Työttömän asunnossa 18,3 astetta - Tästäkö pitäisi vielä muuttaa huonompaan
ja halvempaan vuokraluukuun? Halutaanko työttömät palelluttaa koteihinsa?
Kommentit (85)
18 astetta riittää ihan hyvin. Pue päällesi, jos et tarkene. Ja ennen kaikkea, ala harrastamaan liikuntaa, äläkä tuhnuttele kotona, niin verenkiertokin paranee.
Teille työttömille on edessä telttamajoitus.
Marinin aikana teitä nöyryytettiin.
Minun aikana teitä rääkätään kunnolla.
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.
-Orpo the Destroyer-
No voi voi. Kyllä nyt itkettää työttömän puolesta. Pistä villapaita päälle.
Tee jotain työtä tai liiku niin pysyt lämpimänä. 18,3 astetta ei ole ollenkaan kylmä. Herranjestas mitä avuttomuutta...
Käskin ottaa teiltä lämmituksen pois, te ette ansaitse sitä
-Purra-
Minäkin olen työtön ja sisälämpötila 22 astetta. Ulkona saman verran pakkasta. Olen hyvinkin tyytyväinen omaan asuntoon ja sinun todellakin kannattaisi muuttaa ellet saa asuntoa lämpimämmäksi
Voe tokkiisa, mulla oli lapsena pakkasella max 14 astetta lämmintä huoneessa ja ikkunankarmista veti niin että kynttilän liekki lepatti. Kyllä siitä parempaan asuntoon jossain vaiheessa päästiin, mutta vieläkin muistan ne aamut, ja kun 80-luvulla vielä oli ihan oikeasti kylmiä talvia.
Häätö pimeään ja kylmään talviyöhön olisi näille laiskanpulskeille suomalaistsuhnille se oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Käskin ottaa teiltä lämmituksen pois, te ette ansaitse sitä
-Purra-
Tämä on jo hyvä kannustin töihin.
A. Satanen
Työttömien ministeri
Meillä on 17 astetta. Sähkölämmitys, mutta maksaa liikaa, ei raaski pitää isommalla. Ollaan takit päällä, monet housut ja villasukat, pipo päässä. Tv eläkeläinen, töitä tein 40 vuotta kunnalle.
https://www.tokmanni.fi/naisten-jattihuppari-pola-hanne-6416485882354
Tälläinen on hyvä kotona vaikka pyjaman päälle ja villasukat jalkaan
Tuo 18 on ihan hyvä lämpötila. Ihan työssä käydään ja meillä lämpötila oli vähemmän. Villapaita ja -sukat päälle.
Minulla on laite joka tuottaa lämpöä ilmaiseksi, eikä se ole verkossa. Sen nimi on valtion metsän polttopuu.
Trolli. Jäi kiinni.
Muuttaa halvempaa? Kelahan sen asunnon kuitenkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Voe tokkiisa, mulla oli lapsena pakkasella max 14 astetta lämmintä huoneessa ja ikkunankarmista veti niin että kynttilän liekki lepatti. Kyllä siitä parempaan asuntoon jossain vaiheessa päästiin, mutta vieläkin muistan ne aamut, ja kun 80-luvulla vielä oli ihan oikeasti kylmiä talvia.
Hyvä jos olet selvinnyt noista olosuhteista, mutta kyllä se tosiasia silti on, että alhainen lämpö ei ole hyväksi terveydelle, saattaa jopa hypotermian vaara olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Jäi kiinni.
Muuttaa halvempaa? Kelahan sen asunnon kuitenkin maksaa.
Noh, nämä trollit eivät mitään järjenjättiläisiä ole.
Halvempi voi olla lämpimämpi. Meillä on 21 sisälämpötila ja makuuhuoneessa oli eilen 23, ei piti laittaa patteria pienemmälle. 18 on just sopiva makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos olet selvinnyt noista olosuhteista, mutta kyllä se tosiasia silti on, että alhainen lämpö ei ole hyväksi terveydelle, saattaa jopa hypotermian vaara olemassa.
Tämä.
Selviäähän sitä, ja on sitä selvitty huonommissakin olosuhteissa, eipä paljon kateeksi käy vaikkapa gulagin uhreja entisessä neukkulassa.
Täällä työllinen. Herätys aamulla 6.00.
Yh-Lapsiperhe, omistusasunto.
Lämpötila 17.5, sähkölämmitys. Kulut painaa päälle.
Nyt vaatetta päälle!!