Miten te pienirintaiset löydätte liivit?
Olen onnettoman pienirintainen, ja koko ikäni on ollut vaikeata, miltei mahdotonta, löytää sopivia rintaliivejä.
Kaupoissa on kuppikoot B,C,D ja tuplaDeet, mitä niihin laittaisin?
Jos jostain löydän kuppikoon A tai AA ne ovat ympärysmitoiltaan liian pienet. Tukia ja toppauksia kyllä saa olla, eiväthän vaatteetkaan näytä miltään, jos ei ole yhtään rintoja.
En kehtaa mennä mihinkään liivikauppaan syynättäväksi, lienevätkö edes koskaan nähneetkään näin lättärintaista naista.
Kommentit (82)
Kävin aikanaan Changen koko valikoiman läpi myyjän avustuksella. Yksiäkään sopivia liivejä ei löytynyt. Yhden vähän sinne päin -kokoiset ostin sitten.
Jos minun mittani syöttää nettilaskuriin, se sanoo ERROR. Tai sitten 65E, mikä ei voi pitää paikkaansa, sillä rinnan alta mitattu ympärykseni on 88 cm. Rinnanympärys on noin 96-97 cm. Mikään rintaliivivalmistaja ei siis ole määritellyt kokoa minunkokoiselleni naiselle.
Minua kiusattiin yläasteella niin rajusti utarettomuudestani että vieläkin häpeän niitä 30 vuoden jälkeen. Nuorena tykkäsin ostaa isoja liivejä ja laittaa paperia sisään.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusattiin yläasteella niin rajusti utarettomuudestani että vieläkin häpeän niitä 30 vuoden jälkeen. Nuorena tykkäsin ostaa isoja liivejä ja laittaa paperia sisään.
90-luvun lopulla oli sellaisia liivejä, joissa oli silikoniset täytteet. Siis sellaiset kalanmuotoiset, jotka yleensä olivat kankaalla päällystetty, ohut vaahtomuovipalanen, mutta noissa liiveissä se olikin jollain geelillä tmv. täytetty ja kiinteämpi ja raskaampi. Ja vähän myös paksumpi. Ei ollut niiden kanssa ihan niin lauta olo kuin toppauksettomien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rinnaton liiveillä tekee?
Jos jättää liivit pois niin kaikki tuijottaa nännejä ja ulistaan että on liian seksuaalista
Toisaalta jos litistää nekin AA-kokoiset topilla littanaksi niin supatetaan että tolla ei ole tissejä, onkohan se trans vai onko se leikkauttanut pois....Hirveesti saa yrittää toppausta ja päälle rintataskullista paitaa. Onneksi alkaa taas viileä liivien ja lopulta villapaitojen kausi.
Miehiltä ei tule mitään kiinnostusta ellei ole täytteitä ja sitten ensimmäinen kerta miehen kanssa muodostuukin pettymykseksi kun mies havaitsee sangen poikamaisen ylävartalon ja intiimit toimet jäävät yhteen kertaan, ellei ukko syöksy ovesta ulos jo en en yrittämistä.
minulla käytössä joko just bralettetopit, kun niitä on saatavilla, tai nyt löysin reissulta 80a topatut kaarituelliset, joita oli jäljellä yhdet, ostin.
Bralette menettelee arjessa, mutta juhlamekkojen kanssa haluan joskus jotain ryhdikkyyttä, jota ei bralette tuo.Ja vaikka koko on pieni, niin valitettavasti nämä iän myötä myös ovat ruvenneet roikkumaan, jota haluan välttää pahenemasta.Ärsyttävää kun isorintaiset luulee että ei liivejä tarvitse tällä koolla.
Liiviliikkeessä kävin nöyryytettävänä joskus parikymppisenä, toiste en ole sisään astunut.
Jos asut Helsingin lähellä, mukavia liivejä löytyy Mujista. Kokoja löytyy pieninä, koska ovat tehty japanilaisille naisille ja ainakin alushousuissa, alustopeissa ja yövaatteissa Mujin materiaalit ovat ihanan pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rinnaton liiveillä tekee?
