"uutinen" Sannan joka postauksesta?
Miksi media tekee "uutisen" jokaisesta Sannan Insta postauksesta? Ei voi olla että ne kiinnostavat suurta massaa, no ehkä nuoria naisia mutta ei muita
Kommentit (31)
Sanna on varmaan inhilimillisimpiä politiikkoja, mitä Suomessa on koskaan ollut. Kaikki kunnia hymyilevälle kauniille naiselle. Orpo saa haistaa pitkät veet.
Yleensä ne, joita nämät jutut kiinnostaa, ovat jo nähneet kyseiset postaukset.
Kertoo siitä miten huonoja nämä lehdet ovat itse keksimään hyviä juttuja, siispä päivät selataan näiden turhien julkkisten somejuttuja ja kopioidaan niistä muka uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joka uutisesta joku pakkomielteinen tekee tänne uuden ketjun niiden tuhansien entisten joukkoon.
Ihan vain sanoakseen, ettei Sanna kiinnosta. Voi hyvät hyttyset.
En vaan millään ymmärrä miksi Marinin tekemiset jotain kiinnostaa. No, olenkin jo keski-iässä
Ja avaat täällâ siis keskusteluja, joissa haluat tuoda esiin sen, että Marinin tekemiset eivät kiinnosta sinua?
Kyllä, yritän selvittää miksi Mariini on koko ajan tapetilla
Kysy itseltäsi, miksi sen selvittäminen kiinnostaa sinua.
Koska niitä juttuja luetaan ja ne tuottavat rahaa. Ei toimittajat päätä mitä ihmiset lukevat ja mitä eivät, eikä niitä tarvitse tyrkyttää. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on HUOMIOHRA, ei muuta. Kato mua kato mua kato mua, minä minä minä minä tämä on hänen antinsa. Hänellä ei ole mitään kunnollista sanottavaa, niin kuvaa persettään ja jalkoja instaan.
No selaa sä vaikka niitä Purran vihersmuuttikuvia. Ei sua kukaan pakota Marinin persettä ja jalkoja vahtaamaan.
Ei siitä tartteis enää kirjoitella. Mutta tosi helposti tulee luettua, jos näkee otsikon.
Olet ymmärtänyt väärin. Nämä lehtijutut eivät ole Sannan faneja varten, koska nämä varmasti jo seuraavat häntä somessa. Meitä jotka suhtaudumme häneen neutraalisti ei voisi vähempää kiinnostaa hänen yksityiselämänsä jos se ei liity politiikkaan jollain tavalla. Homman nimi on se että keltainen lehdistö elää klikkauksilla, ja se Sanna vihaajien raivoklikkausten ja jutun jakamisen määrä on ihan järisyttävä. Katsokaa nyt, siellä se lomailee, ettäs kehtaa pitää rannalla bikinejä, ketähän se deittailee nyt. Grr! Nyt suututtaa niin että teen tästä keskustelun AV:lle niin päästään haukkunaan yhdessä. Te ylläpidätte tätä Sanna pakkomiellettä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin. Nämä lehtijutut eivät ole Sannan faneja varten, koska nämä varmasti jo seuraavat häntä somessa. Meitä jotka suhtaudumme häneen neutraalisti ei voisi vähempää kiinnostaa hänen yksityiselämänsä jos se ei liity politiikkaan jollain tavalla. Homman nimi on se että keltainen lehdistö elää klikkauksilla, ja se Sanna vihaajien raivoklikkausten ja jutun jakamisen määrä on ihan järisyttävä. Katsokaa nyt, siellä se lomailee, ettäs kehtaa pitää rannalla bikinejä, ketähän se deittailee nyt. Grr! Nyt suututtaa niin että teen tästä keskustelun AV:lle niin päästään haukkunaan yhdessä. Te ylläpidätte tätä Sanna pakkomiellettä.
Juuri näin, mikään noista lehtijutuista ei esillä olisi jollei tuo vihasakki niitä ylläpitäisi ja itseään raivoon kiihdyttäisi
Jos luulee että koko media tekee ns. tikusta asiaa kun on kyse Sannasta, myöntää vain itse lukevansa uutisensa roskalehdistä (IL, IS, Seiska). Milloin olette nähneet Ylen kutsuneen jonkun somekuva-ammattilaisen antamaan syväanalyysiä Marinin rantakuvasta? Niinpä. Lakatkaa klikkaamasta ja vaihtakaa uutiskanavaa niin helpottaa. Pakkomielteisimpiä ovat ne joita lukee Marinin vihaajat.
Helppoa tehdä nopeasti uutisia ja kyllä ne katsoo että kuinka paljon tulee kilkkauksia. Jos Sanna-uutinen kerää kilkkauksia (niin kuin varmasti kerää), niin kyllä ne niitä käyttää silloin.