Miten te pienirintaiset löydätte liivit?
Olen onnettoman pienirintainen, ja koko ikäni on ollut vaikeata, miltei mahdotonta, löytää sopivia rintaliivejä.
Kaupoissa on kuppikoot B,C,D ja tuplaDeet, mitä niihin laittaisin?
Jos jostain löydän kuppikoon A tai AA ne ovat ympärysmitoiltaan liian pienet. Tukia ja toppauksia kyllä saa olla, eiväthän vaatteetkaan näytä miltään, jos ei ole yhtään rintoja.
En kehtaa mennä mihinkään liivikauppaan syynättäväksi, lienevätkö edes koskaan nähneetkään näin lättärintaista naista.
Kommentit (82)
Mene vaan rohkeasti sinne liivikauppaan. Itsellä sama mutta päivastainen ongelma eli koko on 70F. Vasta 26 vuotiaana ostin ekat oikeankokoiset liivit. Maksoi 50 e, mutta ovat hyvät ja sitten palasin vielä nyöhemmin ostamaan kahdet lisää.
Minä kans suosin semmoisia pehmeitä liivitoppeja kevyilla toppauksilla. Muutamat topatummat perinteisen malliset, mutta kaarituettomat liivit on. Kokoni on tosin 70b joten sitä on helppo löytää, voi tosiaan olla että joku 85aa on hankalampi.
Mun käyttämistä liivimalleista on kyllä aina a ja aa koot olemassa myös. Ihan henkkamaukasta ym. ostan. Sitä en tiedä onko kuinka isoon ympärykseen asti niitä sitten on.
HM on parhaat rintaliivit pienirintaiselle. Ei todellakaan kannata mihinkään liivikauppaan mennä. Hennesillä saa kestäviä ja istuvia liivejä edullisesti.
Ranskasta aikoinaan kun tuli siellä käytyä. Oli kauniita ja hyvät valikoimat. Eipä ole tullut toiste lähdettyä, pelkästään liiviostoksille en sentään sinne menisi, jos ei muuta asiaa olisi. Suomessa ostan heti, jos jostain löytyy A-kuppia vähintään 85 cm ympärysmitalla.
Ei tarvi kuin teipit nännien päälle 👍
Vierailija kirjoitti:
Ranskasta aikoinaan kun tuli siellä käytyä. Oli kauniita ja hyvät valikoimat. Eipä ole tullut toiste lähdettyä, pelkästään liiviostoksille en sentään sinne menisi, jos ei muuta asiaa olisi. Suomessa ostan heti, jos jostain löytyy A-kuppia vähintään 85 cm ympärysmitalla.
Lindexiltä löytyy ainakin muutamaa mallia. Ja tuskin on ainoa kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laitatuttaa Tallinnassa ainakin c-koon rinnat ja ostaa samalla reissulla liivejä.
C-kuppiko mielestäsi iso? :D Mulla 70C ja olen ihan litteä.
Missä kaupoissa ap oikein käy, jos ei siellä ole A-koon liivejä? Itse ostan liivit yleensä Lindexiltä, joskus muualtakin esim. H&M, Stockmann. Aina on A-kuppia ollut hyvin valikoimissa!
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupoissa ap oikein käy, jos ei siellä ole A-koon liivejä? Itse ostan liivit yleensä Lindexiltä, joskus muualtakin esim. H&M, Stockmann. Aina on A-kuppia ollut hyvin valikoimissa!
Ja itse käytän kokoa A80-85 jota kyllä näistä mainitsemistani kaupoista löytyy. Jos ympärysmitta on 90cm niin sitten pitänee mennä liivikauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rinnaton liiveillä tekee?
Jos jättää liivit pois niin kaikki tuijottaa nännejä ja ulistaan että on liian seksuaalista
Kuka ulisee? tuskin hetero miehet kun heillä itsellään on isommat.
Kokeile ap jatkopaloja niin ympärysmitta saatta sopia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pienirintaiset ette vaan voi mennä ottamaan silareita? Monessa maassa aivan normaali juttu pienirintaisille naisille. T. isoja ihaileva mies.
Harva pienirintainen nainen kuitenkaan on neitsyt, toisin kuin sinä :D
Mikähän ylpeilyn aihe se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te pienirintaiset ette vaan voi mennä ottamaan silareita? Monessa maassa aivan normaali juttu pienirintaisille naisille. T. isoja ihaileva mies.
Maksatko mulle?
Sirpa53
Valtio voisi tukea näitä naisparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.
toppaus käy mutta silkkarit ei?
Sinulle sopii varmaan 105 AA sateenkaarituetut liivit.
Olen 36 vuotias, kokoni on aa joten toppi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on toppiliivejä, joissa on toppaus, jonka voi halutessaan poistaa. Myös Lindexillä on jotain hyviä.
toppaus käy mutta silkkarit ei?
Iso leikkaus ja vierasesineiden tunkeminen kehoonsa, vai vähän topattujen liivien käyttö, ei ole kovin vaikea valinta. Silkkarit ei todellakaan ole riskittömän.
Sloggi zero feel