Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 10 vanhempi mies liian vanha?

Vierailija
01.01.2024 |

47v ja 57v

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies on 35 vuotiaan naisen kanssa, itse on 47 vuotias. Mies kokee olevansa nuorekas ja yrittää pysyä kolmevitosen mukana. 

Vierailija
122/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just sopiva. toisinpäin ei toimisi. 

Tuo ei pidä paikkaansa. Jos seksi merkkaa jotain, ei vanhempaa ukkoa kannata ottaa. Miehellekin nimittäin tulee vaihdevuodet. Eivätkä kaikki halua hormooneja kohonneen syöpäriskin takia. 

Miehelleni tuli menopaussi 55-vuotiaana. Erektiot heikkenivät ja sitten loppuivat. Lisäksi lihasheikkoutta ja väsymystä. Seksi loppui kokonaan v.2019. Mut näillä mennään ja rakastan miestäni yhtä paljon kuin ennenkin.

Miehille ei tule menopaussia vaan andropaussi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 50 v. naisena kokemus on että n. 5-8 vuotta nuorempi mies olisi sopiva. Miehet kun kuolevat nuorempina ja seksuaalinen kyvykkyys ja halukkuus hiipuu nopeammin.  Ap:n kohdalla tilannehan on se että viiskymppisenä uransa lakipisteessä  seurustelee eläkeläisen kanssa, joka kitisee kotona että mikset jo tuu kotiin.

Vierailija
124/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 3 vuotta vanhempi ja tuntuu, ettei hän oikein jaksa pysyä enää menossa mukana. Onneksi hän lenkkeilee, on tupakoimaton ja raitis. Millaistakohan olisi, jos hänellä olisi huonommat elämäntavat ja ikää vielä 7 vuotta enemmän?

Vierailija
125/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä ikää 41 vuotta ja joku 31 vuotias nainen olisi aika passeli. Siinä ehtii hyvin vielä lapsia tehdä ja nuorena niitä jaksaa hoitaa.

Miksi tuon ikäinen nainen haluaisi noin vanhan miehen?

Ihan kamalasti sanottu jälkimmäiseltä. Itse en ole kolmeakymmentäkään ja minulla on 11 vuotta vanhempi mies, jolla jo "kaikki koettuna", lapset, avioliitto, omakotitalo. En kuitenkaan ole tavannut oman ikäisissäni yhtään vertailukelpoista, vaikka noita jo jokusia omaakin historiaan mahtuu. Siten olen myös lapseton, ettei kukaan historiani älykääpiöistä vain sotkisi elämääni jatkossakaan. Mieheni sen sijaan on äärimmäisen huomaavainen ja ymmärtäväinen ja aidosti haluaa minun onneani. Meillä ei riidellä, vaikka joskus saatankin turhautua miehisiin kodinpyöritysasioihin. Mies on tunnemaailmaltaan hyvin tasapainoinen ja osaa sanoittaa itseään. Tuon ikäistä miestä ei myöskään tarvitse opettaa sängyssä. Ja koska mies on selvinnyt tästä suuresta menetyksestä hengissä, osaa hän nauttia ja elää joka hetkessä. Hänessä on myös ihanaa pientä lapsisielua, eli lähtee minun hassuihin hullutuksiin mukaan ja toki keksii niitä itsekin. Siinä on sellaista tietynlaista kiitollisuutta myös. Eron jälkeen kun on pitänyt pyörittää kotia ja lapsiarkea itsekseen niin kummasti kunnioittaa niinkin pieniä juttuja kuin valmiiksi tehty ruoka tai viikatut pyykit. Siinä sinulle muutama syy miksi. Omaa vuoroani avioliittoon, lapsiin ja omakotitaloon odotellessa. Prkl .

Vierailija
126/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa noin vanhoilla, eikä muutenkaan aikuisilla. Noin niiku yleensä. Mutta jos sun pitää sitä kysellä täällä, niin sulle taitaa sit kuitenkin olla. 

Vierailija
127/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies 11 vuotta vanhempi (s. 1980, minä s. 1991). 

Joskus itkettää kun ei tajua meemejä tai internet kulttuuria. Tuntuu kuin puhuisi boomerin kanssa.

Vierailija
128/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko joku 47 vuotias muka kysymään tuollaista palstamammoilta? Etkö kykene tekemään omia päätöksiäsi?

Oletko kenties holhouksen alaisena?

Vierailija
129/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä ikää 41 vuotta ja joku 31 vuotias nainen olisi aika passeli. Siinä ehtii hyvin vielä lapsia tehdä ja nuorena niitä jaksaa hoitaa.

