Ehdottakaa Netflixistä sarja joka on : nokkela, rikoksiin perustuva, hauska ja älykäs
Haluaisin katsoa hyvää sarjaa. Itse pidin esimerkiksi paljon Lupinista. Jokin sen kaltainen maistuisi nyt.
Ehdottakaa jotain omia suosikkejanne. :)
Kommentit (77)
Enola Holmes -elokuvat voisivat hyvin upota ap:lle. Niissä on hauskuutta ja nokkeluutta ja rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Fargo. Uusinta kautta siellä ei ole, mutta vanhemmat löytyy.
Uudet jaksot näkyvät tiistaisin FX-kanavalla ja HULUssa. Hyvä sarja. True Detectiven uusi setti alkaa 14.1.2024.
"Hei tantta siellä pöytäkoneella! HANKI ELÄMÄ."
🤣 Ja ton kirjoitti henkilö joka vierailee vauva palstalla
Ehdotukset kuulostaa siltä että Juhlapöydän konvehdit on myös mielestänne parasta suklaata😆🤣
"Ted Lasso on todella paska. Jo ihan alusta asti näkee että ketään ei vain loukata ja kaikki ok niiin woke kuin mahdollista. "
Rotten tomaitoyes:
95% piti siitä.
Olen katsonut Netflixistä useita Harlan Cobenin kirjoista tehtyihin sarjoihin ja niissä kaikissa on ollut hyvä juoni. Näyttää löytyvän kahdeksan sarjaa, en ole itsekään kaikkia katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotukset kuulostaa siltä että Juhlapöydän konvehdit on myös mielestänne parasta suklaata😆🤣
Juhlapöydän konvehdit ovat juuri sitä mammojen herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Enola Holmes -elokuvat voisivat hyvin upota ap:lle. Niissä on hauskuutta ja nokkeluutta ja rikoksia.
Katsoin trailerin. Vaikuttaa hauskalta ja ihan nokkelalta, mysteereistä pidän myös. Voisi katsoa tämän illan.
Kiitos suosituksista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, toiset vierailee ja toiset päivystää - pöytäkoneella.
Onko kukaan katsellut Frontieria? Onko katsomisen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
"Ted Lasso on todella paska. Jo ihan alusta asti näkee että ketään ei vain loukata ja kaikki ok niiin woke kuin mahdollista. "
Rotten tomaitoyes:
95% piti siitä.
Myös coca-colasta pidetään todella paljon. Sampanjasta pitää huomattavasti harvemmat.
Vierailija kirjoitti:
Televisiosarjojen "juhlapöydän konvehdit" tarkoittaa niitä sarjoja, jotka ovat todella suosittuja ja erityisiä, aivan kuin ne olisivat parhaita karkkeja juhlapöydässä. Ne ovat sarjoja, jotka melkein kaikki tuntevat ja joista monet ihmiset tykkäävät paljon. Ne ovat kuin ne karkit, jotka kaikki haluavat napata ensimmäisenä. Esimerkkejä tällaisista sarjoista ovat "Game of Thrones", joka on kuin jännittävä seikkailutarina, "Friends", joka on kuin hauska tarina kuudesta ystävästä, ja "Stranger Things", joka on kuin jännittävä satu mystisestä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottakaa mulle jotain hyvän mielen sarjaa. Ei saa sisältää rikoksia eikä tarvii olla Netflixissä.
Seinfeld
mindhunter noilla spekseilla ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toiset vierailee ja toiset päivystää - pöytäkoneella.
Ihan niin kuin et itse roikkuisi täällä klo 7-23 joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin trailerin. Vaikuttaa hauskalta ja ihan nokkelalta, mysteereistä pidän myös. Voisi katsoa tämän illan.
Kiitos suosituksista!
Ap
Olepa hyvä. Sillä on sitten jatko-osakin Netflixissä. Sulle mä näitä elokuvia ehdotin enkä noille alanuolittajilleni.
Ted Lasso on todella paska. Jo ihan alusta asti näkee että ketään ei vain loukata ja kaikki ok niiin woke kuin mahdollista.