Lämpimät kiitokset palstalaisille, autoitte mut ulos huonosta suhteesta, ekaa iltaa omassa kodissa! 🥰
Ei oo kauaa kun olin ihan umpikujassa todella huonossa suhteessa, kun en vaan uskaltanut (!) lähteä. Useampi vuosi ihan liikaa alkoholia ja henkistä väkivaltaa käyttävän miehen kanssa oli saanut mut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi ja toivottomaksi. Olin oikeastaan varma että siinä on mun loppuelämän kohtalo, kun muuhun en kykene vaikka mitä yritän.
Sain kuitenkin täältä niin hyvin valittuja sanoja ja niin ihanaa rohkaisua, että sain vihdoin otettua sen ratkaisevan askeleen ja pääsin lähtemään! Siis kiitos siitä ihan älyttömästi teille kaikille jotka olitte tukena!
Nyt vietän uudenvuoden aattona ensimmäistä yötä omassa uudessa kodissa, ja tää tuntuu ihan mahtavalta! 🥰🥰🤗
KIITOS!
Ihanaa Uutta Vuotta kaikille! 💖
Kommentit (46)
Minunkin eroni osui jokunen vuosi sitten juuri joulun aikoihin. Todellakin se tunne on ihana, kun tietää, että saa nukkua rauhassa. Nauti! Ja onnea omaan kotiin ja elämään!
Ihana juttu!
Erosin itse myös alkuvuodesta alkoholistista, ei asuttu onneksi yhdessä.
Mutta kuinka ihanaa on ollut sen jälkeen!
Ei tarvii tätä iltaa kattella ku äijä ryyppää ja aamulla sit tasottavaa.
Oikean ratkaisun teit!
Kaikkea hyvää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mitä sä ihan konkreettisesti teit, siis sillä hetkellä kun sun päätös erosta varmistui? Kiinnostaa, koska samoja mietteitä.
Kiitos! 🥰 Mä olen käynyt katsomassa monia asuntoja viime kuukausina, mutta en vaan uskaltanut tehdä sitä viimeistä päätöstä. Ja olin IHAN varma etten sitä ikinä uskalla tehdä. Siinä kohtaa kun oli jo todella niiiin hyvä asunto tarjolla, että tunsin itseni ihan idiootiksi kun en vieläkään lähtenyt, tulin tänne ns viimeisenä oljenkortena hakemaan apua, ja sitä sain.
Ja sitten jotenkin kun tilanteeni oli "julkinen" niin en enää voinut keksiä itselleni yhtään tekosyytä jäädä. En edes sitä että olen liian heikko. Koska en ollut, enkä ole, sitä en vaan ollut aiemmin pystynyt itselleni päähän takomaan. Niin noloa ja surkeaa kuin se aikuiselta naiselta onkin, niin niin se oli. Sitten vaan ns ummistin silmäni ja kirjoitin vuokrasopparin, etten enää voisi perua. Sen jälkeen kaikki onkin ollut helppoa!
Mikä sua vielä mietityttää omassa suhteessasi?
Ap
Hienoa, että sait täältä apuja ja lisävoimia päätöksen tekemiseen! Kirjoitit yllä, että on surkeaa ja noloa, että aikuiselle ihmiselle tuollaisen päätöksen tekeminen on vaikeaa. Niin ei suinkaan ole! Huono suhde saa ihmisen voimaan huonosti ja tuntemaan itsensä pieneksi ja arvottomaksi, ja silloin on hankalaa tehdää isoja valintoja elämässään, sellaisiakin, joista tulisi parempi olo. Huono suhde kuluttaa ja näivettää.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että sait täältä apuja ja lisävoimia päätöksen tekemiseen! Kirjoitit yllä, että on surkeaa ja noloa, että aikuiselle ihmiselle tuollaisen päätöksen tekeminen on vaikeaa. Niin ei suinkaan ole! Huono suhde saa ihmisen voimaan huonosti ja tuntemaan itsensä pieneksi ja arvottomaksi, ja silloin on hankalaa tehdää isoja valintoja elämässään, sellaisiakin, joista tulisi parempi olo. Huono suhde kuluttaa ja näivettää.
Kiitos sanoistasi, ihanasti sanottu 💝 Ja niin se oli, että tiesin tasan tarkkaan Miksi tunsin itseni niin arvottomaksi, ja tiesin että oikeasti olen ihana ja riittävä juuri sellaisena kuin olen, mutta ei se tieto mitään auttanut kun se sydämeen väkisin syötetty tunne hallitsi elämää ja ihan kaikkea. Tuntui että kädet oli ihan sidotut ja toimintakyky töiden jälkeen puhdas nolla. Uskomatonta miten ihminen voi toisen nujertaa. Mutta Nyt, täältä pesee, musta kuullaan vielä! 💥😄
Ap
Hei vielä sinä jolla oli samoja mietteitä, onko sulla vielä ns kiviä käännettävänä suhteessasi vai onko se jo selvää että tulevaisuutta ei ole?
Täällä on hiljaista, heräilen hiljalleen. Ensimmäinen kerta eropäätöksen jälkeen kun tuntuu vähän tyhjältä. Kertaakaan ei oo mietityttänyt, oliko oikea ratkaisu. Elämäni paras päätös tää on! 😊
Kiitos vielä kerran kaikille ja ihanaa alkanutta vuotta! 💝
Vierailija kirjoitti:
0/5 provo. 🥱
Onneks ei oo 😊 Hyvää uutta vuotta sinullekin! 🥰
Ap
Mä taas olen ihastunut varattuun, onko sulla heittää vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 provo. 🥱
Onneks ei oo 😊 Hyvää uutta vuotta sinullekin! 🥰
Ap
Älä jaksa.
Onnea!
Jos tulee ns. heikko hetki, niin nuku, lepää, ota iisisti. Nyt on alkuhuuma. Vähän kuin olisit raitistunut hetkessä😊 Älä missään nimessä haikaile yhtäkään hyvää puolta viimeisestä huonosta suhteesta. Ja elä nyt vain itsellesi. Turha haikailla myöskään uuden "prinssin" perään. Joku on sanonut, että korjaantuminen, oman tasapainon löytäminen saattaa kestää yhtä pitkään kuin oli huonossa, väkivaltaisesta suhteessa. Siksi turtunut, vuosien liitto voi olla vankila, kun ei uskalla lähteä, olla yksin. Mutta Yksin ei ole yksinäinen. Hyvin pärjätään 💝💥
Ohitellaan taas trollit ja iloitaan yksinäisestä elämästämme 💝💥
Oletko kuunnellut käärijää? Cha cha chan kun laittaa soimaan niin ei enää narsistit houkuta puoleensa, ananaslongino vaan huulille ja vauvapalstalle trollaamaan :D
Täältä jos mistä löytyyy kohtalotovereita, kaikkea hyvää ap:n elämään ja tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Jos tulee ns. heikko hetki, niin nuku, lepää, ota iisisti. Nyt on alkuhuuma. Vähän kuin olisit raitistunut hetkessä😊 Älä missään nimessä haikaile yhtäkään hyvää puolta viimeisestä huonosta suhteesta. Ja elä nyt vain itsellesi. Turha haikailla myöskään uuden "prinssin" perään. Joku on sanonut, että korjaantuminen, oman tasapainon löytäminen saattaa kestää yhtä pitkään kuin oli huonossa, väkivaltaisesta suhteessa. Siksi turtunut, vuosien liitto voi olla vankila, kun ei uskalla lähteä, olla yksin. Mutta Yksin ei ole yksinäinen. Hyvin pärjätään 💝💥
Itsellesikö näitä itsestäänselvyyksiä täällä kirjoittelet? Oletko ikinä miettinyt miksi?
Joo, mantraa kuin toistaa, tietää mitä oli ja mitä on nyt.😃 Toistoa väh. 10 000 kertaa. Juu Nou! Aivot on lihas. Opiskele sinäkin asiaa. En ole ap.
Hyvää Uutta Vuotta ja uuden elämän alkua Sinulle! Uskon ja toivon että sinä elät poikkeuksellisen onnellisen elämän, koska olet saanut kokea kovia aikoja aiemmin.
Kaikkea parasta, tästä se alkaa !!!!!!
Tämä palsta on suomen suosituin , eikä syyttä. Täällä kirjoittaa lukuisia hyviä tyyppejä vaikka toki sekaan mahtuu suolaisia kommentteja.
Onnea!
🇺🇦🇮🇱