Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka pitkään yritit miestä ennenkuin sait hänet?

Vierailija
30.12.2023 |

Kuinka pitkään pitää jaksaa yrittää vakuuttaa työkaverimiehelle, että oon hänestä oikeasti kiinnostunut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
2/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "vakuuttelu" on jotain selkeämpää kuin kainoja hymyjä ja silmien räpyttelyä, eikä se tuota tulosta, miestä ei kiinnista.

T: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täs nyt jo sellaiset 8,5 vuotta menny 😅 

Vierailija
4/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max puoli vuotta, sen jälkeen siirry seuraavaan. Jos ei tule mitään vihreää valoa niin kannattaa heti unohtaa.

Vierailija
5/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä yrittänyt, ne on itse löytäneet minut eli en oo itse ollut aloitteen tekijä

Vierailija
6/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "vakuuttelu" on jotain selkeämpää kuin kainoja hymyjä ja silmien räpyttelyä, eikä se tuota tulosta, miestä ei kiinnista.

T: mies

Näin. Kysy jos ei natsaa, eteen päin

Vierailija
7/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa kysyin numeron

Se oli siinä

Vierailija
8/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta jaksoin yrittää. Sitten pikkujouluissa pikkuisen glögissä ajattelin, että nyt tästä edetään. Odotin tilaisuutta että olisin päässyt suutelemaan miestä ja tilanne tuli. Huulet ehti just ja just hipaista, kun mies vetäytyi pois ja sanoi ettei halua tästä (meistä) mitään juttua. Se jäi sitten siihen. Nyt olen vaihtanut jo työpaikkaakin. 

Vierailija
9/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oikeasti kiinnostaa sinua suosittelen, että teet aikomuksesi selväksi kys. miehelle.

Ei mitään tikusta asiaa, kainoa vilkuilua jota hän ei ehkä huomaa, pikkuisia hymyjä yms.

Menet ja sanot, että voidaanko jutella hetki ja teet aikeesi selväksi. Jos näyttää menevän lukkoon niin sano, että voit odottaa esim. päivän tai kaksi hänen vastausta. Monet miehet eivät saa elämänsä aikana ehdotuksia naisilta joten pidä se mielessä.

Vierailija
10/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä. Jos miestä täytyy pitkään yrittää, hän ei ole kiinnostunut. Menin juttelemaan miehelleni yökerhossa, se riitti. Suosittelen ap:lle kiinnostumista jostain toisesta miehestä.

Vierailija
11/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies pitäisi voida vakuuttaa aikeistasi? Epäileekö hän motiivejasi?

Vierailija
12/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin ihastunut vaikken edes ollut tavannut. Puolisen vuotta yritin laittaa viestiä, kunnes tuttava saattoi meidät tekemisiin. Silloin tein härskisti ehdotuksen lopulta.

Säälittävää nyt kun ajattelee. Mies on näitä jotka kerää hyvännäköisiä naisia netissä kaverikseen, ja minua ei siis muka huomannutkaan.

No eipä niin, eikä se "kavereiden" kerääminen eikä muiden naisten hehkuttelu loppunutkaan. Minua kohteli huonosti.

Opin tästä sen etten aloitteita tee, jos mies on kiinnostunut niin se kyllä tekee. 

Vierailija
13/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin mun luokse. Siitä se lähti.

Vierailija
14/14 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittänyt mitään. Kommunikoitiin vuosia niinkuin tavalliset ihmiset, yhtenä päivänä sitten vaan yksi asia johti toiseen ja sillä tiellä ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi