Musikaalisuustesti yle.fi sivulla
Ihan mielenkiintoinen, itse sain tulokseksi 72%. Kukaan muu tehnyt testiä?
Kommentit (48)
Sain ilman ääniä arvaamalla:
Tuloksesi on 42 %
Vierailija kirjoitti:
64% mikä on kai ihan hyvin kun ottaa huomioon ettei mulla ole minkäänlaista taustaa musiikin kanssa. En osaa soittaa mitään, en tiedä sävellajeja, yleisimmät soittimet tunnistan mutta en muuta. Ainoa yhteys musiikkiin on se että kuuntelen sitä melko paljon, mutta musiikkiakaan en osaa arvostella, kuuntelen vain sitä mikä kuulostaa itsestä hyvältä.
Oli aika huono se missä piti täpytellä sitä painiketta esimerkin tahtiin. Oisko siinä pitänyt painaa pitkään sen pitkän äänen ajan, vai? Mulla ei ainakaan toiminut.
Mä tein läppärillä testin, niin ihan napautin sormella saman rytmin tuohon levyyn. En siis painanut pitkään. Puhemimella toiminee samoin, jos siinä ei ole mitään yleistä kosketusongelmaa. Mutta hiirellä on varmaan aika kankee.
Ensimmäiset 2 tehtävää 100%, mutta en tunnista soittimia, ja rytmitäpissä sain kuvan, että se oli vasta harjoitteluosuus toimintoon, koska en sitä heti ymmärtänyt, noh, ei ollut harjoitteluosuus. En toki ole muutenkaan kovin hyvä rytmeissä, ja laulussa en takuulla löydä nuottia tai pysy nuotissa, enkä soita mitään.
59 %, olen yllättynyt että meni niin huonosti.
88% mutta tuo viimeinen täppäysosuus oli vähän huono kun ei voinut käyttää näppäimistöä. Tein ensimmäisen täppäämällä läppärin kosketuslevyä ja se meni viiveellä joten vaihdoin hiireen.
Soitin joskus soittimia mutta siitä on jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se linkki, kun halusitte.
No Totta Kai haluttiin!!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset 2 tehtävää 100%, mutta en tunnista soittimia, ja rytmitäpissä sain kuvan, että se oli vasta harjoitteluosuus toimintoon, koska en sitä heti ymmärtänyt, noh, ei ollut harjoitteluosuus. En toki ole muutenkaan kovin hyvä rytmeissä, ja laulussa en takuulla löydä nuottia tai pysy nuotissa, enkä soita mitään.
Tuo oli minustakin hämärä. "Soita esimerkki" ei kuulosta siltä, että kyse on itse tehtävästä.
64% mikä on kai ihan hyvin kun ottaa huomioon ettei mulla ole minkäänlaista taustaa musiikin kanssa. En osaa soittaa mitään, en tiedä sävellajeja, yleisimmät soittimet tunnistan mutta en muuta. Ainoa yhteys musiikkiin on se että kuuntelen sitä melko paljon, mutta musiikkiakaan en osaa arvostella, kuuntelen vain sitä mikä kuulostaa itsestä hyvältä.
Oli aika huono se missä piti täpytellä sitä painiketta esimerkin tahtiin. Oisko siinä pitänyt painaa pitkään sen pitkän äänen ajan, vai? Mulla ei ainakaan toiminut.