Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kutsua kolmen hengen "parisuhdetta"

Vierailija
30.12.2023 |

Tyttäreni, 24 v., ilmoitti minulle jouluna, että hänen ja kihlattunsa parisuhteeseen on muutama kuukausi sitten liittynyt kolmas osapuoli, tyttöni ikäinen mies. 

Tyttäreni ja hänen sulhasensa ovat olleet yhdessä jo 4 vuotta, ja nyt siis ovat ottaneet mukaan liittoonsa tämän kolmannen kaverin.

Asia sinänsä on minulle kai ihan ok, mutta kuinka tuollaista kolmen hengen kimppaa oikein pitäisi kutsua, kun ei kai se mikään "parisuhde" enää ole? 

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tyttösi mies saa luvallisesti ja avoimesti pettää tyttöäsi homokumppanin kanssa ja se on sulle ja tytölle ok? Olisko kannattanut opettaa itsetuntoa tyttärelle?

Ei kai tässä mistään pettämisestä ole kyse, kun kaikki tapahtuu avoimesti, rehellisesti ja yhteisestä sopimuksesta?

Tyttäreni tuntui olevan kovin innoissaan ja iloinen tästä uudesta kaverista, joten totta kai minä olen myös iloinen hänen puolestaan. 

Ap

Miksi tyttö on iloinen tästä jos kerran tämä uusi mies on pääasiassa miehen uusi kumppani eikä tyttösi? Ei ihan oo loogista, ei kukaan itseään arvostavat nainen tuollaista hyväksyisi.

Vierailija
42/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi on polyamorinen. Hienoa, että saa ku--a kahdelta mieheltä.

Enpä tiedä tuosta, kun sain tyttöni puheista sen käsityksen, että tämä uusi kaveri olisi ensisijaisesti tyttäreni miehen kumppani, ja vasta toissijaisesti tyttöni. En kyllä tiedä, mitä se käytännössä tarkoittaa!

Ap

No kuulepas,  sehän tarkoittaa sitä,  että sillä välin kun pojat homostelevat keskenään,  on tyttärelläsi aikaa siivota kotia, pestä poikien pyykit ja silittää paidat ja laittaa ruoka valmiiksi, sillä homostellessa nälkä kasvaa. 

Voit onnitella tyttäresi sulhasta, hyvin on korttinsa pelannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perversio voisi olla paras nimitys. Nykyajan woke-hengessä kaikki on ok, mutta loppujen lopuksi ei olekaan. Itsemurhat ja muu häiriökäyttäytyminen saavat alkunsa kaiken hyväksymisestä ja sen promotoimisesta. Sinun tulisi katkaista välisi tyttären kanssa ja sanoa hänelle ettei tarvitse ottaa yhteyttä ennenkuin palaa järkiinsä. 

Minulla on hyvin läheinen suhde tyttäreni kanssa, ja puhumme avoimesti kaikesta. Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Mikään ei saa minua katkaisemaan välejäni häneen, kiitos vain neuvostasi!

Ap

Vierailija
44/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tyttösi mies saa luvallisesti ja avoimesti pettää tyttöäsi homokumppanin kanssa ja se on sulle ja tytölle ok? Olisko kannattanut opettaa itsetuntoa tyttärelle?

Ei kai tässä mistään pettämisestä ole kyse, kun kaikki tapahtuu avoimesti, rehellisesti ja yhteisestä sopimuksesta?

Tyttäreni tuntui olevan kovin innoissaan ja iloinen tästä uudesta kaverista, joten totta kai minä olen myös iloinen hänen puolestaan. 

Ap

Sehän tässä tuntuukin oudolta että ihan rehellisesti ja avoimesti saa mies panna toista, tyttösi ei laita vastaan ja vaadi uskollisuutta kuten naiset (ja miehetkin) yleensä. Ja äitikään ei opeta lastaan pitämään puoltaan.

Vierailija
45/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perversio voisi olla paras nimitys. Nykyajan woke-hengessä kaikki on ok, mutta loppujen lopuksi ei olekaan. Itsemurhat ja muu häiriökäyttäytyminen saavat alkunsa kaiken hyväksymisestä ja sen promotoimisesta. Sinun tulisi katkaista välisi tyttären kanssa ja sanoa hänelle ettei tarvitse ottaa yhteyttä ennenkuin palaa järkiinsä. 

Minulla on hyvin läheinen suhde tyttäreni kanssa, ja puhumme avoimesti kaikesta. Hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Mikään ei saa minua katkaisemaan välejäni häneen, kiitos vain neuvostasi!

Ap

No mutta tokihan voit hypätä sitten itsekin remmiin mukaan. Silloin pystyt säilyttämään lämpimät välit niin Tyttäreesi, sulhaseen sekä luomaan lämpöisen suhteen myös tähän uuteen homomieheen. Tyttäresi on varmasti sinusta ylpeä, kun elätte niin tässä nykyajan hengessä. 

Vierailija
46/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudeksi tuota kutsuisin..

Vierailija
47/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kutsua kolmatta osapuolta vävyn homokumppaniksi. Mistään kolmen ihmisen "parisuhteesta" Ei ole kysymys, sillä kerroit että uusi mies on pääasiassa miestä varten eikä tytärtäsi.

Tyttö ei riitä miehelleen vaan tämä haluaa myös miestä. Tyttäresi näköjään ei vaadi että hänen on yksin riitettävä miehelle, taitaa pitää itseään niin huonona että kelpuuttaa tällaisen järjestelyn että edes jotenkin saa miehen. Onnea äidille.

Vierailija
48/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mutta tokihan voit hypätä sitten itsekin remmiin mukaan. Silloin pystyt säilyttämään lämpimät välit niin Tyttäreesi, sulhaseen sekä luomaan lämpöisen suhteen myös tähän uuteen homomieheen. Tyttäresi on varmasti sinusta ylpeä, kun elätte niin tässä ny

Loistava ehdotus!

Taidankin ehdottaa tätä heti huomenna tyttärelleni ja sulhaselle,  kun ovat tulossa käymään. 

Vähän kyllä alkoi nyt jännittää,  mitä he tästä tuumivat!

Ap

Vierailija
49/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-seksuaalit miehet ovat yleensä enemmän miehiin päin kallellaan, joten ap:n tytär taitaa olla se, jolla on lakanoissa vähiten vipinää. Mutta kiva, jos polysuhde toimii ja tuntuu omalta.

Kahden homon suhde, jossa ap:n simppeli tytär toimii ilmaisena siivoojana ja kokkina.

Voi tyttö raukkaa. Toivottavasti tulee pian järkiinsä. Kaksi naista ja yksi mies toimisi kyllä hyvin. 

Vierailija
50/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitten joukko.

Vierailija
51/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kutsua kolmatta osapuolta vävyn homokumppaniksi. Mistään kolmen ihmisen "parisuhteesta" Ei ole kysymys, sillä kerroit että uusi mies on pääasiassa miestä varten eikä tytärtäsi.

Tyttö ei riitä miehelleen vaan tämä haluaa myös miestä. Tyttäresi näköjään ei vaadi että hänen on yksin riitettävä miehelle, taitaa pitää itseään niin huonona että kelpuuttaa tällaisen järjestelyn että edes jotenkin saa miehen. Onnea äidille.

Yksi nainen ei ole koskaan riittävä miehelle mutta tuo on ihan eri asia jos mies on homo 

Vierailija
52/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä ainakaan ala tuomitsemaan. Lapset rakentavat elämänsä mieleisekseen. Joskus se voi tuntua rankalta, mutta jos haluaa välit säilyttää, niin on paras olla arvostelematta liikaa.

Vierailija
53/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä tuosta, kun sain tyttöni puheista sen käsityksen, että tämä uusi kaveri olisi ensisijaisesti tyttäreni miehen kumppani, ja vasta toissijaisesti tyttöni. En kyllä tiedä, mitä se käytännössä tarkoittaa!

Ap

Otan osaa. Ensi jouluna sitten katat yhden lautasen lisää joulupöytään.

Vierailija
54/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on tässä edelleen parisuhde. Ja miehellä niitä on kaksi. 

Nainen ei taatusti ole millään tavalla osallisena homomiehen romanttisissa suhteissa, joten mistään kaikkien yhteisestä suhteesta ei ole kyse.

Vierailija
55/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisuhde

Vierailija
56/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat tehtailla näitä provojasi, ja sitten päiväkaudet vastailla niihin. Tyylisi on tunnistettava. 

Tyttäresi on jakorasia, varmaan äitiinsä tullut.

Vierailija
57/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on triplus.

Vierailija
58/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa nykyään.

Vierailija
59/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tyttö on hetero, mies on bi ja kaveri homo.

Tytär on varalla jos toisen prse on kipeä. 

Vierailija
60/70 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paha sanoa kumminpäin syy-seuraussuhde näissä menee mutta se ei ole ihmekään, että nuoret voi pahoin ja on aivan kuutamolla siitä mitä itse haluaa ja mikä on ok.

Meinaan vaan, että harvempi nainen kai olisi ihan sinut sen kanssa että omalle miehelle ilmaantuisi siihen yhteiseen sänkyyn toinenkin kumppani joka ensisijaisesti olisi miehen pano ja nainen sitä sitten vain lähinnä sietäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme