Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te pienirintaiset löydätte liivit?

Vierailija
02.01.2024 |

Olen onnettoman pienirintainen, ja koko ikäni on ollut vaikeata, miltei mahdotonta, löytää sopivia rintaliivejä.

Kaupoissa on kuppikoot B,C,D ja tuplaDeet, mitä niihin laittaisin?

Jos jostain löydän kuppikoon A tai AA ne ovat ympärysmitoiltaan liian pienet. Tukia ja toppauksia kyllä saa olla, eiväthän vaatteetkaan näytä miltään, jos ei ole yhtään rintoja.

En kehtaa mennä mihinkään liivikauppaan syynättäväksi, lienevätkö edes koskaan nähneetkään näin lättärintaista naista.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.

toppaus käy mutta silkkarit ei?

Iso leikkaus ja vierasesineiden tunkeminen kehoonsa, vai vähän topattujen liivien käyttö, ei ole kovin vaikea valinta. Silkkarit ei todellakaan ole riskittömän. 

Mutta ovat sen arvoiset. Kyseessä ei ole mitenkään iso leikkaus vaan ihan rutiini toimenpide.

Vierailija
42/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laitatuttaa Tallinnassa ainakin c-koon rinnat ja ostaa samalla reissulla liivejä.

C-kuppiko mielestäsi iso? :D Mulla 70C ja olen ihan litteä.

70c onkin samankokoinen rinta kuin 85aa. Kapeammassa rintakehässä vain. 85c on jo ihan kohtuu iso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.

Iso leikkaus ja vierasesineiden tunkeminen kehoonsa, vai vähän topattujen liivien käyttö, ei ole kovin vaikea valinta. Silkkarit ei todellakaan ole riskittömän. 

Mutta ovat sen arvoiset. Kyseessä ei ole mitenkään iso leikkaus vaan ihan rutiini toimenpide.

Rutiinileikkauskin voi olla iso ja sisältää riskejä. Jos sinulle on väitetty ettei niitä riskejä ole, on sinulle valehdeltu. 

Vierailija
44/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Jatkopala taakse jos ympärysmitta on liian pieni.

Monesti olkaimetkin liian lyhyet

Vierailija
45/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin jaksanut etsiä sopivia kaarituellisia liivejä, käytän yleensä liivitoppeja tai vähän topattuja mutta kaarituettomia liivejä. Niitä löytyy monesta paikasta mitä täälläkin mainittu. En kaipaa kaarituellisia enää, mutta silloin kun etsin sellaisia tuntui aina olevan liian pieni tai suuri ympärys tai liian pienet tai suuret kupit, tai sitten kupit asettuivat jotenkin väärään kohtaan..? Luulisin ongelman olevan siinä, että ympärysmitta on n. 70 mutta rinnat ovat jotenkin kaukana toisistaan, jolloin jatkopala ei auta istuvuuteen.

Vierailija
46/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita erikoisliikkeet pullollaan, jos moisia välttämättöminä pitää. Itse en ole vielä törmännyt rintaliivien käyttöpakon säätävään lakiin vaan annan kumpujeni kukkia luonnontilassa. Eivätkä vielä roiku, vaikka ikää on kohta 59.

MIehet on yleensä tykänneet niistä, kun ne eivät ole kadonneet puoli metriä alkuperäistä sijaintiaan etelämmäs vaan löytyvät sieltä missä ovat aina olleet.

Koeta jo tajuta, että meille on uskoteltu miesten toimesta kaikenlaista paskaa. Jokainen nainen on oikeanlainen ja miestä parempi. Mies ei tule toimeen ilman naista ja siksi niiden on pitänyt yrittää uskotella, että me ollaan huonoja. Nykyään se kusetus ei enää toimi. Nainen osaa ja pärjää kaikessa jos niin haluaa. Mies ei pärjää yksin munansa kanssa.

Vierailija
47/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmettelee mihin pienirintainen edes tarvii liivejä. No itse käytän toppausten takia. Istuu vaatteet paremmin ja nännit ei näy.  Vastaava alusvaate kuin pikkuhousut. Kokoni on 80 A. Näitä löytyy melko huonosti kaupasta, mutta jotain malleja kuitenkin

Vierailija
48/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rutiinileikkauskin voi olla iso ja sisältää riskejä. Jos sinulle on väitetty ettei niitä riskejä ole, on sinulle valehdeltu. 

jopa finnin puhkaisu sisältää riskin. joten se siitä.

Vierailija
49/82 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita erikoisliikkeet pullollaan, jos moisia välttämättöminä pitää. Itse en ole vielä törmännyt rintaliivien käyttöpakon säätävään lakiin vaan annan kumpujeni kukkia luonnontilassa. Eivätkä vielä roiku, vaikka ikää on kohta 59.

MIehet on yleensä tykänneet niistä, kun ne eivät ole kadonneet puoli metriä alkuperäistä sijaintiaan etelämmäs vaan löytyvät sieltä missä ovat aina olleet.

Koeta jo tajuta, että meille on uskoteltu miesten toimesta kaikenlaista paskaa. Jokainen nainen on oikeanlainen ja miestä parempi. Mies ei tule toimeen ilman naista ja siksi niiden on pitänyt yrittää uskotella, että me ollaan huonoja. Nykyään se kusetus ei enää toimi. Nainen osaa ja pärjää kaikessa jos niin haluaa. Mies ei pärjää yksin munansa kanssa.

59 vuotias ja halvatun katkera.

Vierailija
50/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän braletteja. Niissä ei kuppikoolla niin väliä. Ne on ihan ok. En ole löytänyt täydellisiä edelleenkään, mutta paremmat ne on kuin topatut kaarituelliset.

Täällä oli jotain kommenteja silikonirinnoista. Silikonirinnat on ok sellaisille ihmisille, jotka eivät ole tyytyväisiä omien rintojen luonnolliseen kokoon ja haluavat siksi suuremmat. Mutta se ei ole kenenkään muun asia kuin henkilön itsensä ja kenenkään muun mielipiteen ei pitäisi asiaan vaikuttaa kuin henkilö  itsensä.

Ne ketkä tykkäävät iso rintaisista naisista, valitkaa sellainen, jos sellaisen itsellenne saatte ja jos ette saa, olkaa ilman, mutta molemmissa tapauksissa... ketä kiinnostaa?

Vierailija
51/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha rinnat kuuluu naiseuteen, rinnat on kauniit ja rinnat tekee naisesta naisen. Minun mielestä pienirintaiset naiset ovat miesmäisiä. 

Vierailija
52/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rinnaton liiveillä tekee?

Jos jättää liivit pois niin kaikki tuijottaa nännejä ja ulistaan että on liian seksuaalista 

Nännit voi teipata. Näin mulle sanottiin, kun täällä kerroin etten käytä. Itse en tosin välitä tuijotuksista tai ulinasta

Vierailija
53/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi Zero Feel on tosi pehmeä ja joustava, jossa kuppikokoja ei edes ns. ole, kun ne venyy jokaisen mukaan just niin paljon kuin pitää. Niitä myydään vain koossa S-XL. Kupeissa on pehmusteet ja istuvat hyvin. Noita saa tilattua ihan kätevästi nettikaupoistakin. Eli tilaat vain rinnan alusen ympärimitan mukaan ne.

Vierailija
54/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuppikoon B liivejä vaikka ovat vähän reilut mutta niissä on runsaasti toppausta, eli super push-up.

Vierailija
55/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektronimikroskoopilla

Vierailija
56/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kehuskelet, että miehet tykkää terhakoita utareistasi, mutta toisaalta perseestä ovat kumminkin ja niiden mielipiteillä ei ole väliä? Okei.

Vierailija
57/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö biltemasta ?

Vierailija
58/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä nykyisin. Kaapissa on kahdet hyvät, jotka olen joskus ostanut. Kuppikoko A ja B. Ihanan vapaa liivitön olo!

Vierailija
59/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä käytän vaan tommosia venyviä toppiliivejä, jos joskus käytän.

Tämä. Paljon mukavampia, kuin jotkut oikeat rintaliivit.

Vierailija
60/82 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löydät, suosittelen myös näitä venyviä liivimäisiä toppeja, joissa ei ole hakasia, ei metallisia kaaria ja ne puetaan päälle kuin paita. Ne on pehmeät ja mukavat päällä. Niissä on miltei aina irroitettavat toppaukset mukana ja tosiaan kuppikokoa ei ole eli venyvät tarpeen mukaan. Tosi monilla merkeillä on jo näitä liivejä.