Jos jättää liivit pois niin kaikki tuijottaa nännejä ja ulistaan että on liian seksuaalista
Ei vaan mulle oo tultu ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Liiviliikkeessä kävin nöyryytettävänä joskus parikymppisenä, toiste en ole sisään astunut.
Tämä! Porukka aina sanoo, että no mene erikoisliikkeeseen, pahimmillaan vielä nauravat päälle kun kuvittelevat, että pienirintainen on vain tyhmä ja siksi hänellä ei ole sopivia liivejä. Sitten siellä liikkeessä ei ole yhtikäs mitään edes suunnilleen sopivaa. Lisäksi myyjät inttävät kivenkovaan, että liivien pitää olla napakat ja sinulle yritetään myydä jotakin ympärykseltään aivan liian pientä ja kiristävää. Ei pienirintainen tarvitse mitään napakkuutta, kun ei ole kannateltavaa painoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Porukka aina sanoo, että no mene erikoisliikkeeseen, pahimmillaan vielä nauravat päälle kun kuvittelevat, että pienirintainen on vain tyhmä ja siksi hänellä ei ole sopivia liivejä. Sitten siellä liikkeessä ei ole yhtikäs mitään edes suunnilleen sopivaa. Lisäksi myyjät inttävät kivenkovaan, että liivien pitää olla napakat ja sinulle yritetään myydä jotakin ympärykseltään aivan liian pientä ja kiristävää. Ei pienirintainen tarvitse mitään napakkuutta, kun ei ole kannateltavaa painoakaan.
Eikä isotissinen tarvitse kiristystä kun on hyvät liivit.
Mä en oo pieni rintainen, mut kotona vedän usein ilman liivejä.
Käytän aina urheilutoppeja. Osa malleista sopii isohkolle ympärykselle ja olemattomille rinnoille. Osassa liivimallisissa ympärysmitta on liian pieni selästä ja niissä on kupit jotka sitten on liian kaukana toisistaan ja mun rinnat on topin ulkopuolella kuppien keskellä.
En suuremmin murehdi, näkyykö nännit paidasta läpi, mutta osassa topeissa on pehmuste välissä.
Pieniä kokoja löytyy usein alennusrekeistä, kun niille ei ole niin paljon kysyntää.
Oletko varma koostasi? Jos A tai AA kupeissa on liian pieni ympärys, todellinen kokosi voi olla B tai jopa C. Katso rinnakkaiskoot.
Mene salille treenaamaan rintalihaksia. Saat tissit. Näin tein itsekin ja ongelma loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.
toppaus käy mutta silkkarit ei?
Iso leikkaus ja vierasesineiden tunkeminen kehoonsa, vai vähän topattujen liivien käyttö, ei ole kovin vaikea valinta. Silkkarit ei todellakaan ole riskittömän.
Mutta ovat sen arvoiset. Kyseessä ei ole mitenkään iso leikkaus vaan ihan rutiini toimenpide.
Rutiinileikkauskin voi olla iso ja sisältää riskejä. Jos sinulle on väitetty ettei niitä riskejä ole, on sinulle valehdeltu.
jopa finnin puhkaisu sisältää riski
Tosissasiko vertaat finnin puhkaisua ja nukutusta vaativaa leikkausta? Oletko aivovammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä sinne Changeen. Se on ainoa paikka, missä tuputetaan niitä pieniä ja kiristäviä. Muissa paikoissa on saanut mukavammat liivit. Yhdessä oli tosin hieman ärsyttävä myyjä, joka mielestään tiesi paremmin minun kokoni päältäpäin katsoessa, mutta joutui sitten myöntämään, että minä olen oikeassa. Minä en ole edes mikään orjallinen kokonumeroon tuijottelija, vaan pidän sitä aina lähtökohtana, mistä lähdetään etsimään sitä sopivaa. Tuolla Changessa sitä ei edes oikein voi pitää edes lähtökohtana, kun siellä kuppikoko on aivan muuta kuin muualla.
Prismassa ainakin näkyi olevan vissiin teineille tarkoitettuja liivejä.
mä en käytä kuin urheilu utareenpussittajia. Pienille utareille parhaat ovat nikeltä indy, under armourit ja iciwin. Hyi en laita enää normi tissiliivejä ku puol kuppia heijaa tyhjää.