Yritettiin avovaimoni kanssa raskautta 2 vuotta, ja nyt kun viimein onnistui niin nainen 4 viikon jälkeen ilmoitti että hän ei haluakaan las
Ja aikoo siis tehdä abortin...Olen yrittänyt puhua vaikka mitä viikonlopun ajan, mutta ei mitään vaikutusta.
Sanoo ettei vain näe häntä äitinä tai meitä perheenä. Nainen on 29 ja minä 32.
Olen aivan rikki tästä tilanteesta. Miten hän voi tehdä näin?
Me olemme kaksi pitkää vuotta yhdessä yrittäneet tätä, ja nyt hän tekee näin.
Olen aivan neuvoton, enkö voi mitään?
Kommentit (32)
Haluaako toisen puolison? Tai saako keskenmenon?
Voi katua vielä pahasti.
Vakuuttele hoitavasi lasta. Ei kai juuri muuta voi tehdä.
Uutta matoa vaan koukkuun. Nainen ei lasta halunnut, ja nyt kun vahinko kävi, tekee abortin. Onhan se harmi, ettei voi toiselle olla rehellinen siitä, ettei lasta halua.
Vauvakuume on ainakin omissa raskauksissa kadonnut heti, kun olen kuullut olevani raskaana. Kai hormonit sekoittaa pään täysin. Molemmat lapset olen halunnut, ja pitänyt, että niin paljon ei mieli kuitenkaan muuttunut, että olisin täysin halunnut perääntyä.
Höpö, höpö....
Koko aloitus on täyttä sontaa.
Naisen kirjoittamaa. Trollitehtaasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan rikki 🙉🙉
Naisen kirjoittama tyhmä trolli.
L O L 🤣🤣🤣
Harvinaisen huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kirjoittamaa. Trollitehtaasta.
Joo, huomaa heti et on naisen kirjoittama.
Oletteko siis olleet hedelmöityshoidoissa?
Jos raskaus ei ala puolen vuoden sisällä yrittämisen alkamisesta, niin on erittäin epätodennäköistä että se alkaa ilman ulkopuolista apua. Ja jotkut ihmiset nyt vaan ei pysty sikiämään keskenään, kun taas jonkun toisen kanssa saattaa tärpätä kerrasta.
En haluaisi provosoida, mutta tää kuulostaa kummalliselta että olette lasta halunneet yhdessä ja yhtäkkiä nainen on muuttanut nimeltänsä.
Miten teillä suhteessa muuten menee? Oisko mahdotonta,että lapsi on jonkun muun?
Provo tai ei. Mutta jokaisen toivotun ja rakastetun lapseni kohdalla testin näytettyä plussaa eka reaktio oli, että voiko tämän vielä perua. Esikoisen kohdalla synnytettyäni hänet olin aivan paniikissa että en hallitse tilannetta.
Halaa häntä. Ole tukena. Älä yritä just nyt vakuuttaa, että ei tekisi aborttia. Kerro vaan, että hän on rakas.
Aborttitrollaajan uusin. Mites muuten ne sun kolme muuta raskaana olevaa naista, se sun vakkarirakastaja ja ne kaksi pikkujoulupanoa, joiden toivoit aamupäivällä saavan keskenmenon kun eivät suostuneet aborttiin?
Raskaus voi olla todella pelottavaa ja tuollainen reaktio voi tulla vaikka raskaus olisikin toivottu. Kun raskautta on yritetty pitkään, niin tilanteen muuttuminen voi aiheuttaa sen, että tuleekin olo, ettei ole valmis ja koko homma epäilyttää. Aiempi elämä tuntuu helpolta ja kaikki tuleva pelottaa. Se tunne menee yleensä parissa viikossa ohi. Koita olla mahdollisimman paljon tukena ja osoittaa teoilla, että olet mukana 100 %.
Neuvolasta saa myös alkuraskaudessa keskusteluapua ja ensimmäisellä käynnillä puhutaan myös niistä tunteista mitä raskauteen liittyy.
Mikäli kuitenkin on niin, että mieli on muuttunut, niin eipä siinä sitten oikein mitään voi. Paska juttu mutta leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä.