Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, jos saisit tietää, että miehesi on pettänyt sinua toisen miehen kanssa

Vierailija
01.01.2024 |

niin olisiko se helpompi hyväksyä kuin että olisi ollut naisen kanssa?

Entä vaikuttaako se asiaan, että ottiko mies penistä sisäänsä vai laittoiko itse sitä sisään?

Entä jos se paljastuisi kavereillesi, hävettäisikö se enemmän vai vähemmän kuin jos se olisi ollut naisen kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi joka tapauksessa pettäisipä naisen tai miehen kanssa. Miehen kanssa olisi vaikeampi hyväksyä asiaa.

Vierailija
2/6 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampi olisi hyväksyä toinen nainen, koska silloin minua vertailtaisiin tähän toiseen ja itse miettisin mikä minussa naisena puuttuu kun minut korvattiin. Mikäli kyseessä olisi mies, en pysty mieheksi muuttumaan eikä tarvikaan vaan se kertoo enemmän mieheni mieltymyksistä kuin minun huonoudesta.

En pidä pettämisajatuksesta. Tulisiko ero ? En tiedä-ehkä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa oli mies tai nainen. Siitä ois vaan suora tie avoimeen suhteeseen. Muutenki ollaan ku kämppikset, aivan luvattoman harvoin ja huonoa seksiä meillä vaikka naimisissa ollaan. 

Vierailija
4/6 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa oli mies tai nainen. Siitä ois vaan suora tie avoimeen suhteeseen. Muutenki ollaan ku kämppikset, aivan luvattoman harvoin ja huonoa seksiä meillä vaikka naimisissa ollaan. 

Mutta jos miehesi käy miehissä, niin selittäisi oikein hyvin miksei naiset enää kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos miehesi käy miehissä, niin selittäisi oikein hyvin miksei naiset enää kiinnosta.

Ihan sama. Jatkettaisi niin kuin ennenkin ja se kävisi jatkossakin miehissä ja mä kävin siinä muualla.

Vierailija
6/6 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yhteydessä sexpoon ja ymmärtäisin avointen suhteiden ja polyamorian olevan maailman pelastus.