Onko 10 vanhempi mies liian vanha?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Itellä ikää 41 vuotta ja joku 31 vuotias nainen olisi aika passeli. Siinä ehtii hyvin vielä lapsia tehdä ja nuorena niitä jaksaa hoitaa.
Sinä et ole enää kovin nuori. Voi tulla suru puseroon yöheräämisten ja myöhemmin uhmaikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä millasella autolla ajaa ja paljonka on pätäkkää.
Kyllä. Tällä on merkitystä. Auto kertoo miehestä paljon.
Vierailija kirjoitti:
just sopiva. toisinpäin ei toimisi.
Tuo ei pidä paikkaansa. Jos seksi merkkaa jotain, ei vanhempaa ukkoa kannata ottaa. Miehellekin nimittäin tulee vaihdevuodet. Eivätkä kaikki halua hormooneja kohonneen syöpäriskin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikis mikä sun diagnoosi on? Lennät taas aivan pilvissä ja vastailet itsellesi.
Kelle sä puhut tai luulet puhuvasi? Onko sulla aihepiiriin jotain sanottavaa?
Hulluus kiinnostaa. Siksi kysyn. Miksi jankkaat ja vastailet itsellesi? Tajuatko mitään?
Minulla on itseäni vanhempi mies. Hänessä rupeaa ärsyttämään hidastuminen. Kengät menee jalkaan hitaasti. Hermo menee myös vessan varaamiseen.
No itselleni ainakin olisi liian vanha. Otan mieluummin itseäni nuoremman miehen, ovat viriilimpijäkin.
Vaikee sanoo, puolensa ja puolensa. Kun jää eläkkeelle, toinen jatkaa vielä työelämässä. Yhteiset reissut ym harrasteet lomien mukaan... hyvin tapauskohtaista ja yksilöllistä. Kokemukseni mukaan terveys tai toimintakunto voi vaihdella niin paljon että voi kääntyä toisinkin päin. Mut jos tuntuu oikealle, miksi ohittaa niin loistava tilaisuus, joka ei koskaan toistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just sopiva. toisinpäin ei toimisi.
Tuo ei pidä paikkaansa. Jos seksi merkkaa jotain, ei vanhempaa ukkoa kannata ottaa. Miehellekin nimittäin tulee vaihdevuodet. Eivätkä kaikki halua hormooneja kohonneen syöpäriskin takia.
Miehelleni tuli menopaussi 55-vuotiaana. Erektiot heikkenivät ja sitten loppuivat. Lisäksi lihasheikkoutta ja väsymystä. Seksi loppui kokonaan v.2019. Mut näillä mennään ja rakastan miestäni yhtä paljon kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikis mikä sun diagnoosi on? Lennät taas aivan pilvissä ja vastailet itsellesi.
Kelle sä puhut tai luulet puhuvasi? Onko sulla aihepiiriin jotain sanottavaa?
Hulluus kiinnostaa. Siksi kysyn. Miksi jankkaat ja vastailet itsellesi? Tajuatko mitään?
Siis jos sinä minulle puhut, niin en ole aiheesta ikinä kirjoittanut tällä palstalla ja olen lähettänyt tähän ketjuun kolme viestiä vastauksena ap:lle. Mitä ihmettä sä skitsoat?
Eli ei, en tajua ainakaan sinua.
On se. Miehet eivät pysty sexiin vanhempana enää , ja sinä kärsit.
Kirjoitin aiemmin vanhemman miehen kenkien laittamisesta jalkaan. Siihen todella menee aikaan. Jos olette menossa johonkin, niin sano miehelle ajoissa, että lähdetään.
Kaikkeen menee aikaa. Se menee vielä vessaan ennen lähtöä.
Voi vielä pannakin ihan kivasti, mutta ne rupeaa olemaan vanhimmiten hitaita ja laiskoja.
Kävin kerran treffeillä 7 vuotta vanhemman miehen kanssa (56 v.), joka oli vielä maalta kotoisin. Tuntui kyllä, kuin välillämme olisi ollut sukupolvien välinen kuilu.
10 vuotta on vähän olet sitten itse minkä ikäinen vaan, kunhan täysi-ikäinen sentään. Ovat edellä siinä miten naista naidaan. Parhaat nuolemiset ja panot saanut aina vanhemmilta miehiltä. Toimivat määrätietoisesti eivätkä sohi hädissään että jos nyt johonkin reikään saisi osumaan kuten nuoret ylikiimaiset reisilleruiskijat tekevät.
Seiso itse naulakon vieressä ja odota miehen saavan kengät jalkaan. Toinen juttu on se, että ne rupeaa pukemaan sukat istuessaan. Eivät saa nopeasti sukkia jalkaan seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta on vähän olet sitten itse minkä ikäinen vaan, kunhan täysi-ikäinen sentään. Ovat edellä siinä miten naista naidaan. Parhaat nuolemiset ja panot saanut aina vanhemmilta miehiltä. Toimivat määrätietoisesti eivätkä sohi hädissään että jos nyt johonkin reikään saisi osumaan kuten nuoret ylikiimaiset reisilleruiskijat tekevät.
Ok, Jarmo.
Kohta saat sanoa samat käskyt moneen kertaan.
Olen ollut 53 v. naimisissa 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, meillä on rakkausavioliitto ja mies on nyt 85 v ja minä 75 v. Mitään ongelmia ei ole ollut. Mies on hyvässä kunnossa, kalastaa läpi vuoden verkolla ja minä käyn kuntosalissa ja lenkillä. Tänään pakkasessa kävimme kävelemässä aamulla. En näe mitään sellaista jota katuisin. Pojat on omillaan ja me saamme tehdä mitä haluamme, matkustaa ja olla luonnossa jne. en vaihtaisi tätä miestä mihinkään nuorempaan. Lääkäri sanoi viime kerralla kun ajokorttia uusittiin molemmille, että onpa mies hyvässä kunnossa kuten minäkin.
Ole seurustellut 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Oli hiukan liian vanha näin jälkikäteen ajatellen. 5--8 vuoden ikäero olisi vielä mennyt.