Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että oon raskaana...Mutta ei oo varaa raskaustestiin. Voiko jostakin saada sellaisen?

Vierailija
30.12.2023 |

Rahat on aivan loppu seuraavan kuun puoleenväliin asti. Mistä raskaustesti kun kuukautiset on 3 viikkoa myöhässä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei todellakaan ole varaa parin euron testiin, niin kiirehdi terveyskeskukseen testiin ja varaa aborttiaika.

En todellakaan ole lapsenmurhaaja!

ap

Ei sinulla sitten mitään kiirettä ole  raskaustestin kanssa. Vain abortin vuoksi olisi hyvä saada se mahdollisimman aikaisin.

Laita nyt talouttasi kuntoon niin, että sinulla on varaa maksaa omien kulujesi lisäksi myös lapsen kulut 9 kuukauden kuluttua.

Vierailija
22/23 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei todellakaan ole varaa parin euron testiin, niin kiirehdi terveyskeskukseen testiin ja varaa aborttiaika.

En todellakaan ole lapsenmurhaaja!

ap

Ei sinulla sitten mitään kiirettä ole  raskaustestin kanssa. Vain abortin vuoksi olisi hyvä saada se mahdollisimman aikaisin.

Laita nyt talouttasi kuntoon niin, että sinulla on varaa maksaa omien kulujesi lisäksi myös lapsen kulut 9 kuukauden kuluttua.

Työttömänä vaikee maksaa itse

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, taas yksi yhteiskunnan elätti lisää muiden veronmaksajien kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä