Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen klo 19 nukkumaan ja heräsin virkeänä klo 8. En kaipaa enää nuoruusvuosia jolloin uutena vuotena oli sosiaalinen pakko bilettäää

Vierailija
01.01.2024 |

Ensin jonkun kämpillä kaljaa ja nakkeja,sitten pihalle ampumaan raketteja tai no yksi ampui ja muut juoksi karkuun. Tai  täpötäydessä yökerhossa kengät kiinni tanssilattiassa,sitten umpijäässä taksijonossa.Aamulla tili tyhjä ja krapula.

Ei kiitos enää ikinä!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja sitten sitä vielä uskotteli itselleen että kivaa oli! Onneksi nuo ajat ei ole kuin huono muisto, mutta harmittaa kyllä se että olisi sitä voinut ne paremminkin viettää ja ei tämä yksinolokaan nyt niin kamalaa ole kunhan tähän vaan tottuu.

Vierailija
2/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä. Olin yksin ja en mitenkään kärsinyt siitä. En vaan jaksa niitä pakollisia shampanjoita tai muuta alkoholijuomaa. Ihana kun on levännyt olo ja voi hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minua ärsyttää eniten juhlapyhissä on pakollinen alkoholi!

Vierailija
4/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä eilen himaan klo 22.30. Nukkumaan 01. Heräsin klo 11 ja kohta töihin. Tuplapalkkaa vai dokailua urpojen seassa?

Niinpä.

Vierailija
5/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas mikä lammas. Teitähän Suomesta löytyy. Mitä sosiaalisia pakkoja sinulla nykyään on?

Vierailija
6/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan bilettänyt nuoruudessanikaan. Ei minulla ollut sellaista sosiaalista pakkoa.

Ihan samanlaista elämää, oli ikää 18 tai 35.

Vierailija
7/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt baareissa enää 15 vuoteen ja mitään en ole varmaan menettänyt. Kotona on kiva olla, arvostan vapaa-aikaa entistä enemmän. 😄Terveisin 45v fossiili 😊

Vierailija
8/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää virkeänä 13 tunnin unien jälkeen.

Vierailija
9/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikoilla ihmisillä on sosiaalinen pakko bilettää. Normaalit ihmiset juhliin silloin kuin haluaa. Esimerkiksi Uutena Vuotena.

Vierailija
10/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo aika oli kivaa silloin kun sitä oli. Nyt en enää kaipaa bilettämistä. Toki olen raskaanakin että en nyt voisikaan juoda alkoholia. Mutta mielellä vietän myös seuraavat uudet vuodet rauhallisissa merkeissä ja ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
11/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen pakko on oikeasti vain mielen heikkoutta. 

Vierailija
12/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 tuntia unta? Oletko varma ettet ole sairastunut syöpään tai johonkin?

Vierailija
13/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä taas kaipaan vähän tollaista ja vielä kun jaksaa ja intoa riittää. Valitettavasti nyt en päässyt esteen vuoksi mukaan juhlintaan. Pitää tehdä selllaista mistä itse tykkää.

N31

Vierailija
14/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt uutenavuotena baarissa nuorenakaan, koska vihaan kylmyyttä ja pitkiä jonoja. Muuten tykkään toki juhlia uuttavuotta.

Vierailija
15/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä minua ärsyttää eniten juhlapyhissä on pakollinen alkoholi!

Kukaan ei ole kertonut sulle, ettei se oo pakollista?

Vierailija
16/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen pakko on oikeasti vain mielen heikkoutta. 

Jos koko kaveriporukka tivaa että mikset tule baariin,oletko kipeä vai töissä? Ai et, no tuu sitten! niin ei sitä kauan jaksa kuunella myöntymättä että no mä tulen.

Ei ap

Vierailija
17/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan mielelläni mennyt eilen nukkumaan klo 23, mutta täällä ympäristössä ammutaan niin paljon raketteja, etten saanut unta kuin vasta kahden maissa. Onneksi uusi vuosi on vain kerran vuodessa. 

Vierailija
18/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen nukkumaan heti, kun uusi vuosi oli tullut. Olisin mennyt jo aikaisemmin.

Vierailija
19/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 tuntia unta? Oletko varma ettet ole sairastunut syöpään tai johonkin?

Siitä pitää nauttia niin kauan kuin riittää unenlahjoja.

Vierailija
20/65 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin ja tykkään kyllä bilettää edelleen. Nykyään se biletys on vaan sellaista, että menee johonkin sellaiseen baariin, jossa voi istua ja jutella ja juo maksimissaan muutaman annoksen, että jaksaa aamupäivällä herätä viettämään päivää lasten kanssa hyvävointisena. Nuorena oli oikeasti ihanaa mennä yökerhoihin, tanssia pilkkuun asti ja lähteä vielä jatkoillekin. Oli jännittävää herätä eri paikoista. Eli joo, kyllä mä välillä haaveilen siitä entisestä huolettomasta nuoruudestani ja siitä, ettei tullut krapuloita. Mutta sitten ajattelen, miten kivaa mun elämä on nykyään ja olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän