Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kutsua kolmen hengen "parisuhdetta"

Vierailija
30.12.2023 |

Tyttäreni, 24 v., ilmoitti minulle jouluna, että hänen ja kihlattunsa parisuhteeseen on muutama kuukausi sitten liittynyt kolmas osapuoli, tyttöni ikäinen mies. 

Tyttäreni ja hänen sulhasensa ovat olleet yhdessä jo 4 vuotta, ja nyt siis ovat ottaneet mukaan liittoonsa tämän kolmannen kaverin.

Asia sinänsä on minulle kai ihan ok, mutta kuinka tuollaista kolmen hengen kimppaa oikein pitäisi kutsua, kun ei kai se mikään "parisuhde" enää ole? 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-seksuaalit miehet ovat yleensä enemmän miehiin päin kallellaan, joten ap:n tytär taitaa olla se, jolla on lakanoissa vähiten vipinää. Mutta kiva, jos polysuhde toimii ja tuntuu omalta.

Kahden homon suhde, jossa ap:n simppeli tytär toimii ilmaisena siivoojana ja kokkina.

Voi tyttö raukkaa. Toivottavasti tulee pian järkiinsä. Kaksi naista ja yksi mies toimisi kyllä hyvin. 

Harvemmin olen kuullut minkään enää toimivan erityisen hyvin kun parisuhteeseen on ilmaantunut miehen kakkosnainen kolmanneksi pyöräksi.

Sillä ei varsinaisesti ole väliä onko se kakkosnainen ollut ja pysynyt salaisuutena vai onko se tuotu julki tälle ykkösnaiselle.

Mut joo, eikö telkkarista tule se joku sisarvaimo-sarjakin eli kai se sitten joillekin on ok.

Vierailija
62/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin lopun aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä vois olla hyvä. 

Vierailija
64/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmenikö oliko tämä kolmas tyttäresi toinen poikaystävä vai tyttäresi kihlatun poikaystävä? 

Vierailija
65/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmenikö oliko tämä kolmas tyttäresi toinen poikaystävä vai tyttäresi kihlatun poikaystävä? 

No on ilmennyt jo selkeästi, että on tyttären kihlatun poikaystävä.

Mä en kyllä jaksa uskoa tähän tarinaan yhtään, mutta onhan tää viihdyttävää. Provon usein tunnistaa siitä, että ap lisäilee keskustelussa vettä myllyyn vähän liiankin aktiivisesti.

Vierailija
66/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi tapauksessa on mahollista, että liitossa on tyttäresi kanssa kaksi muuta naista, kaksi miestä tai yksi nsinen ja yksi mies. Voi tietysti laajentaa vaikka neljän hengen liitoksi. Tällöin naisten ja mesten määrällä on enemmän valinnanvaraa. Itse miehenä suosin ffm tai fffm kokoonpanoa.

Vierailija
67/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi tapauksessa on mahollista, että liitossa on tyttäresi kanssa kaksi muuta naista, kaksi miestä tai yksi nsinen ja yksi mies. Voi tietysti laajentaa vaikka neljän hengen liitoksi. Tällöin naisten ja mesten määrällä on enemmän valinnanvaraa. Itse miehenä suosin ffm tai fffm kokoonpanoa.

Kun käyttää maksullista palvelua, nainen, joka on pslveluntarjoaja voi hankkia mukaan myös ammattisiskonsa. Kummallekin on tietysti maksettava.

Vierailija
68/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmio kalliosta

Itseasiassa olet aivan oikeassa: tyttöni ja hänen miehensä asuvat Helsingin Kalliossa. Onko sillä mitään merkitystä?

Ap

Ympäristömyrkyt vaikuttaa aivoihin.

Vierailija
69/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vävy on kaappihomppeli ja sun tytöstä tulee kulissivaimo. 

Vierailija
70/70 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, yäk! Olisin hiljaa vaan asiasta ap, ja häpeäisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä