Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan poikaystävän ensivuonna

Vierailija
30.12.2023 |

Olen 40 vuotias nainen, normaalipainoinen töissä käyvä ihminen. Kotona on kissoja, koiria ja pari käärmettä. Lapsia ei ole enkä halua. Miehellä voi olla lapsi/ lapsia, mutta mitään pikkulapsi arkea en ala elämään. Mieluiten lapseton.

Miehen pitää olla keskustelutaitoinen. Olen introvertti, et mies saisi olla extrovertimpi kuin minä. Olen kotihiiri. Hyvä huumorintaju. Työssäkäyvä. Duunarimieskin kelpaa. Kiltti mies, joka tykkää seksistä. Ei lihava eikä laiha. Mutta jos pakko valita niin mielummin hieman ylipainoinen kuin laiheliini. 

Mistä näitä miehiä löytää? Tindereitä ja muita mulla ei ole enkä halua. En käy baareissa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin.

Markus 34 v.

Vierailija
22/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti kotihiiri jolla on talo täynnä elukoita, joka ei käy ulkona, tai edes yritä neittideittailua saadakseen suhteen? Ymmärrät kai, hyvä ystävä, että tuolla kuvauksella suurin osa meistä miehistä juoksee kauas. 

Ap:n kertoma, käärmettä lukuunottamatta, on aika suomalaista ja hyvin niitä parisuhteita on tähänkin asti muodostunut tässä maassa tuon tyyppisillä ihmisillä. Suurin osa suomalaisista on samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on nykyajan keksintö, sille väestönosalle suunnattu, joka haluaa tirkistellä muista ihmisistä asioita ja harkita vaihtoehtoja omassa rauhassaan.

Suomi on yli sata vuotta ollut pystyssä ja jo ennen sitä on täällä asuttu ja lisäännytty. Se kertoo selvää kieltä siitä, tarvitaanko jotain Tindereitä. Ei tarvita. Ne on nykyiselle älypuhelinsukupolvelle räätälöityjä lisähuveja. Suurin osa löytää kumppaninsa edelleenkin ihan perinteisesti.

Vierailija
24/25 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaustekstistä tulee mieleen nainen jolla on koira hakusessa.

"Pitää olla kookas, kilttiluonteinen ja hyvärotuinen".

Vierailija
25/25 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaustekstistä tulee mieleen nainen jolla on koira hakusessa.

"Pitää olla kookas, kilttiluonteinen ja hyvärotuinen".

Tämähän olisi hyvä teksti johonkin deitti sovellukseen. Ei tällaisia miehiä kyllä löydy mistään. Miehet on niin outoja nykyään. 

annuliina (@annuliinas) | TikTok annuliina - hänen sivuiltaan kannattaa katsoa tuo datingwrapped video. Ihan googlettamalla löytyy. Jotenkin nykyaikaa hyvin kuvaava video.