Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te pienirintaiset löydätte liivit?

Vierailija
02.01.2024 |

Olen onnettoman pienirintainen, ja koko ikäni on ollut vaikeata, miltei mahdotonta, löytää sopivia rintaliivejä.

Kaupoissa on kuppikoot B,C,D ja tuplaDeet, mitä niihin laittaisin?

Jos jostain löydän kuppikoon A tai AA ne ovat ympärysmitoiltaan liian pienet. Tukia ja toppauksia kyllä saa olla, eiväthän vaatteetkaan näytä miltään, jos ei ole yhtään rintoja.

En kehtaa mennä mihinkään liivikauppaan syynättäväksi, lienevätkö edes koskaan nähneetkään näin lättärintaista naista.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta. 

Vierailija
2/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käytän vaan tommosia venyviä toppiliivejä, jos joskus käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rinnaton liiveillä tekee?

Vierailija
4/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on pienirintaisille vaikka ja mitä jos ei varsinaisesti tukea tarvitse. Käy Lindexillä ja Kappahlilla selaamassa kaarituettomia liivejä.

Vierailija
5/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennesiltä olen löytänyt, tosin pienellä ympäryksellä enkä ole katsonut onko niissä isompia. Varmaan jos jatkopalalla pidentää ympärystä niin kupit ei ole sitten oikeassa kohdassa?

Vierailija
6/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoiset h&m pehmeät liivit joissa ei ole saumoja tai kaaritukia. On ainoat joita on mukava käyttää ilman puristamisen tunnetta.

Vierailija
7/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää liivit pois niin kaikki tuijottaa nännejä ja ulistaan että on liian seksuaalista 

Vierailija
8/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laitatuttaa Tallinnassa ainakin c-koon rinnat ja ostaa samalla reissulla liivejä.

Vierailija
9/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota, minä käytän joskus ihan lämmön vuoksi, tai sit kesällä kun ei juuri vaatteita paljoa ole, niin peittämään ettei nyt kovin törkeältä näytä.

Vierailija
10/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pienirintaiset ette vaan voi mennä ottamaan silareita? Monessa maassa aivan normaali juttu pienirintaisille naisille. T. isoja ihaileva mies.

Maksatko mulle?

Sirpa53

Vierailija
11/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivit tai liivitopit. Mulla on ihan ns. keskikokoiset tissit mutta silti käytän niitä paljon enemmän kuin perinteisiä liivejä.

Vierailija
12/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pienirintaiset ette vaan voi mennä ottamaan silareita? Monessa maassa aivan normaali juttu pienirintaisille naisille. T. isoja ihaileva mies.

Mene vaan itse ottamaan silarit niin voit ihailla niitä joka kerta kun katsot peiliin

Vierailija
13/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva pienirintainen nainen kuitenkaan on neitsyt, toisin kuin sinä :D

Vierailija
14/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroskoopilla

Vierailija
15/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.

Vierailija
16/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei netissä kokolaskurit edes anna laskea liivikokoa, kun kuppi liian pieni.. Pidän oikeastaan vain urheiluliivejä, XS - S, en löydä dopivan kokoisia normirintsikoita kaupoista :(

Vierailija
17/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä liivikaupasta ne löytyy, itsellä 70A, mutta uskoisin että isommallakin ympärysmitalla löytyy. Olen sitten tilannut lisää samanmerkkisiä. Käytän kuitenkin useimmiten vaan urheiluliivejä ettei ihan nännit törrötä näkösällä.

Vierailija
18/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi suuret jo ala-asteella. On ahdisteltu ja vainottu suurten rintojen takia. Kuin ei olisi edes ihmisarvoa isorintaisella.

Vierailija
19/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis miehiä. 

Minulla on pienet rinnat enkä siksi käytä rintaliivejä.

M31

20/82 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkopala taakse jos ympärysmitta on liian pieni.