Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Näytän Raimo Helmiseltä, mulla on tuuheat kulmakarvat, feminiinisen pitkät silmäripset ja intensiivinen katse, joka voisi sulattaa jäävuoren!
Aika moni suomalainen nainen muistuttaa Cate Blanchetia kun on tuollainen väritön ja naapuritytön näköinen, ei. Ikään kaunotar. En nyt kauheasti siitä olisi ylpeä
Minä näytän ihan Evelyn Bedspreadilta.
Nuorena minulle sanottiin kerran, että näytän Marlene Dietrichiltä.
Joskus kuulemman Sue Lyonilta. Pari vuotta sitten sanottiin nuoreksi Armi Aavikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sanottiin, että Brooke Fieldsiltä. Luulen, että aika lailla vieläkin - jos hänestä karsii pois rahalla saatu puunaaminen ja meikki.
Luulen, että näytät enemmän W.C. Fieldsiltä.
Miksi on vaikea uskoa, että suominainen voi näyttää tältä?
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6240799/Brooke-Shields-53…
Musen laulajalta kuulemma.
Mutta tämä arvio tuli 20 vuotta sitten.
Pakkelikerroksella saa Veskunkin näyttämään Marilyniltä.
Säälin miehiä,ette ikinä tiedä minkä monsterin vierestä heräätte...
Kerran eräs väitti vuoren varmasti tavanneensa minut ennenkin, muttei tunnistanut nimeäni, eikä muistanut missä oli tavannut. Hän oli ammatiltaan espanjan kielen opettaja ja kyseli, olenko joskus käynyt jollain kurssilla. En ole käynyt. Ja hänellä itsellään oli sen verran erikoinen nimi, että olisin muistanut hänet varmaan siitä. Hänessä ei minulle ollut mitään tuttua, ei yhtään.
Eli ehkä näytän joltain toiselta, en tiedä. En myöskään tiedä, että olisin kenenkään kuuluisuuden näköinen.
Itkisin, jos minulle sanottaisiin jotakin noin kaunista. Cate Blanchett on upea, samoin Tilda Swinton; valitettavasti kummankaan kauneudesta ei ole minun rupikonnankasvoillani häivääkään...
Nuorempana tuli kommentteja että näytän Keira Knightleyltä ja Natalie Portmanilta. Google onkin pullollaan heidän vertailuja, joissa toden totta ovat samannäköisiä. En kyllä ole näyttänyt kummaltakaan, mutta ehkä joku ilme, kasvojen muoto tms. on sama. Pieni pää/naama?
Pari kertaa vanhempana verrattu Angelina Jolieen. Ehkä on vähän samanlaiset lommoposket ja iso otsa.
Tori Amokselta ja kyllähän siinä perää on
Entinen työkaveri sanoi, että näytän Armi Aavikolta.
Olin kyllä otettu, vaikka en samaa mieltä ollutkaan. Armi oli mielestäni kaunis sekä nuorena, että vähän vanhempana.
Tein joskus netissä kaksoisolentotestin ja sen mukaan kasvonpiirteeni muistuttavat eniten Jaqcues Villeneuvea nuorena. Olen nainen.
Docy93reacts-tubettajalta aika paljolti ; sattui tulemaan vastaani youtubessa ehkä viime vuonna.