Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keiden lapsille on todettu diabetes, tai muut asiasta tietävät!

Vierailija
07.01.2007 |

Mitkä teillä on ollut taudin ensimmäiset oireet, eli mistä olette osanneet rueta epäilemään että lapsella jotain häikkää on?

Kuinkas tauti sitten todettiin ja miten tauti on vaikuttanut elämäänne?

Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi vastata :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiukkunen ja joku aika sitten päivittelin miehelle että ihan kuin poika olisi laihtunut, mutta ajateltiin silloin että jospa hänellä on ollut kasvupyräys.

Lisäksi hänellä on ollut ongelmia kakan teossa, ja välillä tuhrii (en tiedä liittyykö mitenkään tähän).

Hengitystä en ole älynnyt haistaa.



-ap-

Vierailija
2/6 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voi pahentua hyvinkin nopeaan. Jos on diabetes, niin sairaalassa tasapainotetaan tilanne ja saatte " koulutuksen" , kuinka hoidatte kotona. Pistämiset ja ruokavalioasiat opetetaan. N. viikon verran osastolla menee (muistaakseni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
4/6 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa selkeiltä diabeteksen oireilta...

Vierailija
5/6 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tämän tästä pissatti, janotti ja väsytti tavallista enemmän. No, sukurasitetta on, että hyväähän hän tarkoitti.

Vierailija
6/6 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella asiaa epäilee, niin kannattaa kiirehtiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme