Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttää paremmalta kotioloissa?

Vierailija
31.12.2023 |

Eli haluisin näyttää vähemmän rönttöiseltä kotioloissa - käytän yleensä kollareita, väljää villapaitaa tai hupparia ja villasukkia, koska talvella kotona on viileää. Koiran karvoja joka vaatteessa. Tukka yleensä sotkunutturalla tai ponnarilla, naamaa en laita jos ihmisten ilmoille ei ole menoa.

Tavoite ei ole siis näyttää joltain gaalakuningattarelta vaan perus ok näköiseltä ilman liikaa vaivaa kotioloissa. Osaan kyllä muuten laittautua.

(olen 30v ja ei lapsia jos tämä jonkun mielestä vaikuttaa asiaan)

Nyt siis vinkit kehiin etenkin naisilta, jotka ovat ratkaisseet saman ongelman.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän kotona ns. kotimekkoja. Eli nättejä, mutta joustavia. Talvella paksut sukkikset. Tunne on kevyempi kuin collareissa ja myös nätimpi. Hiukset saa olla sotkunutturalla kunhan laitan jotkut kivat kevyet korvikset. 

Minulla in tämä sama kotiasu. Tukka on niin pitkä, että menee pahasti takkuun, ellei ole kiinni jotenkin.

Mies inhoaa paksuja sukkahousuja ja kotimekkoja ja yritti aluksi saada minut käyttämään kotona tiukkoja farkkuja. Ei siitä mitään tullut, joten palasin omaan kotivaatetyyliini. Seksin mies lopetti sitten, mutta mielestäni mukavat päivittäiset vaatteet kotona vuodesta toiseen ovat niin tärkeät, että menevät miehen edelle.

Joku ihmetteli kotikenkiä. Niitä on varmaan vanhoissa omakotitaloissa asuvilla, kun niissä on kylmät lattiat, usein myös likaiset lattiat, kun itse tai kourat kävelee völillä ulkona. Minullakin on mökillä kotike

Tai sitten ei,meillä mennään paljain varpain kun on parketin alla lattialämmitys.

Vierailija
102/106 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ketjussa olevasta aiemmasta kommentista:

"Siis mitä? Kuinka vähän ihmisiä oikein tunnet, etkö ole nähnyt ikinä kenelläkään pikkuruisia nappeja isompia korviksia? Kyllä ne korvikset yleensä otetaan pois viimeistään nukkumaan mennessä. Vain harvat korvikset on sellaisia että ne voisi oikeasti pitää jatkuvasti, itsellä tulee pienistä siroista hopeanapeistakin korvat kipeiksi jos pitää useamman yön putkeen."

Mulla on molemmissa korvissa yhteensä 12 korvista. Yöksi en välttämättä ota edes ensimmäisissä rei'issä yleensä olevia renkaita pois. Jos niissä on jotkut muut isommat roikkuvat korvikset niin ne otan yöksi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paa paperipussi päähäs

Vierailija
104/106 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, kerron vaan mikä toimii itsellä.

Kestomeikki: microblading, eyeliner, lip blush (koko huulet)

Silmien alla täyteaine (poistaa kuopat ja sinisyyden... ei toimi jos olet silmäpusseihin taipuvainen)

Botox: otsa, silmäkulmat

Hampaiden kotivaalennus: crest-liuskat

Silmäripsien kestoväri & -taivutus

Näillä keinoilla olen luopunut tavallisesta meikkaamisesta kokonaan!! Säästää hirveästi aikaa. Olen nelikymppinen.

Vierailija
105/106 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään päällä pitkähihainen trikoopusero, itse neulomani hame ja paksut mustat sukkahousut. Omasta mielestäni tosi kiva ja sopivan tyylikäs kotiasu.

Vierailija
106/106 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotiasu: verkkarit, villasukat, pitkähihainen paita ja jos viileää, pitkä neuletakki.

Pidän hiukset puhtaina, sipaisen ripsiin ripsiväriä ja poskille aurinkopuuteria. Tähän menee alle 5 min. Valmis päivään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme