Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät kiitokset palstalaisille, autoitte mut ulos huonosta suhteesta, ekaa iltaa omassa kodissa! 🥰

Vierailija
31.12.2023 |

Ei oo kauaa kun olin ihan umpikujassa todella huonossa suhteessa, kun en vaan uskaltanut (!) lähteä. Useampi vuosi ihan liikaa alkoholia ja henkistä väkivaltaa käyttävän miehen kanssa oli saanut mut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi ja toivottomaksi. Olin oikeastaan varma että siinä on mun loppuelämän kohtalo, kun muuhun en kykene vaikka mitä yritän.

Sain kuitenkin täältä niin hyvin valittuja sanoja ja niin ihanaa rohkaisua, että sain vihdoin otettua sen ratkaisevan askeleen ja pääsin lähtemään! Siis kiitos siitä ihan älyttömästi teille kaikille jotka olitte tukena! 

Nyt vietän uudenvuoden aattona ensimmäistä yötä omassa uudessa kodissa, ja tää tuntuu ihan mahtavalta! 🥰🥰🤗

KIITOS!

Ihanaa Uutta Vuotta kaikille! 💖

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Jipii. Kiitos. Sä onnistuit ja onnistut.

Vierailija
2/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, jolla oli se raivoava johtajamies? 

Onnellista uutta vuotta! Muistan tuon tunteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Muistan aloittamasi keskustelun ja muistin, että kirjoitin sinulle pitkän tsemppiviestin.

Olen todella iloinen puolestasi, että uskalsit lähteä! Onnea elämääsi ja kaikkea hyvää!

Vierailija
4/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää ap sinulle!

Vierailija
5/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥲🥲🥲🥲🥲🥲

Ap

Vierailija
6/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Liian moni on kokenut saman, onneksi on mahdollista pistää hyvä kiertämään. Meitä on joskus autettu, auttakaamme vuorollamme muita. Parempaa uuden vuoden ja elämän alkua, teit oikean päätöksen.

Vierailija
7/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on parempi olla vaikka yksin kuin karmeassa suhteessa.

Vierailija
8/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on suunta vain ylös- ja ettenpäin.

Vierailija
9/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa uutta vuotta ja uutta elämää sinulle ap!

Kyllä tällä palstalla on paljon annettavaa, kun pyydetään <3

Vierailija
10/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin seuraavaa jännistä etsimään.

Luulen kuule että jäniskin on parempi kuin se.

Vierailija
11/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin seuraavaa jännistä etsimään.

Kuinka katkera ihminen voi olla. Muistan joskus karsean väkivaltapettämiserokuvion keskellä, kun tosielämässä kaltaisesi mies sanoi minulle päin naamaa, että "sinä olet sentään saanut kokea parisuhteen". Sisimmässäni todellakin toivoin hänelle samanlaista kokemusta kuin minulla oli enkä ole sen jälkeen ollut kyseiseen ihmiseen enää missään yhteydessä.

Vierailija
12/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mitä sä ihan konkreettisesti teit, siis sillä hetkellä kun sun päätös erosta varmistui? Kiinnostaa, koska samoja mietteitä. 

Vierailija
13/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno alku uudelle vuodelle, olet sankaritar! Kaikkea hyvää uuteen vuoteen sinulle, upealle naiselle!

Vierailija
14/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että täältä palstalta on kukaan saanut hyviä neuvoja yhtään mihinkään. Mutta hyvä jos tämä pitää paikkansa. 

Välillä on hyvä olla itsekäs tietyissä asioissa. 

Moni ei ymmärrä että yksi onnellisuuden avaintekijöistä on nimenomaan rajojen vetäminen. 

Vierailija
15/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olen juuri eronnut ja kieriskelen onnesta.. Tuntuuuuu niiiinn hyvältä.. En heti katsele uutta... Pitää seurustella eri osoitteessa piiiitkään... Se on viisautta. 

Vierailija
16/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä paitsi lähteä, myös tietää mitä kohti. Moni vielä pakittaa heikolla hetkellä mutta niin ei saa tapahtua eikä tapahdu kun on varasuunnitelmia, mitä ajatuksia/toimintoja tilalle.

Vierailija
17/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa! Minäkin olen monelle huonoa suhdettaan kipuilevalle täällä vastannut ja kannustanut lähtemään ja opettelemaan omaa itsenäistä elämää.

Usein jään miettimään mitä heille kuuluu. Toivottavasti moni suhteessaan alistettu ja kaltoinkohdeltu löytää voimaa ja rohkeutta tulevana vuonna muuttaa elämänsä!

Vierailija
19/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap, hyvä sinä 🥳

Vierailija
20/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos Kiitos! 🥰🥰🥰

Halusin juuri siitäkin syystä tulla teitä erikseen kiittämään, kun tälläkin palstalla on niin paljon sellaista mistä tulee monesti vaan paha mieli, mutta kaikesta huolimatta on oikeasti olemassa niin paljon niin hyviä ihmisiä jotka haluaa myös muille hyvää! Lupaan todellakin laittaa hyvän kiertämään🤗

Sain juuri verhot laitettua ja sohvatyynyt,  ja tunnelmavaloja viritettyä, tärkeimmät ensin 😄 

Huh, aivan uskomaton tämä helpotuksen tunne..! Kohta kuuma suihku ja iltapalaa omassa ihanassa keittiössä, juuri kuten itse haluan, Rauhassa! En meinaa vieläkään uskoa tätä! Saa nukkua ilman pelkoa että mies aamuyöstä jurrissa kampeaa sänkyyn ja aloittaa vittuilunsa,  ei ikinä enää, piste! Jostain syystä välimerkeiksi ei nyt riitä muut kuin huutomerkit😅

Onnittelut ja hyvää uutta vuotta samassa tilanteessa olevalle, meillä menee nyt niin niin hyvin! 🥰🥰🥰

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän