ylikorostuneita muuhun väestöön verrattuna. Mitä itse tunnen homoja, niin joka ikisellä on joko päihde- tai mielenterveysongelmia tai sitten molemmat. Kamalaa kun kun kuulostan ilkeältä, mutta näin tosiaan on.
No jokainen voisi miettiä että mistähän voi johtua. Homot ovat ylikorostuneita myös koulukiusattujen joukossa, jokaisella on kokemusta nimittelystä, pilkasta ja väkivallan uhasta.
Niinpä. Presidentinvaaleissahan tuo nähtiin, miten yhden ehdokkaan seksuaalielämä kiinnosti niin paljon, että jokaiseen viestiketjuun täälläkin piti aina keksiä jotain ilkeää vitsailua aiheesta.
Mitä sopeutumista siinä on? Samanlainen toteamus kuin "aurinko paistaa" tai "on sunnuntai". Ei väitelauseissa ole painittavaa.
Äitini totesi: Kulta, kyllä mä olen sen aina tiennytkin tullessani kaapista 16 vuotiaana
Eipä tuo vaatinut minulta mitään suhtautumista, sama rakas poika se on kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin, että hän on yhtä rakas ja tärkeä tuosta tiedosta huolimatta.
Iin sanoin minäkin. Hän kertoi minulle n kk sitten. Olin kyllä huomannut aikaisemmin hänen puhetyylistään, meikeistään. Ajattelen niin, että tärkein on että lapsi on elossa ja oma itsensä. Tänhetkisen maailmantilanteen vuoksi en suree niin paljon sitäkään jos hänestä ei tulisi koskaan isää. Minulla on muitakin lapsia, he ovat heteroja.
Mitä tää lässytys jostain rakkaudesta aina on? Ei rakkaus liity tähän mitenkään. Sä joko hyväksyt tai et hyväksy. Jos mun lapset alkaisi homoiksi sanoisin näin. Ja en, en hyväksy. Se on pahan tekemistä itselle ja toisille
Kaikki homot eivät ole naismaisia. Oma poikani (tuli kaapista 19-vuotiaana meille perheenjäsenille) kotiutui kolmisen vuotta sitten armeijasta reservin upseerina. Reserviupseerikoulutukseen päästäkseen ja siellä pärjätäkseen täytyy olla ns "kova jätkä", positiivisessa mielessä siis, eli fyysisesti ja psyykkisesti vahva, sitkeä ja älykäs. Eikä varmasti ole ainoa homo upseerikoulutettu.
Ylpeä upseerin ja homon äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iin sanoin minäkin. Hän kertoi minulle n kk sitten. Olin kyllä huomannut aikaisemmin hänen puhetyylistään, meikeistään. Ajattelen niin, että tärkein on että lapsi on elossa ja oma itsensä. Tänhetkisen maailmantilanteen vuoksi en suree niin paljon sitäkään jos hänestä ei tulisi koskaan isää. Minulla on muitakin lapsia, he ovat heteroja.
Mitä tää lässytys jostain rakkaudesta aina on? Ei rakkaus liity tähän mitenkään. Sä joko hyväksyt tai et hyväksy. Jos mun lapset alkaisi homoiksi sanoisin näin. Ja en, en hyväksy. Se on pahan tekemistä itselle ja toisille
Tässä se oikein Iso Paha kirjoittaa. Uskomatonta että tollaisia on vieläkin olemassa. Muuta yksikses metsään ettet näe miten normaalit ihmiset elää ja suvaitsee toinen toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki homot eivät ole naismaisia. Oma poikani (tuli kaapista 19-vuotiaana meille perheenjäsenille) kotiutui kolmisen vuotta sitten armeijasta reservin upseerina. Reserviupseerikoulutukseen päästäkseen ja siellä pärjätäkseen täytyy olla ns "kova jätkä", positiivisessa mielessä siis, eli fyysisesti ja psyykkisesti vahva, sitkeä ja älykäs. Eikä varmasti ole ainoa homo upseerikoulutettu.
Ylpeä upseerin ja homon äiti.
Hienoa. Onnea teille.
Isälle ja äidille kyseessä on suurempaakin suurempi murhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälle ja äidille kyseessä on suurempaakin suurempi murhe.
Homot ovatkin yleensä isiensä ja äitiensä tappajia.
olihan vitsi???
Lähetää poika terapiaan. Hän on vielä liian nuori päättääkseen suuntautumisestaan.
Ap elää 1800-luvulla. Ei siihen tarvitse mitenkään erityisesti suhtautua. Olen onnellinen että poikani on löytänyt ihanan miehen rinnalleen!
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sellainen "karhu-homo" vai sellainen hento bottom-pojanhupakko?
Kumpika Sebastian Tynkkynen on. 🙄
Me panimme kerralla välit poikki. Ei ole tulemista takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap elää 1800-luvulla. Ei siihen tarvitse mitenkään erityisesti suhtautua. Olen onnellinen että poikani on löytänyt ihanan miehen rinnalleen!
Hyi! Tuo on niin oksettavaa.
Korvien välissä on pahasti vikaa jos tuntee vetoa samaan sukupuoleen. Eiväthän saman merkkiset magneetin navatkasn vedä toisiaan puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävintä ainakin itselleni oli se, että kun poika tuli kaapista, hän jotenkin antoi itselleen samalla täyden luvan käyttäytyä jotenkin provosoivalla tavalla. Osa sukulaisista koki sen ahdistavana, enkä itsekään pitänyt siitä että kauppareissustakin saatettiin tehtiin draamaa typerillä tavoilla. Näistäkin asioista olisi uskallettava puhua. Samoin siitä että holtiton seksielämä on terveysriski ja tällaiseen liittyy usein runsas päihteidenkäyttö. Poikani miesystävä oli lääkäri ja hän oli hyvin pahasti huumelääkekoukussa. Päälle alkoholi ja muut. Hyvin erikoista on että selvisi töistään.
Mielenterveysongelmat ovat homoilla hyvin yleisiä, varmasti ylikorostuneita muuhun väestöön verrattuna. Mitä itse tunnen homoja, niin joka ikisellä on joko päihde- tai miele
Niin ja se vaikutti minun äänestämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi homoksi? Joku toinen sanoi, että 15-vuotias on liian nuori PÄÄTTÄKSEEN suuntautumistaan. Luuletteko te juntit idiootit, että homous on oma valinta? Että joku vaan päättää alkaa homoksi?