Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te hallituksen politiikasta valittavat, miksi ette äänestä?

Vierailija
01.01.2024 |

4 vuoden välein äänestetään ja tuloksen perusteella muodostetaan hallitus joka tekee päätökset. Siihen ketkä valitaan eduskuntaan voi jokainen vaikuttaa äänestämällä. Nyt kansa halusi muutoksen edellisen hallituksen tuhlailevaan politiikkaan ja sai sen.

Demokratia toteutui ja 3,5 vuoden kuluttua on sitten uudet vaalit. Silloin vain uurnille kaikki.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, vain äänestämällä voi vaikuttaa. Netissä valittaminen ei auta.

Vierailija
2/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama aktiivinen vasemmistolainen jotka spämmää päivät katkeria valituksiaan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinne ihan itsekin mennä , kun asiat tietää niin hyvin tai jopa paremmin . 

Vierailija
4/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinne ihan itsekin mennä , kun asiat tietää niin hyvin tai jopa paremmin . 

Aivan, politiikka on avoin kaikille.

Vierailija
5/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoitukset, poliittiset lakot ja väkivalta ovat meidän keinomme ja käsityksemme demokratiasta. 

Vierailija
6/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenosoitukset, poliittiset lakot ja väkivalta ovat meidän keinomme ja käsityksemme demokratiasta. 

Siltä tuo näyttää. Mitenhän tuon porukan saisi sivistymään ja käyttäytymään paremmin?

Vierailija
7/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin, mutta persut valehtelivat ja pettivät kaikki lupaukset. 

Vierailija
8/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin se ettei äänestä, on valinta. Jos et äänestä-et saa valittaa sanotaan. Tämä on puppua demokratiassa.

Yhtä hyvin voisi väittää että jos äänestät, et voi valittaa, olethan antanut äänestämällä hyväksyntäsi päätöksille. (tämäkin on puppua mutta ihan vaan vastaperusteluna)

Vierailija
9/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin äänestäväni työtä tekevän suomalaisten asiaa, mutta näköjään äänestin aivan väärin. 

Vierailija
10/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja itse ei varmasti valittanut kertaakaan edellisen hallituksen politiikasta :D

Vierailija
11/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin, mutta persut valehtelivat ja pettivät kaikki lupaukset. 

Ensi kerralla voit äänestää toisin jos ei kelpaa.

Vierailija
12/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin äänestäväni työtä tekevän suomalaisten asiaa, mutta näköjään äänestin aivan väärin. 

Työtä tekevien verotus laskee, mitä muuta odotit?

Vierailija
13/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän joka kerta. Kukaan ei halunnut tälläista muutosta. Nythän ovat tehneet itseasiassa aikaan suhteutettuna vähän enemmän velkaa kuin edellinen hallitus. Minua v...ituttaa tässä tuo valehtelun määrä mitä varsinkin persut tekevät. Luvataan kuinka suomi kuntoon ja bensan hinta alas, mutta päinvastoin nousee hinnat, ruokaankin ehdotetaan veronkorotuksia. Täyttä pas...kaa kaikki lupaukset. 

Vierailija
14/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Liberaalipuoluetta koska tiesin että puheista huolimatta kokkelipersut ottavat rajusti velkaa. Niin tapahtuikin. 

Minua on turha syyttää nykyisestä menosta.

Vierailija
15/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä tuo näyttää. Mitenhän tuon porukan saisi sivistymään ja käyttäytymään paremmin?

Miksi lakkoilu ei ole sivistynyttä?

Vierailija
16/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin, mutta liian moni uskoi ehdokkaiden valheisiin ja äänesti väärin. Valehtehtelijoilta pitäisi poistaa puoluetuet.

Vierailija
17/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän joka kerta. Kukaan ei halunnut tälläista muutosta. Nythän ovat tehneet itseasiassa aikaan suhteutettuna vähän enemmän velkaa kuin edellinen hallitus. Minua v...ituttaa tässä tuo valehtelun määrä mitä varsinkin persut tekevät. Luvataan kuinka suomi kuntoon ja bensan hinta alas, mutta päinvastoin nousee hinnat, ruokaankin ehdotetaan veronkorotuksia. Täyttä pas...kaa kaikki lupaukset. 

Itse sinä valehtelet, kun väität ettei kukaan halunnut tällaista muutosta. Minä sekä moni muu halusi ja muutos saisi olla vielä suurempi.

Vierailija
18/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta pitäisi tehdä myös eduskuntavaaleissa 1 vaalipiiri ja ääntenlaskenta henkilökohtaiseksi. Näin tietyt puolueet eivät hyötyisi aina siitä, että vaalipiirissä on joku, joka vetää monta muuta ehdokasta mukanaan. Oikeasti ainakin itse äänestän henkilöä, en puoluetta, koska puolueiden sisälläkin on eroa ehdokkaissa. 

Vierailija
19/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ettei velkaa oteta lisää.

-kokoomuslainen

Vierailija
20/41 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta pitäisi tehdä myös eduskuntavaaleissa 1 vaalipiiri ja ääntenlaskenta henkilökohtaiseksi. Näin tietyt puolueet eivät hyötyisi aina siitä, että vaalipiirissä on joku, joka vetää monta muuta ehdokasta mukanaan. Oikeasti ainakin itse äänestän henkilöä, en puoluetta, koska puolueiden sisälläkin on eroa ehdokkaissa. 

Puoluepolitiikka on Suomen syöpä. Siitä pitäisi päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän