En voi koskaan alkaa parisuhteeseen yhdenkään miehen kanssa raskausarpien takia
On niin järkyttävän ruma kurttuinen vatsanahka ja rinnat. En vaan pysty. Aika kovan hinnan joutui maksamaan lasten synnyttämisestä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan on pinnallisia
Mies jätti mut nuoremman ja synnyttämättömän naisen takia. Kuka tässä on pinnallinen?
Ap
Mulla onkin kurttuja vaikken oo synnyttänyt!
N27
Minusta raskausarvet ovat seksikkäitä! Vaikka vihaankin naisia yleisesti ottaen, niin en vihaa raskausarpia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta raskausarvet ovat seksikkäitä! Vaikka vihaankin naisia yleisesti ottaen, niin en vihaa raskausarpia ollenkaan.
Vihaisit, jos näkisit mun vatsan. Ei ole kyse mistään haaleista viivoista ihon pinnalla vaan nahka on käytännössä revennyt ja nyt pari numeroa liian suuri ryttyinen kasa. Näitä haaleita rantuja esitellään somessa ja kehutaan kuinka ovat kauniita, tällaista kurttua ei halua esitellä kukaan.
Ap
Itsekseen on ihan hyvä olla. Et tarvi ketään.
Et ole ainoa. Muilla jotain muuta jos ei se, ellei pääse korjaamaan osaa edes.
Naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. Jätetään hyvä mies ilman parisuhdetta omien raskausarpien vuoksi :(
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. Jätetään hyvä mies ilman parisuhdetta omien raskausarpien vuoksi :(
Eipä niitä miehiä ole tarjolla ollut ainuttakaan, joten vapaaehtoisesti ovat jättäytyneet ilman parisuhdetta mun kanssa.
Ap
Pystyykö korjauttamaan? Nykyään synnytysvaurioita vissiin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö korjauttamaan? Nykyään synnytysvaurioita vissiin pystyy.
Raskausarvet eivät ole synnytysvaurioita vaan pelkkä kosmeettinen haitta.
Oikein.