Miten te pienirintaiset löydätte liivit?
Olen onnettoman pienirintainen, ja koko ikäni on ollut vaikeata, miltei mahdotonta, löytää sopivia rintaliivejä.
Kaupoissa on kuppikoot B,C,D ja tuplaDeet, mitä niihin laittaisin?
Jos jostain löydän kuppikoon A tai AA ne ovat ympärysmitoiltaan liian pienet. Tukia ja toppauksia kyllä saa olla, eiväthän vaatteetkaan näytä miltään, jos ei ole yhtään rintoja.
En kehtaa mennä mihinkään liivikauppaan syynättäväksi, lienevätkö edes koskaan nähneetkään näin lättärintaista naista.
Kommentit (82)
No mä käytän vaan tommosia venyviä toppiliivejä, jos joskus käytän.
Nykyään on pienirintaisille vaikka ja mitä jos ei varsinaisesti tukea tarvitse. Käy Lindexillä ja Kappahlilla selaamassa kaarituettomia liivejä.
Hennesiltä olen löytänyt, tosin pienellä ympäryksellä enkä ole katsonut onko niissä isompia. Varmaan jos jatkopalalla pidentää ympärystä niin kupit ei ole sitten oikeassa kohdassa?
Mulla on semmoiset h&m pehmeät liivit joissa ei ole saumoja tai kaaritukia. On ainoat joita on mukava käyttää ilman puristamisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rinnaton liiveillä tekee?
Jos jättää liivit pois niin kaikki tuijottaa nännejä ja ulistaan että on liian seksuaalista
Kannattaa laitatuttaa Tallinnassa ainakin c-koon rinnat ja ostaa samalla reissulla liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rinnaton liiveillä tekee?
No tota, minä käytän joskus ihan lämmön vuoksi, tai sit kesällä kun ei juuri vaatteita paljoa ole, niin peittämään ettei nyt kovin törkeältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pienirintaiset ette vaan voi mennä ottamaan silareita? Monessa maassa aivan normaali juttu pienirintaisille naisille. T. isoja ihaileva mies.
Maksatko mulle?
Sirpa53
Urheiluliivit tai liivitopit. Mulla on ihan ns. keskikokoiset tissit mutta silti käytän niitä paljon enemmän kuin perinteisiä liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pienirintaiset ette vaan voi mennä ottamaan silareita? Monessa maassa aivan normaali juttu pienirintaisille naisille. T. isoja ihaileva mies.
Mene vaan itse ottamaan silarit niin voit ihailla niitä joka kerta kun katsot peiliin
Vierailija kirjoitti:
Harva pienirintainen nainen kuitenkaan on neitsyt, toisin kuin sinä :D
Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.
Mulla ei netissä kokolaskurit edes anna laskea liivikokoa, kun kuppi liian pieni.. Pidän oikeastaan vain urheiluliivejä, XS - S, en löydä dopivan kokoisia normirintsikoita kaupoista :(
No sieltä liivikaupasta ne löytyy, itsellä 70A, mutta uskoisin että isommallakin ympärysmitalla löytyy. Olen sitten tilannut lisää samanmerkkisiä. Käytän kuitenkin useimmiten vaan urheiluliivejä ettei ihan nännit törrötä näkösällä.
Mulle kasvoi suuret jo ala-asteella. On ahdisteltu ja vainottu suurten rintojen takia. Kuin ei olisi edes ihmisarvoa isorintaisella.
Tarkoitat siis miehiä.
Minulla on pienet rinnat enkä siksi käytä rintaliivejä.
M31
Jatkopala taakse jos ympärysmitta on liian pieni.
Kaupasta.