Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos toivoo toiselle ihmiselle kaikkea pahaa

Vierailija
01.01.2024 |

Kostaako karma silloin itselle? Kosahtaako omaan nilkkaan? Tekisi niin mieleni toivoa exälle ja nykyiselleen ihan kaikkea mahdollista ikävää, ex varsinkin olisi sen ansainnut ihan omalla toiminnallaan. Mutten uskalla, jos se kaikki kääntyykin minun suuntaan ja tulee pahana karmana itseni päälle. En kestä enää yhtään enempää ikävyyksiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituu ja kärsii.

Vierailija
2/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut mitään muuta kuin että itselläni oli myrkyllinen olo sisälläni. Paras oli vain päästää irti ja jättää ikävät ihmiset taakseni, omaan arvoonsa ja unholaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun unohdat kaiken, silloin olet parempi ihmisenä kuin se toinen. 

Jos kostat, et ole yhtään häntä parempi.

Vierailija
4/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oma mieli tulehtuu.

Ne toiset voi olla autuaan tietämättömiä- ja onnellisia -ja ajatella kaikista hyvää.

Vierailija
5/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman voi ajatella monella tapaa, ei se tarkota välttämättä sitä että suhun iskee salama tai tapahtuu jotain fyysistä

Mä kattoisin asiaa enemmän niin että sun henkinen puoli kärsii koska sä täytät ittes noilla negatiivisilla tunteilla, tää toki voi sit näkyy myös fyysisesti esim sun terveydessä pidemmän päälle. 

Vierailija
6/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karma antaa takaisin. Näin uskon. 

Vierailija
7/7 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mun äiti synnytti kaksoset joista toinen oli kuollut ja se toinen eli 45min. tuttava sanoi äidille että pieraisit sitten raatoja ja kun tuttava myöhemmin synnytti oli hänen lapsensa cp vammainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän