Onko 10 vanhempi mies liian vanha?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Seiso itse naulakon vieressä ja odota miehen saavan kengät jalkaan. Toinen juttu on se, että ne rupeaa pukemaan sukat istuessaan. Eivät saa nopeasti sukkia jalkaan seisaaltaan.
Joillakin on elämässä on monenlaisia ongelmia. Eikä tässä varmaankaan vielä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 53 v. naimisissa 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, meillä on rakkausavioliitto ja mies on nyt 85 v ja minä 75 v. Mitään ongelmia ei ole ollut. Mies on hyvässä kunnossa, kalastaa läpi vuoden verkolla ja minä käyn kuntosalissa ja lenkillä. Tänään pakkasessa kävimme kävelemässä aamulla. En näe mitään sellaista jota katuisin. Pojat on omillaan ja me saamme tehdä mitä haluamme, matkustaa ja olla luonnossa jne. en vaihtaisi tätä miestä mihinkään nuorempaan. Lääkäri sanoi viime kerralla kun ajokorttia uusittiin molemmille, että onpa mies hyvässä kunnossa kuten minäkin.
Hienoa kuulla! Onnellista alkanutta vuotta ja paljon rakkautta teille. Tuollaisia liittoja harvemmin nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Seiso itse naulakon vieressä ja odota miehen saavan kengät jalkaan. Toinen juttu on se, että ne rupeaa pukemaan sukat istuessaan. Eivät saa nopeasti sukkia jalkaan seisaaltaan.
Niin, vanheneminen sattuu kuulumaan aikuiseen parisuhteeseen. Itse toimin myös kuvaamallasi tavalla alle nelikymppisenä, koska se on mukavampaa, ei siksi, että olisi jotenkin pakko. Jos ei kestä aikuista kumppania (joka muistuttaa alitajuisesti omasta tulevasta vanhenemisesta) kannattaa tosiaan pysyä itseään nuoremmissa - siinä on vaan se ongelma, että sitten se oma vanheneminen onkin heille ongelma.
Minulle ainakin olisi liian vanha, jos olisi 10 vuotta vanhempi. Haluan mieluummin nuoremman miehen, joka on viriili.
Naiselle kuin naiselle sopii 20-30 vuotta vanhempi mies. 10 vuotta vanhempi mies on vielä liian nuori.
Tuttavapiirissä on hyvä esimerkki. Mies kulkee rollaattorilla jo.
Vanhemmilla ei väliä!
Nuoremmilla ratkaiseekin sitten raha, status ym
On se liikaa. Miehet vanhenevat aiemmin. Ikävää naisen olla vielä vetreä silloin kun mies on ukkoutunut. Mieluummin nuorempi mies
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kuin naiselle sopii 20-30 vuotta vanhempi mies. 10 vuotta vanhempi mies on vielä liian nuori.
Saathan siellä haaveilla 😂
Meillä näin, 10 vuotta jo yhteistä taivalta. Miehen puolella eletty poikkeuksetta satavuotiaiksi, plus miinus pari vuotta. Minun puolellani kuollaan syöpiin ja verisuonitauteihin seitsemänkymppisenä. En pitäisi mitenkään varmana, että minä tässä jäisin omaishoitajaksi ja sitten leskeksi.
En tiedä mikä siinä on mutta itseäni nuoremmat ja itseäni vanhemmat nappaavat enemmän kuin samanikäiset.
Kuitenkin kaikki on loppujen lopuksi kiinni kemiasta jota on tai ei ole.
N46
Kun nainen hädintuskin pääsee eläkkeelle, saa jo alkaa omahoitajaksi. Ei kivaa, sillä silloinhan pitäisi voida matkustaa ja jatkaa harrastusta jonka töiden takia esim. jätti, ja yleensäkin siis tavata ystäviä, käydä teatterissa, elokuvissa, ulkona siis. Mutta kun kotona on se vanhus . . .
Itse olen 43v ja mieheni on hieman yli 60v. Hyvin meillä menee, ei ongelmia.
Oleme miehen kanssa molemmat 74 v ja kyllä olisi kauheaa, jos mies olisi nyt 84 v, koska lähes kaikki tuntemani sen ikäiset ovat jo aika huonossa hapessa.
Vierailija kirjoitti:
On. Järkyttävän iso ikäero.
Ja väärin päin.
Jos nuorena haluaa miehelle pyllynpyyhkijäksi niin kannattaa ottaa vanhempi. Miehet ovat pappoja aiemmat kuin naiset mummoja.
Koska miehet kuolee naisia nuorempana, naisten on järkevää valita itseään nuorempi mies.
Sama apina vastailee koko ajan.