Pärjääkö yksin asuva kuukauden 240€ lla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun maksamaan sekä vuokraa että asuntolainaa yhtä aikaa. Tuore ero, lisäksi laskut
Ap
Ei sinun kannata nyt asuntolainaa maksaa, jos asut vuokralla. Kyllä pankki huolehtii aikanaan sen lainan perimisestä. Siirrä sellaisten laskujen eräpäiviä, joita voisit maksaa myöhemmin.
En halua menettää luottotietoja. Ex ei halua ottaa lyhennysvapaata. Lisäksi pitkittää myyntiä. Asuu itse ex talossa
Ap
Peri siltä vuokraa sitten jos siellä on.
Vasta helmikuusta alkaen voin periä vuokraa. 4kk saa asua ilman vuokran maksua
Ap
Kai nyt opit tästä sen, että ikinä ei hankita toisen ihmisen kanssa mitään yhteistä ja miestä ei saman katon alle oteta asumaan koska häätäminen on suomessa lähes mahdotonta jos ihminen ei halua lähteä.
Riittääkö rahat jos saan vain työmarkkinatukea ja vuokra on 595 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö rahat jos saan vain työmarkkinatukea ja vuokra on 595 euroa?
Entä asumistuki? Itse en aikoinaan sitä tajunnut hakea vaikka olisin siihen ilmeisesti silloin ollut oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä asuntolainaan lyhennysvapaata, jos et ole jo pyytänyt.
Täytyy molempien osapuolien hyväksyä lyhennysvapaa ja mies ei suostu siihen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun maksamaan sekä vuokraa että asuntolainaa yhtä aikaa. Tuore ero, lisäksi laskut
Ap
Ei sinun kannata nyt asuntolainaa maksaa, jos asut vuokralla. Kyllä pankki huolehtii aikanaan sen lainan perimisestä. Siirrä sellaisten laskujen eräpäiviä, joita voisit maksaa myöhemmin.
En halua menettää luottotietoja. Ex ei halua ottaa lyhennysvapaata. Lisäksi pitkittää myyntiä. Asuu itse ex talossa
Ap
Pesänselvittäjä nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Pesänselvittäjä nyt heti.
Millä maksan sen? Oikeusaputoimistosta sanottiin että maksaa 3000-10000 lähteä käräjille
Ap
Vankilassa saa koulutuksenkin.