Keskitason mies saisi kumppanin jos sille kelpaisi keskitason nainen
Kommentit (66)
Miehet harrastaa hypergamiaa. Olisi jo aika puhua siitä. Röhnöttävät laiskana ja koulutusta vailla sohvalla, mutta kuvittelevat saavansa insta-kelpoisen huippu-urheilevan tohtorisnaisen tai insinöörittären joka passaa ja elättää.
Vierailija kirjoitti:
Keskitason naisille ei kelpaa keskitason mies Suomessa.
Vietnamissa keskitason naisille kyllä kelpaa keskitason mies Suomesta.
Ihan on suomalaisten naisten oma vika, kun eivät kelpuuta keskitason miehiä. Ja valtaosalla suomalaisista naisista on harhainen kuva keskitason miehistä ja naiset luulevat itsestään liikoja. Aivan liikoja...
Sitten se nainen on syytä hakea Vietnamista. Ei ole meiltä keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon keskitason tavismies ja just lähdössä keskitason naisystävän luo uutta vuotta vastaanottamaan :)
Ei se mitään vaikka naisystäväsi kuuluukin rumempaan puoliskoon. Uskon että hän on mukava ihminen.
Ei kuulu mutta hyvää uuttavuotta sullekin jos sen palstalla vietät :)
Vierailija kirjoitti:
Olen keskitason mies ja minusta kiinnostuu vain alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat.
Olen keskitasoinen koska olen normaalipainoinen,ok näköinen,amk koulutustaso ja palkkaa saan 3000-4000e/kk
Sinusta kiinnostuvat tietenkin juuri sinun tasoisesi naiset. Koska sinulla on jo mahaa, olet tylsän taviksen näköinen joita on 13 tusinassa ja palkkasi on sairaanhoitajan tasolla (ei mitään vikaa) niin miksi sinun pitäisi saada tyrmäävä instabeibi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitason naiset on niin lihavia, ettei jaksa perässä vetää.
Minä olen täysin keskitasoa, mutta en lihava. Sinkkuna tässä ollut nyt 4v kun ei keskitason mies huoli.
Ei kukaan tule kotiovelle itseään tarjoamaan, ja harva missään ruokakaupassa saa aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele keskitason mies ja nainen.
Sellainen keski-ikäinen ja keskinkertainen keskioluen juoja.
Mikä on "keskitason nainen"? Miettikää elokuvassa Pulp Fiction sitä pääosaa näytellyttä Uma Thurmania. Oli roolissaan ensin upea kaunotar, sitten taas pystyyn kuolleen näköinen kummajainen.
Eli meikit, kampaus ja vaatteet tekevät ihmeitä.
Ukot janoaa feminiinisiä bottom miehiä. Serkku on Kjartan sketsihahmon tyylinen 'vaimo-kotona'- tyyppisten miesten suosiossa oleva mies. Oli Onlyfanssissa tai radalla aina joku pyytää numeroa. Rakastaa kokata,leipoa,stripata ilman maksua. Tekee tota puhtaasta ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon keskitason tavismies ja just lähdössä keskitason naisystävän luo uutta vuotta vastaanottamaan :)
Ei se mitään vaikka naisystäväsi kuuluukin rumempaan puoliskoon. Uskon että hän on mukava ihminen.
Ei kuulu mutta hyvää uuttavuotta sullekin jos sen palstalla vietät :)
Uskon tämän kerran. Hyvää uutta vuotta.
Naiset yliarvioivat oman tasonsa kun taas miehet ei yliarvioi vaan joskus jopa aliarvio tasonsa.
Se lihava tai ruma nainen ei ole edes keskitasoa vaan se on alhaisen tason nainen.
Mies jos on ok näköinen ja koulutettu niin se on keskitasoa.
Nainen jos on oikeasti kutosen nainen niin se luulee olevansa ysin nainen ja se kelpuuttaa vain ysin tai kympin miehet itselleen.
Naiset pyrkii myös siihen että naisten ylipaino on normaalia ja seksikästä, miehen ylipaino taas on heidän mielestään ällöttävää eli mahakas mies on heille ilmaa.
Naisten takia parisuhdemarkkinat on RIKKI.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "keskitason nainen"? Miettikää elokuvassa Pulp Fiction sitä pääosaa näytellyttä Uma Thurmania. Oli roolissaan ensin upea kaunotar, sitten taas pystyyn kuolleen näköinen kummajainen.
Eli meikit, kampaus ja vaatteet tekevät ihmeitä.
Me älykkäämmät nähdään meikin, kampauksen ja vaatteiden taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keskitason mies ja minusta kiinnostuu vain alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat.
Olen keskitasoinen koska olen normaalipainoinen,ok näköinen,amk koulutustaso ja palkkaa saan 3000-4000e/kk
Ehkä sulla on liian kovat kriteerit tai sitten joku muu "vika" mikä laskee sun tasoa. Mulle nimittäin kelpais tollainen mies, kuten varmaan lähes kaikille muillekin keskitason naisille. Olen käynyt yliopiston, olen hoikka, nätiksi sanottu usein ja palkka tuossa samassa haarukassa.
Korkea koulutettuja miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=7133798a0b940649eec4e90… + https://www.millionairematch.com/
Miehille naisia: https://www.christianmingle.com/en-us + https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=33af22201700e6e1112c5a4…
Taas kerran täällä miehet ovat vakuuttuneita, että naiset ovat liian ronkeleita, vaikka miehet tälläkin kertaa ovat niitä, jotka todennäköisesti jäävät yksin vastoin tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskitason naisille ei kelpaa keskitason mies Suomessa.
Vietnamissa keskitason naisille kyllä kelpaa keskitason mies Suomesta.
Ihan on suomalaisten naisten oma vika, kun eivät kelpuuta keskitason miehiä. Ja valtaosalla suomalaisista naisista on harhainen kuva keskitason miehistä ja naiset luulevat itsestään liikoja. Aivan liikoja...
Kun täytyy hakea nainen kehitysmaasta niin miehen taso on nolla. Se nainenkin tajuaa sen mutta on niin huonossa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa kun taas miehet ei yliarvioi vaan joskus jopa aliarvio tasonsa.
Se lihava tai ruma nainen ei ole edes keskitasoa vaan se on alhaisen tason nainen.
Nainen jos on oikeasti kutosen nainen niin se luulee olevansa ysin nainen ja se kelpuuttaa vain ysin tai kympin miehet itselleen.
Naiset pyrkii myös siihen että naisten ylipaino on normaalia ja seksikästä, miehen ylipaino taas on heidän mielestään ällöttävää eli mahakas mies on heille ilmaa.
Te miehet selvästi yliarvioitte tasonne. Just täällä joku esitti että joku vammaisen näköinen murhaaja ois naisten mielestä komea. No ei oo. Te ette yhtään osaa arvoida sitä pärstäänne.
Mulle on se ja sama painot oikeastaan, mutta kasvojen pitää miellyttää. Joten ne salikropat sun muit ei paina yhtään, se on kasvot. No joku salimake on miinusta sitten kyllä jos naama olisikin ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina miestä tasokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Yli 70% miehistä on ylipainoisia. Olisi vastaava osuus naisista sinkkuina, jos ylipainoinen mies olisi ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinat olisivat rikki, jos joku nainen oikeasti alkaisi suhteeseen noin harhaisen kanssa.
Kun mies puhuu että haluaa naapurin tyttömäisen naisen, se oikeasti on kaunotar pitkähiuksinen blondi, jolla on isot siniset silmät, virheetön iho, ja luonnostaan muhkeat huulet, isot tissit ja hoikka, siro kroppa piukealla, pyöreällä perseel**lä.
ei todellakaan mikään tavis.
Vietnamilaiselle naiselle kelpaa työpaikka, jolla hänen koko sukunsa elää. Mies sitten luulee että kyse on rakkaudesta.
Laita rahahanat kiinni ja katso, kuinka kauan suomalainen möhömaha kelpaa.