Miten näyttää paremmalta kotioloissa?
Eli haluisin näyttää vähemmän rönttöiseltä kotioloissa - käytän yleensä kollareita, väljää villapaitaa tai hupparia ja villasukkia, koska talvella kotona on viileää. Koiran karvoja joka vaatteessa. Tukka yleensä sotkunutturalla tai ponnarilla, naamaa en laita jos ihmisten ilmoille ei ole menoa.
Tavoite ei ole siis näyttää joltain gaalakuningattarelta vaan perus ok näköiseltä ilman liikaa vaivaa kotioloissa. Osaan kyllä muuten laittautua.
(olen 30v ja ei lapsia jos tämä jonkun mielestä vaikuttaa asiaan)
Nyt siis vinkit kehiin etenkin naisilta, jotka ovat ratkaisseet saman ongelman.
Kommentit (106)
Lainaus ketjussa olevasta aiemmasta kommentista:
"Siis mitä? Kuinka vähän ihmisiä oikein tunnet, etkö ole nähnyt ikinä kenelläkään pikkuruisia nappeja isompia korviksia? Kyllä ne korvikset yleensä otetaan pois viimeistään nukkumaan mennessä. Vain harvat korvikset on sellaisia että ne voisi oikeasti pitää jatkuvasti, itsellä tulee pienistä siroista hopeanapeistakin korvat kipeiksi jos pitää useamman yön putkeen."
Mulla on molemmissa korvissa yhteensä 12 korvista. Yöksi en välttämättä ota edes ensimmäisissä rei'issä yleensä olevia renkaita pois. Jos niissä on jotkut muut isommat roikkuvat korvikset niin ne otan yöksi pois.
En lukenut koko ketjua, kerron vaan mikä toimii itsellä.
Kestomeikki: microblading, eyeliner, lip blush (koko huulet)
Silmien alla täyteaine (poistaa kuopat ja sinisyyden... ei toimi jos olet silmäpusseihin taipuvainen)
Botox: otsa, silmäkulmat
Hampaiden kotivaalennus: crest-liuskat
Silmäripsien kestoväri & -taivutus
Näillä keinoilla olen luopunut tavallisesta meikkaamisesta kokonaan!! Säästää hirveästi aikaa. Olen nelikymppinen.
Mulla on tänään päällä pitkähihainen trikoopusero, itse neulomani hame ja paksut mustat sukkahousut. Omasta mielestäni tosi kiva ja sopivan tyylikäs kotiasu.
Mun kotiasu: verkkarit, villasukat, pitkähihainen paita ja jos viileää, pitkä neuletakki.
Pidän hiukset puhtaina, sipaisen ripsiin ripsiväriä ja poskille aurinkopuuteria. Tähän menee alle 5 min. Valmis päivään!
Tai sitten ei,meillä mennään paljain varpain kun on parketin alla lattialämmitys.