Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tänään saanut aikaiseksi?.

Vierailija
31.12.2023 |

Olen käynyt kävelyllä, tiskannut, pessyt pyykkiä, ilmottautunut avoimeen yliopistoon,tehnyt ruokaa ja kohta leivon

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mm. kävelyllä aamulla, hetki sitten siivosin kylpyhuoneen ja kävin suihkussa.

Vierailija
22/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt kaikista letkuista sun muista eroon ja pääsen sairaalasta kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi luettelee?

Tarvitsee kiitosta ja kehuja.

Vierailija
24/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takan olen minäkin lämmittänyt. 2 pesällistä myös. Kaipa tässä voisi alkaa pian jo pukeen ja vähän laittaa itseäkin.  1,5 tunnin päästä pitäisikin sitten jo lähteä ystävien työ uuden vuoden viettoon

Vierailija
25/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin takan ja tein päivittäisen 10 minuutin venyttelyn, tavoitteena pitkittäisspagaatti vuoden 2024 aikana.

Vierailija
26/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi luettelee?

Tarvitsee kiitosta ja kehuja.

Tunnistan saman ja olen sanonut minkä tekemisestä saa kiitosta ja kehuja. Ei tehnyt heti mutta alkoholia nautittuaan....

Silloinkin oli uuden vuoden aatto.

Vierailija
27/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin suihkutilan ja muutenkin siivosin kylppäriä. Se homma on järkevintä suorittaa "au naturel" eli nakuna ja sitten ottaa oma suihku siihen päälle. Vein myös roskapussit, ettei jätteet pilaa juhlafiilistä.

Vielä on edessä helpon uuniruoan laittaminen, josta ei ole paljon vaivaa, koska kaikki tarvitsee vain latoa uunipellille. Ja ruoan jälkeen tiskaus, ettei tarvi juhlaehtoolla tiskejä katsella altaassa.

Minulla on ongelmana se, että keksin usein kaikenlaista tekemistä myös vapaalla kotona ollessa ja monta kertaa tuntuukin siltä, että on kotonakin ollut töissä, kun vähän väliä tekee jotain. Olen vähän pedatti,jos on joku juhlapäivä. Tykkään, että koti on kunnossa silloin.

Vierailija
28/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla, söin, laitoin tiskikoneen päälle ja puhdistin kylppärin lattiakaivon.

Vierailija
29/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhjentänyt tiskikonetta ja kerännyt tyhjiä laseja pitkin taloa, nyt jo kolme tuntia. Imuria yritin päälle mutta halusi tulla uudelleen liitetyksi nettiin, etsin silmälaseja ja löysin puhelimen ja lysähdin sohvalle. 

Vierailija
30/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain noustua ylös sängystä kun vauva päätti, että nyt alkaa leikkiminen. Alla huonosti nukuttu yö. Sain vaihdettua vauvalle vaipan ja päivävaatteet päälle ilman hirveää rimpuilua ja huutoa, mikä on saavutus sinänsä. Tein ruoankin ennen puolta päivää ja syötiin vauvan kanssa. Käytiin vaunulenkillä ja päivän paras suoritus on ollut se kun sain liian lyhyet päikkärit nukkuneen huutokasan takaisin nukkumaan niin loppupäivä menee mukavammin kun ei tarvitse vastaanottaa 11kk vanhan itsevaltiaan väsykiukuttelua.

Vierailija
31/31 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt, tehnyt palapeliä ja nyt palelen peiton alla sohvalla. Rytmihäiriöitä ja flunssa tulossa. Onkohan ensimmäinen korona? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi