Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1989-syntyneet, kertokaa "elämäntilanteenne"

Vierailija
01.01.2024 |

Ootteko naimisissa vai sinkkuja? Lapsia vai lapseton? Työtilanne? Tuntuuko olo vanhalta vai nuorelta!

Mä oon vielä sinkku ja lapseton ja opiskelen uutta ammattia, kääks 😁 välillä aika kääkkö olo xD

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, lapseton, vakityö.

Vierailija
2/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, molemmilla vakituiset työt, omistusasunto, farmariauto ja lapsi. Tuntuu kyllä aika vanhalta jo, toinen lapsi silti haaveissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton sinkku ja työtön.

Vierailija
4/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me naimisissa olla, mutta ollaan eletty yhdessä jo sen aikaa, että on ehditty hommata yhteinen asunto ja neljä ihanaa poikalasta. Nuorin on 2,5 kk, joten olen kotona, tosin teen jonkin verran hommia miehen yritykselle. Elämä on hyvää, eikä tunnu yhtään vanhalta, vaikka joskus väsyttääkin. Mutta se lienee normaalia.

Vierailija
5/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, kolme yhteistä lasta, omistusasunto. En kouluttautunut pitkälle, joka harmittaa, nyt olen ollut jo vuosia lasten kanssa kotona ja töihin paluu hirvittää, kun on täynnä nuoria uusia kasvoja. Arjessa en tunne olevani mitenkään vanha, mutta eiköhän se tilanne muuttu kun töihin palaa.

Vierailija
6/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, 10 ja 12v. Niiden isän kanssa olin kihloissa ja avoliitossa yli 10v. Sen jälkeen 3 vuotta sinkkuna ja nyt vuoden ollu nykysen avomiehen kanssa. 

Vakituinen työpaikka hoitoalalla, lisäks teen kevyt yrittäjänä tarot tulkintoja ja näyttelijän keikkaa. Oon ihan tyytyväinen :)

Vierailija
7/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyseläkkeellä (aivoverenvuoto ja aivokasvain), naimaton ja lapseton.

Vierailija
8/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, 1 lapsi ja toinen tulossa. Omistusasunto ja farmariauto. Työt määräaikaisia, joten työpaikkaa ei ole tiedossa, kun vanhempainvapaat loppuvat. Saman ikäinen puoliso, jolla vakityöt. 

Ei nyt tunnu sinänsä vanhalta mutta kyllä sen huomaa, ettei ole enää nuori. Haaveissa olisi kolmaskin lapsi mutta pelottaa, että aika loppuu. Töiden kannalta lapset ovat tulleet huonoon aikaan, kun on aina jäänyt tyhjän päälle mutta rehellisesti en tiedä helpottaako tilanne missään vaiheessa, kun omalla alalla mennään hankekausien ja niiden rahoitusten mukaan. 

Vierailija
9/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottossa vielä 18 tonnia maksettavaa, masentunut, en syö hyvin, yksinäinen ja kohta pitää lähteä töihin.

Vierailija
10/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosottossa vielä 18 tonnia maksettavaa, masentunut, en syö hyvin, yksinäinen ja kohta pitää lähteä töihin.

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Kyllä sinä siitä selviät, mutta älä luovuta. Paistaa se aurinko risukasaankin. :)

Vierailija
11/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, lapseton, vuokrakämppä, vakityö, ei velkoja.

Vierailija
12/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku, lapseton, vuokrakämppä, vakityö, ei velkoja.

Samat setit täältä

Vierailija
13/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, vakityö esimiesasemassa, omasta valinnasta mutta vastoin haluani lapseton, kun ensin pitäisi selättää riippuvuussairaus. 

Vierailija
14/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että te ihmiset olette nuoria, kateeksi käy..

Vierailija
15/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo naimisissa, kunnes elämä veti maton jalkojen alta ja avioero oli ainoa vaihtoehto. Yksi lapsi jäi liitosta, mistä olen kiitollinen. Asuntolainan jäljellä enemmän mitä asunnon arvo on ja isot remontit alkavat tänä vuonna ja työ matalapalkka-alan duunarina.

Eli ei tässä omaisuutta ole kertynyt eikä kerrykään. Kädestä suuhun elämistä. En tiedä mitä tavoitella enää edes, kun tuli jo koettua ne perinteiset asunto-naimisiin-perhe -kuviot. Ja menetettyä. Ehkä otan koiran seuraavaksi itselleni, koska sitä en ole kokenut ja koirat ovat uskollisia kumppaneita. 

Vierailija
16/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kaiken ja en tilalle saanut mitään. Tein parhaat kaupat! Nyt olen vapaa. 

Vierailija
17/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1989-syntyneet? "Elämäntilanne"? Kääkkö olo? Opettele suomea. Naurattaa muutenkin tämä aloitus, tuon ikäinen ei ole vanha ja hyvin ehtii tekemään lapsia ja menemään naimisiin jos moinen kiinnostaa.

Vierailija
18/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieshenkilö,ikisinkku,ei lapsia, kertaakaan ollut työtön eli aina työllistetty, on asuntolainaa ja en koe enää olevani nuori mutta en vanhakaan.

Vierailija
19/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa lähes 15 vuotta, lapsettomia, vakityöt molemmilla, asutaan vuokralla.

Vierailija
20/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, vakityö, lapsia on, taloa maksellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi