Kuinka monta hyvää uutta vuotta -toivotusta olet saanut?
Ap nolla. En usko, että kukaan muistaa olemassa oloani muutenkaan.
Kommentit (17)
Pari kolmekymmentä netin kautta. Itse laitoin ensin fb kavereille.
Sama. En yhtään. Nykyään ei kai toivotella henk. koht. toivotuksia.
En yhtään. En ole somessa, mutta jos olisin, niin en laskisi kollektiivisia toivotuksia tähän.
Nolla, enpä sen puoleen ole kellekään itsekään toivotellut, että en kyllä toivotuksia keneltäkään odota.
0. En ole vielä saanut hyvän joulunkaan toivotuksia
Vierailija kirjoitti:
0. En ole vielä saanut hyvän joulunkaan toivotuksia
Hyvää joulua, onnellista uuttavuotta ja munarikasta pääsiäistä.
No ei se ole edes vielä vaihtunut. Voi itse laittaa ensin myös. Hyvää uutta vuotta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Tasan 1kpl äidiltäni.
Sama. Toki vähän lohdullista, etten ole ainoa. Tuntuu vain aika yksinäiseltä. Sitä vaan mm. miettii, että hautajaisiin taitaisivat tulla tyyliin omat vanhemmat tällä menolla, jos ovat elossa.
Kai se niin on, että jos et ole somessa = et ole olemassa.
Hyvää uutta vuotta Sinulle ap!
Minä sain kaksi toivotusta kahdelta ystävältä, kun ensin laitoin itse heille. Muuten en olisi saanut yhtään.
Onneksi en yhtään. En halua muiden toivottavan mitään juhlien aikaan toistona se ärsyttää, määrittääkö se toinen onko jonkun vuosi hyvä vai ei ole. Eikö itse kannata määrittä että vuosi voi olla hyvä. Miksi nyrpeältä ja ikävältä ihmiseltä haluaisi mitään toivotusta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en yhtään. En halua muiden toivottavan mitään juhlien aikaan toistona se ärsyttää, määrittääkö se toinen onko jonkun vuosi hyvä vai ei ole. Eikö itse kannata määrittä että vuosi voi olla hyvä. Miksi nyrpeältä ja ikävältä ihmiseltä haluaisi mitään toivotusta.
T. nyrpeä.
En yhtään.