Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homoseksuaalien poikien äidit - Miten sopeuduitte asiaan?

Vierailija
03.01.2024 |

Poika 15v "pudotti pommin" eilen illalla. En ole saanut sen jälkeen nukutuksi ja miettinyt vaan kaikkea, että mitäs tästä eteenpäin ja miten elämä tästä muuttuu ja mihin tämä vaikuttaa jne. Miten olette muut käsitelleet, kun poika on kertonut vastaavan uutisen?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vielä hänen ollessa teini-ikäinen (16.0000 -vuotias) eheyttää hänet tarjoamalla äitin lämmintä pesää. Ei kelvannut, ihan täysi hint tari pojasta tuli lopulta, ei tule lapsenlapsia siltä ho molta ainakaan.

Äityli

Vierailija
82/89 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin, että hän on yhtä rakas ja tärkeä tuosta tiedosta huolimatta. 

Iin sanoin minäkin. Hän kertoi minulle n kk sitten. Olin kyllä huomannut aikaisemmin hänen puhetyylistään, meikeistään. Ajattelen niin, että tärkein on että lapsi on elossa ja oma itsensä. Tänhetkisen maailmantilanteen vuoksi en suree niin paljon sitäkään jos hänestä ei tulisi koskaan isää. Minulla on muitakin lapsia, he ovat heteroja. 

Mitä tää lässytys jostain rakkaudesta aina on? Ei rakkaus liity tähän mitenkään. Sä joko hyväksyt tai et hyväksy. Jos mun lapset alkaisi homoiksi sanoisin näin. Ja en, en hyväksy. Se on pahan tekemistä itselle ja toisille

Homoksi ei ruveta vaan synnytään. Minä esimerkiksi huomasin ensimmäisen kerran omat homoseksuaaliset tuntemukseni jo joskus 5-vuotiaana lapsena, vaikka en silloin 1980-luvun puolessavälissä vielä tiennyt mitään homoudesta enkä homoksi "rupeamisesta", joten en todellakaan olisi osannut itse ruveta sellaiseksi. En olisi todellakaan osannut päättää, että "Olenkin homo enkä hetero" kun en edes näitä sanoja ja niiden merkitystä silloin vielä tiennyt. Sama jos väittäisi, että joku sinisilmäinen valitsisi olla ruskeasilmäinen ja sitten hänen silmät muuttuisivat ruskeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani kertoi minulle ja isälleen olevansa ruskean reiän ritari ollessaan noin 25v vajaat 10v sitten kun hän aloitti parisuhteeseen jonkun itseään reilun 10v vanhemman miehen kanssa. Emme ole olleet häneen sen jälkeen missään yhteydessä, olemme kieltäneet pitämästä yhteyttä meihin ja olemme kieltäneet hänet lapsenamme. Meillä oli ennen 6 poikaa, nyt enää 5. Onneksi hänen veljensä ovat kunnollisia miehiä eivätkä mitään paskareiän rassaajia. Eivätkä hänen veljensäkään ole häneen yhteydessä tuon tapauksen jälkeen kun he ilmeisesti yhdessä vähän pitivät hänelle kurinpalautusta, jonka vuoksi hän oli joutunut sairaalaan. Hänen veljillään on kaikilla lapsiakin, niin näitäkin täytyy suojella homolta sedältään. Varsinkin tyttöjä, ettei se hullu rais kaa heitä.

Ohhoh. Nainen ja kirjoittaa kuin satamajätkä. Olisiko äidille tupsahtanut vähän liikaa testosteronia. Taidat olla aika miesmäinen?

Vierailija
84/89 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa miten sairaita/ahdasmielisiä ihmisiä täälläkin on, no en haluisi sanoa "ihmisiksi" ketään ahdasmielistä mutta jotain ihan muuta ja alentavaa kun kerran tykkää niinkin paljon alentaa homoja/vähänkään erilaisia ihimisiä ihankuin se olisi jokin ongelma.

Vierailija
85/89 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pojalle onnellista elämää joka asiassa. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole minulle mikään 'sopeutumiskysymys'.

Vierailija
86/89 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävintä ainakin itselleni oli se, että kun poika tuli kaapista, hän jotenkin antoi itselleen samalla täyden luvan käyttäytyä jotenkin provosoivalla tavalla. Osa sukulaisista koki sen ahdistavana, enkä itsekään pitänyt siitä että kauppareissustakin saatettiin tehtiin draamaa typerillä tavoilla. Näistäkin asioista olisi uskallettava puhua. Samoin siitä että holtiton seksielämä on terveysriski ja tällaiseen liittyy usein runsas päihteidenkäyttö. Poikani miesystävä oli lääkäri ja hän oli hyvin pahasti huumelääkekoukussa. Päälle alkoholi ja muut. Hyvin erikoista on että selvisi töistään. 

Olen ajatellut täysin samaa. Lisäksi homot levittävät edelleen mm. HIV:tä heittämällä eniten muihin (esim heteroihin) verrattuna

Toisiinsa?

Vierailija
87/89 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pettymys, vaikka olin aavistellut asian. Tulevaisuus näytti heti toisenlaiselta. Omapa on asiansa, toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
88/89 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap sitten aika ja tilaisuus käsitellä omia ennakkoluulojaan. Hyvää se tekee. 

Monet homot on varsin hauskoja tyyppejä ja viihdyttävää seuraa. Ota tämä mahdollisuutena. 

Vierailija
89/89 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia, mutta musta se olis vain ja ainoastaan hauska asia, jos joku sukulaispojista tulis kaapista. 

Vähän piristystä ja väriä sukuun.