Ihan kamalasti sanottu jälkimmäiseltä. Itse en ole kolmeakymmentäkään ja minulla on 11 vuotta vanhempi mies, jolla jo "kaikki koettuna", lapset, avioliitto, omakotitalo. En kuitenkaan ole tavannut oman ikäisissäni yhtään vertailukelpoista, vaikka noita jo jokusia omaakin historiaan mahtuu. Siten olen myös lapseton, ettei kukaan historiani älykääpiöistä vain sotkisi elämääni jatkossakaan. Mieheni sen sijaan on äärimmäisen huomaavainen ja ymmärtäväinen ja aidosti haluaa minun onneani. Meillä ei riidellä, vaikka joskus saatankin turhautua miehisiin kodinpyöritysasioihin. Mies on tunnemaailmaltaan hyvin tasapain

Ilman pelottelua varaudu siihen, että 10 vuoden kuluttua, kun olet itse seksuaalisesti kaikkein aktiivisimmillaan, miehelläsi alkaa vaikeat vuodet, testot vähenevät, aiheuttaen unettomuutta, erektio-ongelmia, kohonnutta kolesterolia yms muuta "vanhuuden" vaivaa, että jaksat vielä olla hänen tukenaan.

Vierailija
130/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalasti sanottu jälkimmäiseltä. Itse en ole kolmeakymmentäkään ja minulla on 11 vuotta vanhempi mies, jolla jo "kaikki koettuna", lapset, avioliitto, omakotitalo. En kuitenkaan ole tavannut oman ikäisissäni yhtään vertailukelpoista, vaikka noita jo jokusia omaakin historiaan mahtuu. Siten olen myös lapseton, ettei kukaan historiani älykääpiöistä vain sotkisi elämääni jatkossakaan. Mieheni sen sijaan on äärimmäisen huomaavainen ja ymmärtäväinen ja aidosti haluaa minun onneani. Meillä ei riidellä, vaikka joskus saatankin turhautua miehisiin kodinpyörit

Juu kiitos liikuntaa harrastetaan yhdessä ja paheita jo vähentää kun tunnistaa iän vaikutukset ja on kyllä sanonut itsekin että jos ei muna toimi niin sitten saa kyllä romukoppaan mennäkin. En ole silti huolissani koska yksikään edellä luetelluista "miksi"-syistäni ei kumoudu tässä. Jos kaikki painopiste on seksissä niin newsflash, se kokee muutosvirtoja kaikilla meillä useissa vaiheissa elämää. 

Vierailija
131/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian suuri

Vierailija
132/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi haluasin tuon ikäisen? Kun en saa nuorempaa. 

Vierailija
133/145 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksena on olla yhdessä kunnes kuolema erottaa, niin miehen olisi hyvä olla n. 5 vuotta nuorempi.

Niin minäkin aikoinani oletin ja valitsin miehekseni 15 vuotta nuoremman miehen. Oletin hänen olevan kanssani hautaan saakka. No mies on nyt sairastunut aggressiiviseen ja parantumattomaan syöpään ja toimin hänen omaishoitajana.Ei hän varmaan elä vuotta pidempään ja raskasta on. Olisi pitänyt silloin nuorempana varmaan valita 25 vuotta nuorempi mies, niin sitten olisimme ehkä voineet elää yhdessä minunkin loppuuni saakka.

Vierailija
134/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just sopiva. toisinpäin ei toimisi.

No ei nyt ehkä just sopiva, vähän vanhalta kuulostaa.. Miksi ei toimisi toisinpäin?

Ohis

Reilu 10 v vanhempi ja reilusti pidempi ja rotevampi, niin naisella on siinä taas oma isi. 

Vierailija
135/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ees yli 30 v. vanhempi, jossulla on rahaa (Harlin).

Vierailija
136/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neli ja viiskymppisenä alkaa ero näkymään.

Vierailija
137/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kertaa vanhempi mies on liian vanha. On niin vanha, että on jo kuollut.

Vierailija
138/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 45-vuotiaana naisena mietin välillä, että tuo samanikäinenkin mies vaikuttaa vanhenevan liian nopeasti. Enkä tässä mitään ilkeile. Hänellä on jos vaikka mitä vaivaa, vaikka urheilee ja on sinänsä hyvässä kunnossa. Mutta esim. pitkän autossa istumisen jälkeen on aivan kankea ja sitä ähinää kuunnellessa mietin että minkä papan kanssa minä olen.

Jos vielä 55-vuotiaana olisi 65-vuotias mies vierellä, niin ei tulisi mitään.

Vierailija
139/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vanhenee nopeammin kuin nainen..noin yleensä. Olemme miehen kanssa samanikäisiä, eli 50 plus ja siitä huolimatta että mies käy säännöllisesti kuntosalilla, golfailee jne ja ei ole ylipainoinen niin kyllä mä usein mietin et mikä papparainen miehestä on viime aikoina tullut. Seksiä ei enää ole lähes ollenkaan koska mies ei pysty/halua, mikään uusi asia ei kiinnosta miestä, päivät alkaa valittamalla maailman menosta ja krempoista. Eli joo toisinpäin tuo ikäero toimii paremmin. Itse en olisi 40v ottanut 10 vuotta vanhempaa miestä. 

Vierailija
140/145 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso ikäero. On kokemusta, ikävä kyllä.