Meitä on neljä tässä perheessä, kaikki kotona, mutta istun silti iltaa yksin
Teinit ja mies on huoneissaan ruuduillaan, minä istun yksin sohvalla sipsipussin kanssa.
Kommentit (8)
Nyt äkkiä! Sovitaan treffit jonnekin ja paneskellaan!
Taitaa olla aika normi tilanne monessa perheessä.
Olin 17 vuotta parisuhteessa, joista viimeiset vuodet "yksinäinen yhdessä". Mies katsoi telkkarista mitä halusi, minä yleensä lueskelin. Sanottiin aamulla huomenta, illalla hyvää yötä. Katsottiin aamulla mittarista@ikkunasta sää, kommentoitiin ekhä muutamalla sanalla. Sitten mies ilmoitti mitä haluaa ruuaksi. Jos jotain muuta sanoi, niin haukkui tv ohjelmia tai minun sukua. Jos minä puhuin , ei kuunnellut.vastannut, tai tuli väärinkäsitys tai riitä. Useimmiten mökötystä sitten päiväkausia. Nyt olen yksin.Puhelen yksikseni enemmän kuin aijemmin parisuhteessa. Voin katsella tv:stä mitä haluan, syödä mitä mieli tekee, nukkua@nousta milloin huvittaa. Soittaa sukulaisille, ystäville ja puhua puhelimessa ilman taustakommentteja.
Kiva että kaikilla on omat huoneet. Onko sinulla omaa huonetta.
Kuulostaa surulliselta, mutta teitä on varmasti paljon enemmän kuin vain sinä. Olisiko kivempi istua omassa kodissa sen sipsipussin kanssa? Ehkä miettisin sitä asiaa tosissani tuossa kohtaa, jos olisin ilmaa myös omalle miehelleni.
Miksi et keksi yhteistä tekemistä? Lautapeli esiin tai joku kaikille sopiva leffa.
On meilläkin omat huoneet kaikille.
Onks sun miehellä oma huone?