Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan poikaystävän ensivuonna

Vierailija
30.12.2023 |

Olen 40 vuotias nainen, normaalipainoinen töissä käyvä ihminen. Kotona on kissoja, koiria ja pari käärmettä. Lapsia ei ole enkä halua. Miehellä voi olla lapsi/ lapsia, mutta mitään pikkulapsi arkea en ala elämään. Mieluiten lapseton.

Miehen pitää olla keskustelutaitoinen. Olen introvertti, et mies saisi olla extrovertimpi kuin minä. Olen kotihiiri. Hyvä huumorintaju. Työssäkäyvä. Duunarimieskin kelpaa. Kiltti mies, joka tykkää seksistä. Ei lihava eikä laiha. Mutta jos pakko valita niin mielummin hieman ylipainoinen kuin laiheliini. 

Mistä näitä miehiä löytää? Tindereitä ja muita mulla ei ole enkä halua. En käy baareissa. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen pitää olla keskustelutaitoinen."

Tässä on suomalaisten naisten yksi lukuisista ongelmista; ei kelpuuteta miestä, kun miehen palkka ei ole tarpeeksi iso naiselle.

Vierailija
2/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias nainen, normaalipainoinen töissä käyvä ihminen.

Okei.

Kotona on kissoja, koiria ja pari käärmettä.

Eli käytännössä kaikki aika menee näiden parissa. Ja miehen pitäisi tietysti palvoa eläimiä myös.

Lapsia ei ole enkä halua. Miehellä voi olla lapsi/ lapsia, mutta mitään pikkulapsi arkea en ala elämään. Mieluiten lapseton.

Okei.

Miehen pitää olla keskustelutaitoinen. Olen introvertti, et mies saisi olla extrovertimpi kuin minä.

Onpa yllätys, että miehen pitäisi olla nokkelampi ja sosiaalisesti taitavampi kuin itse olet.

Olen kotihiiri.

Ei taida olla tuon eläintarhan kanssa paljon vaihtoehtoja?

Hyvä huumorintaju.

Onko itselläsi? Vai onko tämäkin se klassikko että miehen pitäisi viihdyttää naista? Sinä naurat kun mies naurattaa?

Työssäkäyvä. Duunarimieskin kelpaa.

Duunarimieskin. Eli mieluiten pitäisi olla hyväpalkkainen asiantuntija.

Kiltti mies, joka tykkää seksistä. Ei lihava eikä laiha. Mutta jos pakko valita niin mielummin hieman ylipainoinen kuin laiheliini. 

Eli roteva pitää olla. Ja oletan ettei lyhyt mies käy myöskään? Kuinka yllättävää.

Mistä näitä miehiä löytää? Tindereitä ja muita mulla ei ole enkä halua. En käy baareissa. 

Aloita kertomalla mitä sinulla on tarjottavana. 90% naisista hakee tuollaista miestä. Miksi sinä olisit se jonka ei tarvitse tyytyä laihaan, lyhyeen, introverttiin, työttömään, yhtä tylsään kuin itsekin olet, mieheen joka on jumissa lasten kanssa kuten sinä olet eläinten kanssa, jne.

Vierailija
4/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin suomea muka noin laadukas nainen löytyy? Tuossa on ihan liian paljon, epäuskottavan paljon laadukkaan naisen ominaisuuksia, joten tröllölöö täytyy olla.

>normaalipainoinen

>töissä käyvä

>Lapsia ei ole enkä halua

>Mieluiten lapseton mies

>Duunarimieskin kelpaa

>tykkää seksistä

>kotihiiri

Ei mene oikein läpi, koska tuossahan on miehen näkökulmasta 5/5 värisuora, eli täyttä utopiaa tosielämässä.

Vierailija
5/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä näköinen sä olet? Jos olet alhaisen tason nainen niin sitten sun pitää tyytyä omaan tasoosi.

Jätit siis tärkeimmän kertomatta eli sen minkä näköinen olet. 

Vierailija
6/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset tissit?

Vierailija
7/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kärmes on no-no 🐍

Vierailija
8/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti mies 48 v 90 kg ja tykkään kissoista ja kalastuksesta ja olen vapaa. Tykkää olla kotona , en ole käynyt baareissa 18 vuoteen ja on harrastuksia ja on töitäkin välillä ollut ja tulen omillaan toimeen. Olen tinderis mutta kun ei naisille kelpaa.

Vierailija
9/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa normaalipainoinen? Hoikka vai ihan ylipainon rajoilla? Jos olet hoikka niin löytyykö peffasta ja reisistä muotoja, vai onko kroppa klassinen tasaisen tukeva muumimamma? Sinulle ei käy normaalipainoinen ja liian hoikka, joten vastaavasti sinulta odotetaan hoikkaa ja naisellista.

