Pojallamme neitimäiset harrastukset (paritanssi ja pienon soitto)
Vaimo ei näe tässä mitään ongelmaa. Pienoa soittaa, koska äitinsä ystävä on pienon opettaja ja sai tunteja ilmaiseksi, jäi siihen sitten koukkuun. Tanssin aloitti kun ystäväperheessä molemmat lapset (2 tyttöä) harrastaa sitä ja kuulemma pojista on aina pulaa, niin vaimo tietysti innoissaan ilmoitti pojan tunneille.
Olen itse koittanut ehdottaa että kokeilisi esim. jalkapalloa tai salibändyä, mutta ei ole oikein innostunut. Ikää pojalla on 9 vuotta. Pelkään että hänestä kasvaa täysi nössö, jos en saa häntä innostumaan jostain poikien joukkuelajista. Pelasin itse nuoruudessa futista, lätkää ja korista ja tiedän miten tärkeää se on nuorelle miehelle oppia toimimaan osana joukkuetta ja sitä kautta saada itsevarmuutta. Onko neuvoja?
T. Isi34
Kommentit (70)
Noista harrastuksista tulisi kunnon naisten mies, mutta luulen vahvasti tämän olevan trollin mielikuvitusta.
Viisas kaveri. Naisvaltaisia aloja, joten on pilluja tarjolla.
Tuskin dartsia harrastamalla pillua saa...
t. mies
Väittäisin naisena, että pianisti enemmän naisten mieleen. Eikös se jääkiekko ole aika homostelulaji? Miehet vertailevat suihkussa mailojensa pituutta. Kas kun et painia ehdottanut!
Voi kuule, itket, kun hän 15v harjoittelun jälkeen loihtii chopinin hienoimmat sävelhelmet flyygelistään ja saa suuret aplodit. Pianon runoilija heläyttää naisten sielut värisemään. Tunteiden tulkki. Siinä jää lätkäköriläät tekohampaineen kauas taakse.
Anna pojan soittaa. Tiedän yhden tapauksen jossa isä käski pojan armeijaan vastaavassa tilanteessa. Poika herkkänä sekos ja loppu oli köyden päässä. Aikaa siitä on, mut muistan edelleen.
Minun poika harrastaa pianon soittoa, on lisäksi hyvä matematiikassa. Ei se ole vain tyttöjen harrastus. Harrastaahan tytötkin jalkapalloa. Tosin olen huomannut kuinka jalkapalloa pelaavat ovat kuin laumaeläimiä, yhdessä huudetaan ja ollaan välinpitämättömiä muita kohtaan. Sitten kun ollaan yksin niin ei tiedetä miten päin pitäisi olla.
Tanssi on superihana harrastus. Aikuisillekin. Kokeile itsekin! Alkeiskursseille rohkeasti.
Anna pojan harrastaa mikä hänelle on mieleen nyt. Tärkeintä on että hän on kiinostunut ja tanssi on hyvä liikuntalaji. Pianonsoiton oppiminen on mahtavaa. Molemmista harrastuksista on pojalle iloa koko elämäksi. Et voi vaikuttaa siihen milainen hän on, anna hänen valita mikä häntä miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Se on PIANO a-kirjain keskellä!
Ap on luultavasti saanut nuorena liikaa tällejä kaukalossa, joten lienee kohtuutonta vaatia häneltä oikeinkirjoituksen osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä provot enää naurata, inflaatio on iskenyt. Joskus 2005 oli vielä ihan hauskaa.
toista se on kun haukutaan miehiä kunnolla vaikka vanukkaiden syönnistä.
Pelkäät että hänestä kasvaa täysi nössö. Joku voisi sanoa, että isä on täysi nössö, kun ei ole kehdannut sanoa ei vaimolleen, joka tuskin pakotti sinua hyväksymään pojan harrastukset. Tirsk.
Jääkiekko, jalkapallo, paini on paskan ja hien hajuista äklöä hommaa.
Poika tajuaa kohta että vientiä on tyttöjen kanssa erilailla kun hikisillä lätkän ja pallon perässä juoksijoilla. Tansseissa aikuisina nuo olevinaan äijät kyräilee naisia ryhmässä ja kyselee toisiltaan mitäs luulet lähtiskö toi tanssiin?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti aikuisena pojallasi tulee olemaan vientiä naisten keskuudessa. Eikös se ole vaan hyvä juttu, että poika harrastaa jotakin ja pitää siitä? Miksi tämä on joku ongelma? Ja nuo ei todellakaan ole mitään "neitimäisiä" harrastuksia.
Ei mitään haittaa, jos on onnellinen, sitäpaitsi "hyvin vievät" tanssittajat ovat oikein haluttuja tansseissa. Vaikka vanhanaikainen provohan tämäkin on.
Pianon soitto on hieno, herkkä ja luova harrastus. Etenkin miespuolisille tekee hyvää olla kosketuksissa muuhunkin puoleen itsessään kuin munaansa. Jos tuntuu, että on miehisyydestä puutetta, niin en ainakaan jalkapalloa suosittelisi toiseksi harrasteeksi.
T: voimanostaja pianisti.
älkää aliarvioiko poikaa ; missä muussa lajjissa pääset tytön syliin :)...ja piano...ketkä on säveltäny suurimmat sävelet ja pianolle??
Muusikot ja älyköt saa naisia. Hikiset painijat ei.t. nainen
Tulee poika menestymään naisten silmissä erinomaisen tanssitaitonsa ansiosta. Hienoa, että hän harrastaa tanssia.
Maailmassa on mahtavia, miehekkäitä piAnonsoittajamiehiä joten onnea ja menestystä piAnonsoittajalle.
Ei tällä aapeellä ole mitään poikaa ja jos onkin on hätyyttänyt äitinsä jo viemään pojan edemmäksi ja nyt on mammoille katkera ja purkaa sitä näihin naisvihamielisiin provoihinsa. Itse asiassa ne jalkapalloilijat ja jääkiekkomiehet ovat hyvin vetäviä, mutta ei se hyvä tanssitaitokaan ole pahitteeksi ei lainkaan ja, jos osaa vielä soittaakin.
Hyvät harrastukset ja lisäksi äärettömän pönttö isä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan poika tuollaista vapaaehtoisesti harrasta, ellei ole täys h1n77i. Pahoitteluni.
Isi44
Harrastin nuorempana balettia ja klassista musiikkia ja urheilu ei kiinnostanut. Tytöille kelpasi kyllä - olin hyvässä kunnossa, vahva ja notkea.
Totta kyllä koko ikäni olen ollut uskona kaikista jääkiekko ym keskusteluista. Väitetään että miehellä tulisi olla perustiedot urheilusta, autoista ja naisista. Urheiluosuus piti sitten feikata. Toisaalta pärjäsin itse urheilussa. Ja naisista on kyllä ollut perustiedot aika varhain.
Parasta kyllä valita harrastukset sen mukaan mistä itse on kiinnostunut ja työt myös. Niin menestyy.
Sitäpaitsi vain kateellinen isä kieltäisi pohjaltaan paritanssin. Tanssitaitoiset miehet revitään käsistä.
Äskeinen