Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskitason mies saisi kumppanin jos sille kelpaisi keskitason nainen

Vierailija
31.12.2023 |

Mutta ei niin ei. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et vastannut kysymykseen etkä millään lailla kyennyt kumoamaan sitä kovaa faktaa, että miehistä yli 70% on ylipainoisia eivätkä naiset sulje heitä ylipainon vuoksi pois potentiaalisista kumppaniehdokkaista. Todellisuudessa ylipainoisten osuus naisissa on vain vanhuksilla suurempi kuin miehillä. Miesten ja naisten ylipainoisten osuuksien erot ovat suurimmillaan nimenomaan nuorina ja silloin miehistä selvästi suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista."

Miehet näyttäytyvät tilastoissa ylipainoisilta siksi, että miehillä on lihasmassaa ihan luonnostaankin n. 40% enemmän kuin naisilla. Sitten kun puhutaan oikeasti lihavista, niin naisethan ne ovat lihavampia, kuten sen näkee tuolla katukuvassakin.

https://www.perttimustajoki.fi/lihavuusepidemian-koko-kuva-2-980-000-yl…

Vierailija
62/66 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se lihava ja ruma eli alhaisen tason nainen (ilmeisesti näin riippumatta aivoista, luonteesta ja arvoista LOL), mutta sanotaan nyt suoraan, että aivan sama. Elän elämääni enkä mieti omaa tai muiden ihmisten tasoja. Kommunikoin niiden miesten ja naisten kanssa, joiden kanssa keskustelut mielenkiintoisia, muusta viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et vastannut kysymykseen etkä millään lailla kyennyt kumoamaan sitä kovaa faktaa, että miehistä yli 70% on ylipainoisia eivätkä naiset sulje heitä ylipainon vuoksi pois potentiaalisista kumppaniehdokkaista. Todellisuudessa ylipainoisten osuus naisissa on vain vanhuksilla suurempi kuin miehillä. Miesten ja naisten ylipainoisten osuuksien erot ovat suurimmillaan nimenomaan nuorina ja silloin miehistä selvästi suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista."

Miehet näyttäytyvät tilastoissa ylipainoisilta siksi, että miehillä on lihasmassaa ihan luonnostaankin n. 40% enemmän kuin naisilla. Sitten kun puhutaan oikeasti lihavista, niin naisethan ne ovat lihavampia, kuten sen näkee tuolla katukuvassakin.

https://www.perttimustajoki.fi/lihavuusepidemian-koko-kuva-2-980-000-yl…

Naisen kehossa kuuluukin olla normaalipainossa korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä ihan hormonitoiminnan ja lisääntymisen vuoksi. Miehen keho ei yhtä korkeaa rasvaprosenttia tarvitse. Ja huom. puhun nyt kehon toiminnan  kannalta ideaalista rasvaprosentista, en mistään "kehopositiivisuudesta". En kyllä katukuvasta muista kovinkaan suurta osuutta timmejä lihaksikkaita miehiä, plösöjä kyllä riittää joka sormelle. Mutta ainahan läskit jaksaa selitellä ja miehet ovat tunnetun sokeita omalle vatsakummulle.

Vierailija
64/66 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kyllä katukuvasta muista kovinkaan suurta osuutta timmejä lihaksikkaita miehiä, plösöjä kyllä riittää joka sormelle. Mutta ainahan läskit jaksaa selitellä ja miehet ovat tunnetun sokeita omalle vatsakummulle."

Saattaa johtua ihan siitä, että jos itse olet ylipainoinen, katseesi hakeutuu kaltaisiisi. Minulla ainakin menee niin, että koska olen normaalivartaloinen, eikä isoa pötsiä ole, katseeni hakeutuu hyvännäköisiin naisiin ihan vaistomaisesti.

Vierailija
65/66 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon se lihava ja ruma eli alhaisen tason nainen (ilmeisesti näin riippumatta aivoista, luonteesta ja arvoista LOL), mutta sanotaan nyt suoraan, että aivan sama. Elän elämääni enkä mieti omaa tai muiden ihmisten tasoja. Kommunikoin niiden miesten ja naisten kanssa, joiden kanssa keskustelut mielenkiintoisia, muusta viis.

Harvat sen 100+kg, kasvoiltaan ruman, huonot hiusgeenit omaavan miehenkään aivoja, arvoja ja luonnetta näkee "siinä mielessä", vaikka olisi miten kiva tyyppi.

Valitettavaa joidenkin kannalta, mutta ulkonäkö on useimmille aika painava tekijä parinvalinnassa. Jopa näillä jotka ulisevat, että on se niin väärin kun ei kultaisesta sydämestä huolimatta kukaan huoli, on useimmiten ulkonäkökriteerejä. 

Vierailija
66/66 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä eri tasoja ja varsinkaan ihmisiä jotka näitä tasoista huutelevat jatkuvasti. Vastenmielistä jakaa ihmisiä eri tasoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi