Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskelan teinimurhasta tuomituista osa on jo vapaana MTV:n tietojen mukaan tekijät uhkailivat aggressiivisesti vartijoita vankilassa

Vierailija
30.12.2023 |

Alle kaksi vuotta kidutusmurhasta? Aggressiivisuus lupaa hyvää, kaduille vapaaksi vain.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koskelan-teinimurhasta-tuomituista-…

Kommentit (755)

Vierailija
581/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ovat jo löytäneet naisystävät itselleen.

Av-mammojen tyttäret ovat jonossa vastassa jännäpoikia

Naiset on ihan hulluina tunnettuihin rikollisiin. Ovat valmiita rakastamaan nämä väärinymmärretyt miesparat ehjiksi.

Eläpä inceli yleistä. Suurin osa naisista ei edes katso tuollaisiin hirviöihin päin. 

Vierailija
582/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vanhemmista en tiedä, mutta ei se aina ole vanhemman vika. Luokkatoveristani tuli rikollinen päihteidenkäyttäjä. Merkit oli nähtävissä jo yläasteella. Ja hänen isoveljensä oli tosi mukava ja asiallinen

kunnon mies. En tiedä mikä heidän tilanteensa on nyt.  ihan sama kasvatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun lapseni ki dut taisi ja tap paisi (edellinen kommentti meni mo de roin tiin) niin kyllä tuntisin itseni täydellisesti epäonnistuneeksi vanhempana ja varmaan tekisi mieli tehdä it sa ri  kun kasvatin hir viön

Toivottavasti poikien vanhemmat potevat loppuikänsä syyllisyyttä

Kaikesta ei voi vanhempiakaan syyttää. Miettikää nyt että samasta perheestä, samalla kasvatuksella voi tulla murhamiehiä tai kunnollisia kansalaisia. Tällaisia perheitä on paljon. Jotkut lapsista vain ajautuvat pahalle tielle tai ovat mieleltään sairaita, vaikka vanhemmat tekisivät kaiken oikein.

Vierailija
584/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ei puhuta minusta tai minun lapsistani. Pysy ketjun aiheessa."

Jaaha, joku järkeistäjä taas paikalla, on niin hienoa esittää järkevää ja rationaalista ja "minä en ainakaan tunteella reagoi" ja önnönnönnöö paskalässytystä

Miksi en saisi purkaa pahaa oloani täällä? Ajatteleppa, jos olen vaikka tuon mur ha tun pojan läheinen ja koen, että tekijät eivät saaneet ansaitsemaansa tuomiota ja pelkään että tappavat uudestaan? Mitäs siihen sanot? Alatko taas huutaa, että pysy aiheessa ja rauhoitu, ei saa huutaa, ei saa näyttää pahaa mieltä, pitää aina olla niin saa tanan rationaalinen...

Mä huudan täällä just niin paljon kuin huvittaa, sun ei ole pakko lukea eikä pakko kommentoida

Vierailija
585/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vanhemmista en tiedä, mutta ei se aina ole vanhemman vika. Luokkatoveristani tuli rikollinen päihteidenkäyttäjä. Merkit oli nähtävissä jo yläasteella. Ja hänen isoveljensä oli tosi mukava ja asiallinen

Tätä on monien tekopyhien mammojen vaikea ymmärtää. Itse ovat olevinaan niin täydellisiä ja kiillottavat kilpeään syytelemällä muita. Kunnes joku päivä saattaakin napsahtaa omaan nilkkaan. Ihan kenen tahansa lapsesta voi tulla rikollinen kun olosuhteet ovat sopivat. Siltikin, vaikka olisi tehty kaikki kotona viimeisen päälle oikein. Ja korostetaan nyt vielä varmuuden vuoksi, että minäkään en viittaa tähän tapaukseen tai mihinkään muuhunkaan tiettyyn tapaukseen. Puhun yleisellä tasolla. 

Vierailija
586/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, joku järkeistäjä taas paikalla, on niin hienoa esittää järkevää ja rationaalista ja "minä en ainakaan tunteella reagoi" ja önnönnönnöö paskalässytystä

Miksi en saisi purkaa pahaa oloani täällä? Ajatteleppa, jos olen vaikka tuon mur ha tun pojan läheinen ja koen, että tekijät eivät saaneet ansaitsemaansa tuomiota ja pelkään että tappavat uudestaan? Mitäs siihen sanot? Alatko taas huutaa, että pysy aiheessa ja rauhoitu, ei saa huutaa, ei saa näyttää pahaa mieltä, pitää aina olla niin saa tanan rationaalinen...

Mä huudan täällä just niin paljon kuin huvittaa, sun ei ole pakko lukea eikä pakko kommentoida

Näytäkö vielä kohdan, jossa kielsin sinua oksentamasta pahaa oloasi tänne?

t. lainaamasi

Vierailija
587/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa, että palstalla yritetään saada vanhemmista hienoja ihmisiä. Ei siinä mitään. Mun veli on myös tappja vaikka vanhemmat yritti tehdä kaiken oikein. Erona tähän keissiin on ettei meidän vanhemmat todellakaan vaatineet lasta jouluksi vapaalle kun raukka ei saa muuten avata joululahjoja. Eli tässä tapauksessa vanhemmat eivät ota vastuuta kasvatuksesta. 

Vierailija
588/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille kolmelle jatkuvaa epäonnea elämässä. Saakoot jonkin todella tuskallisen sairauden, johon ei ole olemassa hoitokeinoa.

Epäihmisiä. Vanhempinaan vaihtaisin maata ja identiteettiä. 

Vierailija
589/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Ihminen, jonka läheinen on kuollut näin julmalla tavalla ei käyttydy kuin uhmaikäinen lapsi ja provoile tuolla tavalla.

Vierailija
590/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hienoa, että palstalla yritetään saada vanhemmista hienoja ihmisiä. Ei siinä mitään. Mun veli on myös tappja vaikka vanhemmat yritti tehdä kaiken oikein. Erona tähän keissiin on ettei meidän vanhemmat todellakaan vaatineet lasta jouluksi vapaalle kun raukka ei saa muuten avata joululahjoja. Eli tässä tapauksessa vanhemmat eivät ota vastuuta kasvatuksesta. 

Mitä heidän pitäisi tehdä, että olisit tyytyväinen? Mitä sinun vanhempasi tekivät? 

Vierailija
591/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoisen tunteeton tuo yksi, joka toistuvasti hokee tuota, että "et voi tietää miten itse käyttäytyisit" ja "on turhaa potea syyllisyyttä"

No, meitä on moneen junaan ja kaikilla ei valitettavasti ole empatiakykyä toisia kohtaan

No kerro ihmeessä tapaus, jossa kuollut on herännyt henkiin siitä, että joku poti syyllisyyttä. Odotan mielenkiinnolla. 

t. se, jolle itket

Miltä tuntuu vittuilla kuolleen pojan omaisille ja hokea, että turha tuntea syyllisyyttä? Menisitkö sanomaan A:n vanhemmille tuon saman päin naamaa? Ja minä en itke, totesin vain sen tosiasian että kaikilla ei tosiaan ole empatiakykyä ja viestisi perusteella sinä kuulut siihen lahkoon

Vierailija
592/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kaikille kolmelle jatkuvaa epäonnea elämässä. Saakoot jonkin todella tuskallisen sairauden, johon ei ole olemassa hoitokeinoa.

Meinaatko, että identiteetin vaihto tekee hirviöstä ihmisen? :D

Vierailija
593/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu vittuilla kuolleen pojan omaisille ja hokea, että turha tuntea syyllisyyttä? Menisitkö sanomaan A:n vanhemmille tuon saman päin naamaa? Ja minä en itke, totesin vain sen tosiasian että kaikilla ei tosiaan ole empatiakykyä ja viestisi perusteella sinä kuulut siihen lahkoon

Kysyin sinulta. Odotan vielä sitä tapausta, jossa kuollut on herännyt henkiin syyllisyyden potemisella. Ei muuta kuin laitat tulemaan. 

t. se, jolle itket

Vierailija
594/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on monien tekopyhien mammojen vaikea ymmärtää. Itse ovat olevinaan niin täydellisiä ja kiillottavat kilpeään syytelemällä muita. Kunnes joku päivä saattaakin napsahtaa omaan nilkkaan. Ihan kenen tahansa lapsesta voi tulla rikollinen kun olosuhteet ovat sopivat. Siltikin, vaikka olisi tehty kaikki kotona viimeisen päälle oikein. Ja korostetaan nyt vielä varmuuden vuoksi, että minäkään en viittaa tähän tapaukseen tai mihinkään muuhunkaan tiettyyn tapaukseen. Puhun yleisellä tasolla. 

No ei tasan kyllä kaikkien lapsista tule samanlaisia kuin Koskelan tekijöistä! Kasvatuksella ja ympäristöllä on paljon vaikutusta ja ihmisen persoonallisuus rakentuu ensimmäisten kriittisten 3 vuoden aikana. Jos siinä vaiheessa menee jotain pahasti vikaa, niin...Voi olla ns paskat geenit mutta kasvatus ja ympäristö vaikuttaa aivoihin myös

Vierailija
595/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että identiteetin vaihto tekee hirviöstä ihmisen? :D

Sanoinko niin? En oikeasti tiedä        vanhemmistaan tarpeeksi tuomitakseni heidät. Sinä ilmeisesti tiedät?

Vierailija
596/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä heidän pitäisi tehdä, että olisit tyytyväinen? Mitä sinun vanhempasi tekivät? 

Kertoivat, että teosta on maksettava ja opittava. Huono käytös tuo huonoa elämää. Ja on tultava paremmaksi ihmiseksi. Häpesivät silmät päästään. Eivät hyväksyneet tekoa kuten nämä vanhemmat tekivät.

Vierailija
597/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan kyllä kaikkien lapsista tule samanlaisia kuin Koskelan tekijöistä! Kasvatuksella ja ympäristöllä on paljon vaikutusta ja ihmisen persoonallisuus rakentuu ensimmäisten kriittisten 3 vuoden aikana. Jos siinä vaiheessa menee jotain pahasti vikaa, niin...Voi olla ns paskat geenit mutta kasvatus ja ympäristö vaikuttaa aivoihin myös

No ei tasan ole kukaan väittänytkään että tulee. Opettele lukemaan äläkä riehu turhasta. 

Vierailija
598/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin sinulta. Odotan vielä sitä tapausta, jossa kuollut on herännyt henkiin syyllisyyden potemisella. Ei muuta kuin laitat tulemaan. 

t. se, jolle itket

Taitaapa olla joku Koskelan pojista paikalla provoamassa tai joku heidän läheisensä, veikkaan H:n äitiä. Mutta jatka vaan provoilua...Voi olla että elämä sinuakin vielä opettaa

Vierailija
599/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkotyö olisi ainoa oikea. Ruumiillinen työ.

12 h päivässä kun tekisi ruummillista työtä, samaan paikkaan joutuisi myös nää fb huijaukset, ne loppuis heti. Murhasta 15 v pakkotyötä, huijauksesta lyhyempi aika, mutta toistossa vuosi

Vierailija
600/755 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoivat, että teosta on maksettava ja opittava. Huono käytös tuo huonoa elämää. Ja on tultava paremmaksi ihmiseksi. Häpesivät silmät päästään. Eivät hyväksyneet tekoa kuten nämä vanhemmat tekivät.

Ja pystyt täysin aukottomasti todistamaan, että yksikään näiden poikien vanhemmista ei ole toiminut noin? Tuskinpa, joten äläpä syyttele ihmisiä perusteettomasti. Se jos yksi vanhempi tekee jotain ei tarkoita, että kaikki kuusi tekevät samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme