Housut jää nyt kotiin! :D
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/ab2de378-378c-4574-bdaf-3b93d6b02c4e
Hullua hommaa. :D
Kommentit (43)
Sepä hienoa! Kirjoitinkin aiemmin, että olen menossa orjatyöhön virastoon, eikä minulla ole työvaatteita. En näemmä tarvitsekaan :D
Alushousut ovat ihan nimensä mukaisesti ja syystä alushousut. Vaan eipä ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Sepä hienoa! Kirjoitinkin aiemmin, että olen menossa orjatyöhön virastoon, eikä minulla ole työvaatteita. En näemmä tarvitsekaan :D
Juu. Arkiset työalushousut riittää.
Näin on päätetty. Muistakaa, että kamelinvarvas on suotavaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä päivää kun jäävät alushousutkin naisilta kotiin
-Pentti 56 v, 11 cm
Onko paksu vai ohut 11 cm?
Leikkaisivat nyt vaan ne reiät tissien ja pllun kohdalle, niin naiset saisi tavaran esille, mutta voisivat silti pukeutua lämpimästi.
Taas näitä Iltalehden idioottijuttuja. Sopii tämä trendi hyvin näille leveysasteille, juu.
Lähikaupassa voi varmaan käydä kulahtaneissa ja löpöttävissä alushousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä päivää kun jäävät alushousutkin naisilta kotiin
-Pentti 56 v, 11 cm
Onko paksu vai ohut 11 cm?
Ohut
Vierailija kirjoitti:
Leikkaisivat nyt vaan ne reiät tissien ja pllun kohdalle, niin naiset saisi tavaran esille, mutta voisivat silti pukeutua lämpimästi.
Toisaalta, kun on kehitelty lämpöikkunalasit, niin miksi ei lämpömuovia? Silloin olisi tavara esillä lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Juu sellaiset vähän reikäisetkin kelpaa. Kuka sitä lähikauppaan lähtiessään jaksaa erikseen vaatteita vaihtaa. :D
Toivoisin näkeväni vielä muodin, jossa naiset pukeutuvat muuten lämpimästi ja normaalisti, mutta alaosa on kokonaan paljas. Kengät toki jalassa.
Saako olla vaaleanruskeat mummo alushousut
Vierailija kirjoitti:
Juu. Juhla-alushousuissa mennään sitten hienompiin tilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Saako olla vaaleanruskeat mummo alushousut
Miksi ei? Pääasia, ettet pue housuja tai hametta niiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin näkeväni vielä muodin, jossa naiset pukeutuvat muuten lämpimästi ja normaalisti, mutta alaosa on kokonaan paljas. Kengät toki jalassa.
Semmonen oli jossain vaiheessa, että tissit oli kokonaan paljaina, mutta muu vartalo peitetty.
Kylmä tulee näillä pakkasilla, mutta mitäpä sitä ei tekisi ollakseen muodikas.
Ja hullummaksi vaan menee...