Oletko itse hauska ja oivaltava? Jos mies on enemmän ekstrovertti kuin sinä, miten luonnistuu sosiaaliset tilanteet?

Pääsetkö ylipäätään lähtemään minnekään koskaan? Jos et, miksei introvertti mies käy?

Oletko seksissä aloitteellinen ja osaatko tehdä temppuja miehelle? Vai makaatko paikallasi odottaen että mies hoitaa kaiken, koska sinulla on se pimppi mummosloggien alla?

Oletko itse kiltti ja empaattinen? Tekstisi vaikuttaa samanaikaisesti tylyltä ja puisevalta.

DuunarimiesKIN käy. Se, ettet hallitse yhdyssanoja, viittaa vahvasti siihen ettet ole akateemikko itsekään.

Vierailija
10/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kärmes on no-no 🐍

No step on snek!

Vierailija
11/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käärmeitä niin ei tule mitään ei kukaan halua sinua. Normi mies haluaa normi naisen eikä mitään käärmeitä hoitavaa naista

Vierailija
12/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät koskaan opi, mutta kerrataan taas.

Kun rajaat miehistä heikoimmat pois useilla kriteereillä, jäljelle ei jää 80-90% vaan 5-10%.

Useimmilla miehillä on joku heikkous, kuten

- ylipainoinen mutta ei nallekarhumaisella tavalla

- laiha tai hintelä

- ruma naama

- korkea ääni

- lyhyt

- ei kokopäivätyössä tai yrittäjänä

- introvertti

- ujo tai epävarma

- kömpelö keskustelija

- epämiehekäs

- huumorintajuton

- matala libido tai seksiaddikti

Jne.

Se tasaisen vahva mies ilman heikkouksia on kärkikastia. Ei mitään perustasoa jolta lähdetään vaatimaan erikoisominaisuuksia.

Vierailija
13/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies haluaa eläintarhanhoitajaksi ilman palkkaa....

Vierailija
14/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa "tytöllä" olla kullin kiilto silmissä

Vierailija
15/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ainakaan täältä löydy, ellei sitten joku ole niin hölmö, että luovuttaa täällä tietonsa sinulle. Joten turha niitä puolia on meille luetella, millaisen miehen haluaisit.

Kyllä se onni tulee eläen, eikä etsien, sanoo vanha sanontakin. Miehiin törmää niissä oman elämän kuvioissa.

Jos haluaa Tinderistä jonkun hepun, niin saa varautua siihen, että siellä se sitten roikkuu taas uutta etsimässä, jos suhteesi häneen alkaa väljähtyä. Kannattaa siis miettiä asioita vähän alkua pitemmälle, ainakin jos haluaa vakavan ja pitkän suhteen. Jos mies on tottunut roikkumaan jossain paikassa, riski siihen, että hän roikkuu siellä jossain vaiheessa myöhemminkin, on tosi suuri. Jos on roikkunut baareissa, varmasti roikkuu niissä myöhemminkin. Ole siis silmät auki sellaisissa paikoissa ja sellaisten miesten suhteen, jotka tupsahtavat eteesi paikoissa, joissa on sinustakin ihan ok roikkua. Myös sen jälkeen, kun seurustelette.

Moni nainen valittaa esim. miesten juoppoilloista, mutta käy sitten kumminkin nimenomaan baareista niitä miehiä metsästämässä. Siis aivan järjetöntä touhua!

Itse en tykkää koirista niin paljon, että sellaista koskaan haluaisin kotiini, esim. kumppanin kautta. Olisi se nyt tosi noloa lähteä sitten lenkkeilemään koirapoluille ja koirapuistoihin tai koiranäyttelyitä kiertämään miehen löytämisen  toivossa. 

Vierailija
16/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kuvauksella saat kyllä seksisuhteen. Miehet eivät ylipäätään ole tarkkoja siitä ketä panevat (olen itse mies), ja seksimyönteisenä kotihiirenä olet juuri hyvä vakipanoksi.

Mitä tulee parisuhteeseen, niin pitäisi käydä ilmi mitä kiinnostavaa sinussa on. "Olen normaalipainoinen ja työssäkäyvä, tässä vaatimuslistani miehen koosta/ulkonäöstä/ammatista/muista spekseistä" ei ole tapa jolla miehen löydät.

Vierailija
17/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmylit on turn off! 2xkäärmyli double turn off!

Vierailija
18/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti kotihiiri jolla on talo täynnä elukoita, joka ei käy ulkona, tai edes yritä neittideittailua saadakseen suhteen? Ymmärrät kai, hyvä ystävä, että tuolla kuvauksella suurin osa meistä miehistä juoksee kauas. 

Vierailija
19/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa eläintarhanhoitajaksi ilman palkkaa....

Sub5-tason miehille kyllä tuokin kelpaa...

Vierailija
20/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tatskaa ap:lla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä