Lämpimät kiitokset palstalaisille, autoitte mut ulos huonosta suhteesta, ekaa iltaa omassa kodissa! 🥰
Ei oo kauaa kun olin ihan umpikujassa todella huonossa suhteessa, kun en vaan uskaltanut (!) lähteä. Useampi vuosi ihan liikaa alkoholia ja henkistä väkivaltaa käyttävän miehen kanssa oli saanut mut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi ja toivottomaksi. Olin oikeastaan varma että siinä on mun loppuelämän kohtalo, kun muuhun en kykene vaikka mitä yritän.
Sain kuitenkin täältä niin hyvin valittuja sanoja ja niin ihanaa rohkaisua, että sain vihdoin otettua sen ratkaisevan askeleen ja pääsin lähtemään! Siis kiitos siitä ihan älyttömästi teille kaikille jotka olitte tukena!
Nyt vietän uudenvuoden aattona ensimmäistä yötä omassa uudessa kodissa, ja tää tuntuu ihan mahtavalta! 🥰🥰🤗
KIITOS!
Ihanaa Uutta Vuotta kaikille! 💖
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen ihastunut varattuun, onko sulla heittää vinkkejä?
Onko ketjun ap se ihastunut varattuun-satuilija? :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on suomen suosituin , eikä syyttä. Täällä kirjoittaa lukuisia hyviä tyyppejä vaikka toki sekaan mahtuu suolaisia kommentteja.
Ei ole palstasi suomen suosituin, jotain rajaa nyt. Täällä kirjoittaa enää lähinnä kourallinen mt-ongelmaisia hulluja keksittyine ongelmineen ja välillä julkkiksia haukkuen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Täällä kirjoittaa enää lähinnä kourallinen mt-ongelmaisia hulluja keksittyine ongelmineen ja välillä julkkiksia haukkuen
-
Niinpä. Sinäkin olet taas täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen ihastunut varattuun, onko sulla heittää vinkkejä?
Onko ketjun ap se ihastunut varattuun-satuilija? :D
En oo ihastunut yhtään kenenkään 😊
Ap
JOS alkuhuuman haihduttua tulee hieman tyhjä olo, siitä ei kannata hermostua vaan se on merkki siitä että on opeteltava kuuntelemaan omaa sisintään kaiken sen jyräämisen jälkeen. Moni voi olla hetken aikaa hukassa itsensä kanssa että mitä minä itse haluan.
Hienoa ap! Minulle tapahtui sama 15 vuotta sitte. Av avasi silmäni ymmärtämään, että suhteemme ei ole terve.