Onko 10 vanhempi mies liian vanha?
Kommentit (145)
Säälittävä ikis jankkaa taas. Ei mikään auta häneen.
No kyllähän 10 vuotta aika paljon on, mutta onhan sitä nyt erilaisia ihmisiä ja jokaisella omat mieltymykset. Mä oon 41 ja viiskymppiset tuntuu ihan vanhoilta sediltä ja jopa jotkut oman ikäiset ihan kääviltä. Voi toki olla että olen itse ikäistäni lapsellisempi, vaikka ihan keski-ikäisenä itseäni pitänkin. Työelämässä tulee tavattua eri ikäisiä miehiä ja parhaiten tulen toimeen 25-35 -vuotiaiden kanssa ja toki parikymppisten, mutta he nyt tuntuvat ihan nuorisolaisilta 😅 vanhemmat miehet menee sitten yleensä sinne setäkategoriaan, ja se on ehdoton nounou. Oma mieheni tosin on 44 eli vähän mua vanhempi, mutta samanlainen lapsellinen kuin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
On. 57 lähentelee jo eläkeikää ja pappautumista. Sä olet taas just parhaassa iässä. Noissa ikäerosuhteissa kun väistämättä se nuorempikin vanhenee ennen aikojaan kun suhteessa elettävä sen vanhemman ehdoilla.
En kyllä allekirjoita tuota, että suhteessa on elettävä vanhemman ehdoilla! Nuorempi nuorentaa sen vanhemman puolison.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on itsellään väljähtynyt parisuhde, huolehtivat ja hätäilevät toisten parisuhteista. Meillä juuri 10 vuoden ikäero ja hyvin toimii kaikki. Tämä on tullut joillekin pettymyksenä.
Tuskinpa kukaan siihen on erityisesti kiinnittänyt huomiota, saati teidän parisuhteesta tuntenut jotain pettymystä.
Olisi liian vanha itselleni. En voisi kuvitella suhdetta 10 vuotta vanhemman kanssa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä ikää 41 vuotta ja joku 31 vuotias nainen olisi aika passeli. Siinä ehtii hyvin vielä lapsia tehdä ja nuorena niitä jaksaa hoitaa.
Miksi tuon ikäinen nainen haluaisi noin vanhan miehen?
On fakta että naiset keskimäärin suosii vanhempia miehiä, on suhteellisen varakas ja omaa valtaa. Ja keskimäärin naisen parasta ennen päivämäärä parisuhdemarkkinoilla varsinkin jos on tarkoitus perustaa perhe on noin 25 -30 vuotias. Jos nainen on yksinhuoltaja ja yli 30v sitä ei korvaa kaunis ulkonäkö, koska aika harva mies haluaa oikeasti toisen miehen lapsia painolastiksi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. 57 lähentelee jo eläkeikää ja pappautumista. Sä olet taas just parhaassa iässä. Noissa ikäerosuhteissa kun väistämättä se nuorempikin vanhenee ennen aikojaan kun suhteessa elettävä sen vanhemman ehdoilla.
En kyllä allekirjoita tuota, että suhteessa on elettävä vanhemman ehdoilla! Nuorempi nuorentaa sen vanhemman puolison.
Miksi kukaan erityisesti haluaisi olla se, joka nuorentaa vanhemman puolison? Itse ainakin nuorennun mieluummin ihan itse. Siksi nuorempi mies just hyvä 😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on itsellään väljähtynyt parisuhde, huolehtivat ja hätäilevät toisten parisuhteista. Meillä juuri 10 vuoden ikäero ja hyvin toimii kaikki. Tämä on tullut joillekin pettymyksenä.
Tuskinpa kukaan siihen on erityisesti kiinnittänyt huomiota, saati teidän parisuhteesta tuntenut jotain pettymystä.
Jo älähti joku tähän! :D
Ihan makuasia. Mulle 10 vuotta vanhempi mies olisi liian vanha.
Miehet kuolee nuorempina kuin naiset, enkä haluaisi ottaa suurempaa todennäköisyyttä elää vanhuutta ilman puolisoa leskenä.
Keskustelut on parempia, kun olemme lähes samanikäisiä. Puolesta sanasta on heti esim. mukana teini-iän muistoissa.
Itse olen 37v ja mies 27v ja hyvin toimii noinkin päin,niin miksi ei toimisi toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä ikää 41 vuotta ja joku 31 vuotias nainen olisi aika passeli. Siinä ehtii hyvin vielä lapsia tehdä ja nuorena niitä jaksaa hoitaa.
On fakta että naiset keskimäärin suosii vanhempia miehiä, on suhteellisen varakas ja omaa valtaa. Ja keskimäärin naisen parasta ennen päivämäärä parisuhdemarkkinoilla varsinkin jos on tarkoitus perustaa perhe on noin 25 -30 vuotias. Jos nainen on yksinhuoltaja ja yli 30v sitä ei korvaa kaunis ulkonäkö, koska aika harva mies haluaa oikeasti toisen miehen lapsia painolastiksi parisuhteeseen.
Keskimäärin naiset suosii korkeintaan 3 v. vanhempia miehiä. Moni nainen nykyään nuorempia miehiä. Nätti naama, dynaamisuus, positiivisuus, timmi kroppa ja hyvä erektio pukee kyllä miestä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin naiset suosii korkeintaan 3 v. vanhempia miehiä. Moni nainen nykyään nuorempia miehiä. Nätti naama, dynaamisuus, positiivisuus, timmi kroppa ja hyvä erektio pukee kyllä miestä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo älähti joku tähän! :D
No tosi outo ajatus, että joku pettyisi siihen, että sulla ja vanhemmalla puolisollasi menee hyvin. Tai sitten liikut ihan oudoissa piireissä. Sun parisuhde ja ikäero tuskin kiinnostaa ketäǎn samalla lailla kuin sua itseäsi.
Ikis mikä sun diagnoosi on? Lennät taas aivan pilvissä ja vastailet itsellesi.
Olen N51 ja M41 tuntuu liian nuorelle.
Vierailija kirjoitti:
Ikis mikä sun diagnoosi on? Lennät taas aivan pilvissä ja vastailet itsellesi.
Kelle sä puhut tai luulet puhuvasi? Onko sulla aihepiiriin jotain sanottavaa?
Riippuu ihan siitä millasella autolla ajaa ja paljonka on pätäkkää.
Meillä mies 7vuotta vanhempi ja tuntuu kyllä paljolta välillä. Jos eletään molemmat eläkeikään, niin mies on 75 kun itse pääsen eläkkeelle. Ehtiikö siinä sitten enää yhdessä tekemään, ja kuinka pahasti toisella ehtii energiatasot laskea kun on työstä pois.
Ei ehkä vielä, mutta jatkossa on. Haluatko hoitaa altzhaimerilaista?